Nljin Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Hei folkens, Jeg er en ung gutt på 25 år gammel. Etter å ha vært med noen jenter på min alder så fant jeg ut at det jeg tenner ikke for dem som jeg gjør med en voksen dame (spesielt mellom 50 og 60 år gammel). Jeg er ikke den typen av gutten som drar på pub eller som fester generelt sett og drikker ikke øl.Jeg er veldig sosial og trener 5 til 6 ganger i uken og har en ganske bra fysikk. Mitt spørsmål er hvordan begynner dere en samtale med en voksen dame som du ser på puben og som er interessert i. Vil gjerne høre kommentarer både fra unge gutter som drev med det og fra damer om hva de liker best. Og vil gjerne se flere kommentarer fra voksne damer som er glad i yngre gutter :-).
SlemUlv Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Du gjør ikke. Så enkelt. Verken på pub eller på kafe. 3 2
Nljin Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2022 16 minutter siden, SlemUlv said: Du gjør ikke. Så enkelt. Verken på pub eller på kafe. Fortell meg grunnen til det. 1
SlemUlv Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Nljin skrev (3 minutter siden): Fortell meg grunnen til det. Enkelt, kvinner vil ikke blir trakassert. 8 1
herzeleid Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 SlemUlv skrev (9 timer siden): Enkelt, kvinner vil ikke blir trakassert. Er å "begynne en samtale med en voksen dame", som TS presiserer over, trakassering? 13 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Veldig få damer i den alderen vil være interessert i så unge gutter. Din beste mulighet er Tinder. Skriv på profilen hva du søker og de du søker vil finne deg. Anonymkode: 646c3...c4b 7 2
Nljin Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2022 10 hours ago, SlemUlv said: Enkelt, kvinner vil ikke blir trakassert. så trist å høre dette. Jeg har alltid vært høflig mot alle jenter og ser dem som et menneske. By the way jeg ble kjent med en dame på 45 år på tinder i går og hun vil møte meg i helgen. Ønsk meg lykke til :-). 11 1
OxBall Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 Du kommer nok langt ved å være blid, smile, snakke normalt med dem, vise at du er interessert i det de sier, se de øynene, gi kompliment når det passer, en berøring på skulder, overarm, rygg i det du går til baren for å hente noe å drikke. Bruk litt koffert-humor hvis du føler at det passer. Lykke til 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 Nljin skrev (11 timer siden): Hei folkens, Jeg er en ung gutt på 25 år gammel. Etter å ha vært med noen jenter på min alder så fant jeg ut at det jeg tenner ikke for dem som jeg gjør med en voksen dame (spesielt mellom 50 og 60 år gammel). Jeg er ikke den typen av gutten som drar på pub eller som fester generelt sett og drikker ikke øl.Jeg er veldig sosial og trener 5 til 6 ganger i uken og har en ganske bra fysikk. Mitt spørsmål er hvordan begynner dere en samtale med en voksen dame som du ser på puben og som er interessert i. Vil gjerne høre kommentarer både fra unge gutter som drev med det og fra damer om hva de liker best. Og vil gjerne se flere kommentarer fra voksne damer som er glad i yngre gutter :-). Med spyd eller klubbe.....? Eller ikke i det hele tatt. Anonymkode: d0b4e...96d 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 herzeleid skrev (2 timer siden): Er å "begynne en samtale med en voksen dame", som TS presiserer over, trakassering? Når han kaller det "å jakte", og legger spørsmålet under seksualitet, virker det sånn. Ellers er det vel et spørsmål for vennskap og relasjoner, eller "singelliv og dating" i det minste? Anonymkode: 38efc...375 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig få damer i den alderen vil være interessert i så unge gutter. Din beste mulighet er Tinder. Skriv på profilen hva du søker og de du søker vil finne deg. Anonymkode: 646c3...c4b Tinder er jo for avskum. Jeg tviler på at voksne kvinner kaster seg over tinder. Anonymkode: d1ced...4bb 2 1
Forundret.. Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med spyd eller klubbe.....? Eller ikke i det hele tatt. Anonymkode: d0b4e...96d Tror håv og nett er best. Det blir mindre blodsøl av det. 2 2
SlemUlv Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 herzeleid skrev (3 timer siden): Er å "begynne en samtale med en voksen dame", som TS presiserer over, trakassering? Har du noen sinne vært kvinne på byen? For jeg har. Og ts spør kvinner hva de foretrekker, jeg svarer.. 4
SlemUlv Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 Nljin skrev (1 time siden): så trist å høre dette. Jeg har alltid vært høflig mot alle jenter og ser dem som et menneske. By the way jeg ble kjent med en dame på 45 år på tinder i går og hun vil møte meg i helgen. Ønsk meg lykke til :-). Bare det at du kaller dem jenter, sier alt jeg trenger å vite. Ikke ta kontakt med kvinner på kafe eller pub. 4
SlemUlv Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 Kundulina skrev (Akkurat nå): Jeg forstår, du er så utrolig pen at alle menn på byen vil ha deg. En jente blir behandlet slik hun går kledd. Går man kledd som en hore blir man behandlet deretter. Det er nå 25 år siden jeg var jente! Men som kvinne, er jeg faktisk ikke veldig pen. Og jeg har aldri, i hele mitt liv, gått kledd som ei "hore". Og hvorfor skulle klesvalget til noen, gjøre at man blir trakassert? 1 2 1
Gjest Anonymus51 Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 TS, siden målet ditt er å «jakte», og du ordlegger deg som en 16-åring, foreslår jeg at du ikke utsetter voksne damer for dette.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 Bare gå opp til den gamle dama så sier du: "halla bestemor, errru keen på å værra med opp på rommet mitt for en kjapp runde eller?" mens du gir hun et blunk også gir du nr ditt på et lite visittkort før du går. 9/10 ganger så ringer de tilbake stol på meg. Anonymkode: 14c24...410 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 Hvis du er på Halvorsens konditori så snur du kaffekoppen opp ned. Tegnet på at du vil ha kontakt. Anonymkode: 9617a...9d7 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 Anonymus51 skrev (14 minutter siden): TS, siden målet ditt er å «jakte», og du ordlegger deg som en 16-åring, foreslår jeg at du ikke utsetter voksne damer for dette. TS: Er du en neandertaler? Jeg er ikke et byttedyr. Hilsen voksen dame. Anonymkode: 636f2...c71 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 Jeg kan bare svare for egen del men slik TS skriver vil jeg tro vi har lite til felles og jeg ville ikke tenkt at en oppmerksomhet fra TS var flatterende.. Hilsen dame 50. Anonymkode: 35d89...23e 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå