Gå til innhold

Hva gjør du for å fremstå som mer intelligent enn du er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips. IQen min er på 81, men jeg vil fremstå som jeg har 95-100. 🙂 

Anonymkode: 58f17...8ed

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jaconandersen
Skrevet

Ikke diskutert ting du ikke har greie på.

Skrevet

Jeg diskutere ting jeg kan, og unngår de jeg ikke kan. Eventuelt leser jeg meg opp på interessante tema som kan komme opp som samtaleemner.

Anonymkode: 61985...ee0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Man klarer seg fint med normal IQ, eller litt mindre. Les litt bøker, se litt nyheter. Men hvorfor må du egentlig framstå annerledes enn du er? Alle bøker man leser må leses av interesse. Det å spille en rolle over lang tid er det få normale mennesker som klarer, ihvertfall i nære relasjoner. 

• Liker 6
Skrevet

Ved å ikke legge ut selfies på sosiale medier. 

Anonymkode: 6e501...bfb

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg lytter alltid mer enn jeg snakker.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg spiller dummere enn jeg er for at folk skal tro jeg kun spiller dum. 

Anonymkode: d0111...56e

• Liker 2
Skrevet

Jeg prøver å være velartikulert og å lese faglitteratur i forbindelse med jobben.

Anonymkode: 6e1fa...c5d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg spiller dummere enn jeg er for at folk skal tro jeg kun spiller dum. 

Anonymkode: d0111...56e

Hæ? 

Anonymkode: 43692...cd4

• Liker 1
Skrevet

Hvor vil du virke smartere? Jeg har rundt 130 i IQ men later oftere som om jeg er dummere for å tilpasse meg. Føler ikke det er noe positivt ved å forstå mer og se løsninger. Blir bare frustrert 😂 Så hver glad for at du er slik du er 😉

Anonymkode: 7b7db...d1d

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor vil du virke smartere? Jeg har rundt 130 i IQ men later oftere som om jeg er dummere for å tilpasse meg. Føler ikke det er noe positivt ved å forstå mer og se løsninger. Blir bare frustrert 😂 Så hver glad for at du er slik du er 😉

Det er vel av akkurat samme grunn som at du også vil oppfattes som gjennomsnittlig?

Anonymkode: daba3...b27

• Liker 10
Skrevet

Høy IQ betyr heller ikke allverdens. Mye viktigere å være en hyggelig person enn å være så innmari smart!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har 137 og elsker alle fordelene det gir meg, så jeg skjønner det godt. Du kan jo til en viss grad trene opp intelligensen TS, ved å lese bøker, løse kryssord og sudoku, samt fordype deg i fagområder/emner du finner interessante. Til og med dyptgående innsikt i Kardashian er bedre enn ingen innsikt. ;)

Anonymkode: feb4f...0dc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel av akkurat samme grunn som at du også vil oppfattes som gjennomsnittlig?

Anonymkode: daba3...b27

Rart at ikke vedkommende med 130 i IQ selv innser noe så innlysende.

Anonymkode: f608d...840

• Liker 7
Gjest Warrior
Skrevet

Ingen verdens ting. Aner ikke hva IQen min er og ikke bryr jeg meg. Er den jeg er og er stolt av det jeg :) 

Så vet ikke hva tips jeg kan gi deg. Lese bøker? Mitt beste tips er å være stolt av akkurat sånn du er. Hvorfor er det så viktig å være smartere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har 137 og elsker alle fordelene det gir meg, så jeg skjønner det godt. Du kan jo til en viss grad trene opp intelligensen TS, ved å lese bøker, løse kryssord og sudoku, samt fordype deg i fagområder/emner du finner interessante. Til og med dyptgående innsikt i Kardashian er bedre enn ingen innsikt. ;)

Kan du kontakte meg, trenger en som kan se mønster i aksje markedet for meg. Jeg har kun usle 118 i IQ.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rart at ikke vedkommende med 130 i IQ selv innser noe så innlysende.

Anonymkode: f608d...840

Skrev jo nettopp at jeg prøver å unngå å virke smart 😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan du fortelle litt om fordelene? 

Skrevet

Hemmeligheten er å lytte til folk og være helt enig med dem. Da tror de at du er smart, for de vil gjerne tro at de selv er smarte.

Anonymkode: 85a9f...0f5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hemmeligheten er å lytte til folk og være helt enig med dem. Da tror de at du er smart, for de vil gjerne tro at de selv er smarte.

Anonymkode: 85a9f...0f5

Det er jeg IKKE enig i. Folk som jatter tenker jeg er usikre og prøver å late som at de forstår…

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...