Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve ut et av renseproduktene for ansikt fra Dermalogica. Har gode erfaringer med fuktighetskrem derfra (spesielt skin smoothing cream). Jeg har normal - til litt tørr hud (vinterstid). Noen som har erfaringer med disse renseproduktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tørr hud, og digger Ultracalming Cleanser. Det er en gele-aktig rensemelk som ikke skummer, og som ikke tørker ut huden. Jeg har også prøvd den vanlige rensemelken (husker ikke navnet nå), men den imponerte meg ikke; jeg kunne like gjerne brukt billig rensemelk fra apoteket.

Skrevet

Jeg bruker en rensemelk fra Dermalogica nå, men er ikke så fornøyd. Den er rett og slett ikke effektiv nok, så mascaraen sitter igjen. Nå spurte du egentlig etter hva som er bra, så det var kanskje rart å si hva som ikke er bra...

Husker ikke hva den heter den jeg har, men det kan jo hende de andre er bedre. Tror min er for veldig ømfindtlig hud.

Skrevet

Flott å høre hva dere syns er både bra og mindre bra ;)

.. Jeg får lett tørr hud av enkelte renseprodukter, så kanskje den rensemelken dere skriver om ikke passer så godt for meg. Kan det være samme produkt dere skriver at dere ikke er fornøyd med, mon tro?

Skrevet

Det er nok Ultracalming cleanser jeg har også. Og jeg hater den, selv om jeg også har tørr hud. Det beste er nok å få noen prøver hos en hudpleier, for det er dyre greier, dette. Fuktighetskremen jeg bruker fra Dermalogica er forresten ypperlig.

Skrevet

På meg virker det som om vi mener akkurat det motsatte. Jeg liker Ultracalming Cleanser, som er for veldig ømfintlig hud. Den tørker ikke ut huden. Øyensminke skal uansett fjernes med separat fjerner. Jeg har tørr hud. Den jeg ikke likte, het Essential Cleansing Solution.

Mange med normal hud liker Special Cleansing Gel, men den kan tørke litt ut.

Skrevet

For meg virker det kanskje også som at dere mener forskjellige renseprodukter :)

Ultracalming Cleanser er kanskje den jeg bør gå for da, siden huden min har en tendens til å bli ganske tørr?

Fuktighetskremen jeg bruker fra Dermalogica er forresten ypperlig.

Hvilken bruker du?

Skrevet

Jeg pleier å veksle mellom Skin Smoothing Cream og Intensive Moisture Balance, og liker begge to kjempegodt.

Skrevet

Har tenkt på å kjøpe Intensive Moisture Balance nå til vinteren, Elphaba. Hører mange skryter av den, og at den gir huden ekstra mye fuktighet.

Skrevet

Den heter jo Ultracalming cleanser for face and eyes, så da må den kunne brukes på øynene.

Skrevet
Den heter jo Ultracalming cleanser for face and eyes, så da må den kunne brukes på øynene.

Jeg har funnet ut at den kan funke hvis jeg bruker ett tynt lag ikke-vannfast mascara, og ingen annen sminke, og hvis jeg bruker den på en bomullsdott, som andre øyensminkefjernere (jeg liker ikke den vanlige øyensminkefjerneren til Dermalogica, heller. Den gikk rett i do. *OT*).

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg liker veldig godt Special Cleansing Gel. Har normal/tørr hud. Det strammer litt etter jeg har brukt den, men jeg bruker alltid fuktighetskrem rett etterpå. Bruker da Skin smoothing cream. Har i det siste prøvd ut flere andre kremer, men dette er den beste jeg har prøvd.

Skrevet

Jeg har også tørr hud, og digger Ultracalming cleanser :)

Skrevet

Elsker også Ultracalming cleanser. Det står at den kan brukes til å fjerne øyesminke, men jeg må alltid gå over med en seperat øyesminkefjerner.

I perioder hvor huden min er litt uren, bruker jeg Special cleansing gel.

Bruker også Skin smoothing cream, og har en flaske med Soothing protection spray som bruker på jobb (sitter mye foran PC)

Jeg har tørr, sensitiv hud med urenheter i perioder.

Skrevet

Har brukt Special cleasning cel ganske lenge nå, og er fornøyd. Tørker ut huden LITT, det er det eneste.

Skrevet

Jeg brukte Dermal Clay(og Active Moist krem) for en stund siden da jeg hadde mer uren hud. Den renser kjempe godt-og huden ble mye bedre i en periode MEN huden ble litt tørrere+ at jeg nesten gruet meg til hver rens pga minten i rensen!!

Nå bruker jeg Ultracalming Cleanser hver morgen.

Ca. 4 kvelder pr uke bruker jeg Special Cleanser

Ca. 3 kvelder i uka bruker jeg Daily Microfoliant.

Alle dise 3 produktene er KJEMPEDRØYE. Nesten LITT for drøye for jeg blir litt lei av dem etterhvert. Men de fungere kjempe bra da.

Nå har jeg normal hud,men som lett blir fet. Ved å rense ordentlig hver morgen og kveld med produkter som renser uten å tørke ut huden+fjerne døde hudceller noen ganger i uka,så holdes huden fin. den blir verken tørr eller fet! :)

Skrevet

Jeg har supertørr hud, og er også kjempefornøyd med ultracalming cleanser. (Og i dag har jeg hentet min første intensive moisture balance på posten, jeg håper den er like god som skin smoothing, som dessverre ikke gir meg nok fuktighet nå når det er høst/vinter.)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har brukt Ultracalming Cleanser i noen uker nå, kjempegodt renseprodukt! Takk for tips! ;)

Vurderer å kjøpe Intensive moisture balance - kremmen når det begynner å bli kaldere i luften, og huden min av erfaring blir tørrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...