Gå til innhold

Følger dere opp samtaler dere har hatt om forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt tillitsproblemer og ikke stolt på samboer helt fra vi ble sammen, dette vet han og vi har både snakket om det og vært i terapi.Det er ikke utroskap det har vært snakk om, men tilfeller der han har såret meg veldig og skjult ting bl.a i forbindelse med eksen. 
Han har lovet forbedring, gjort feil som har såret meg, men på sikt så er ting blitt bedre.

Det jeg syntes er litt rart, er at han aldri bringer det på bane, spør aldri om jeg stoler mer på han nå, at jeg er tryggere i forholdet osv. Vet at jeg kan ta det opp, men jeg hadde virkelig ønsket at han tok det opp, men han virker ikke interessert i å vite noe om det.  
Jeg vet at hadde situasjonen vært motsatt, så ville jeg hvertfall spurt etter en stund om hvordan det gikk, om han var tryggere på meg, om det var noe jeg kunne gjøre bedre osv. 

Men, er vel bare at vi er forskjellige? 

Anonymkode: fb5c1...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen har vel lyst til å ta opp samtaler om sine egne feil? Han håper du glemmer det snart og ikke prater mer om at han gjorde feil og at du ble såret. Det er bare slitsomt

Anonymkode: 143c0...f43

• Liker 1
Skrevet

Det nytter ikke å leve i et forhold hvis man alltid går rundt å har en slags tanke om at den andre burde tenke eller gjøre noe. Om du går å tenker på dette så må du snakke med han. Hvis du har det bedre i forholdet nå så si det for å gi han en bekreftelse. Kanskje han ser på forholdet deres som trygt nå og ikke har et behov for å snakke (som igjen gjør at dette er noe som ikke faller han inn å snakke om igjen). 

Anonymkode: 5d1b5...cd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...