Gå til innhold

Legge til font i word

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driv å skriv oppgåve i talemål, og har lasta ned eit IPA-alfabet som eg skal bruke i transkribering av lydskrifta, nokon som veit korleis eg får lagt til alfabetet i word?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må installere fonten på pcen, så dukker den automatisk opp i word.

Trur den installeringen som trengs er å legge font-fila inn i c:/windows/fonts/

Skrevet

I kontrollpanelet har du en mappe som heter fonts, her legger du til alle nye fonter for alle programmer.

Skrevet

Tusen takk for svar!! Prøvde dette, men fekk besjed om at "kan ikke innstallere skriften"...... :(

Skrevet

Får besjed om at "filen gif er enten ugyldig eller ødelagt".. Har prøvd å legge inn både sjølve bokstavane og mappa....

Skrevet

Du har ikke endret navnet på fila/mappa med fonten? og er du sikker på at du har riktig fil i utgangspunktet? Dessverre er jeg skikkelig elendig til å installere fonter, men tipsene til de andre her bør hjelpe deg. Jobber du på din egen maskin, eller på en maskin hvor du ikke har administratormyndighet...? Prøv også å lukke og åpne word, evt restarte maskina.

Skrevet

Eg arbeider på mi eiga maskin ja... Har ikkje endra namnet på mappa.. Isj altså... Er berre sååå ikkje data-geni.... Har sendt mail til faglærar, men har ikkje fått noko svar....

Håpar nokon kloke sjeler her inne har peiling på kva eg gjer gale..

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det må være en true-type-font, dvs en ttf-fil for at du skal kunne installere den.

Skrevet
Det må være en true-type-font, dvs en ttf-fil for at du skal kunne installere den.

Hmm... Korleis får eg laga fila om til ei ttf-fil då?

Skrevet

Har prøvd å laste ned ei slik true type-fil no.. Men kor skal eg legge den? Finn ikkje noko IPA-alfabet når eg legg den til i Fonts.. Kanskje eg må få lagt den til under symboler... Men korleis gjer eg det???

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Den skal legges på samme sted som noen over her sier, altså gå inn i kontrollpanelet, velg fonter/skrifttyper. Nå får du en oversikt over alle fontene - her velger du filer -> installer ny skrifttype.

Skrevet

Hmm.. Går ikkje..... Jaja... Takk for at de prøvde å hjelpe meg i alle fall!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...