AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Blir dere skuffet om dere kun får en mld med «takk for gaven» og et hjerte når man har bidratt med gave og ikke kunne komme pga sykdom? Jeg skulle på et sosialt arrangement med et nært familiemedlem i helga men kunne ikke pga sykdom til meg og barna. Betalte dog nærmere 500 for en gave som vi spleiset på. Fikk kun en mld med takk for gaven. Det skulle bare mangle at hun takket for gaven, men er det ikke hyggelig å slenge på en «håper det går bra», «er formen bra», eller «synd du ikke kunne komme»?? Dette er en person hvor jeg har tatt alt iniativ til kontakt tidligere, og jeg har skjønt at jeg ikke skal bry meg om en relasjon da hun tydeligvis ikke ønsker en relasjon mer enn vi må siden vi er i familie. Anonymkode: 4c075...0bf
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Folk flest tenker bare på seg selv. Ikke heng deg oppi det der. Nå vet du hvor landet ligger hen. Anonymkode: 15da9...df6 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Eg kunne fint skrive det uten å tenkt over at eg burde skrive noko meir, då mest fordi det e viktig for meg å hugse å takke for det er så fort å glømme i kaoset og hadde Eg vore mottaker då så hadde eg følt meg så ekkel som glømte det,. Så Eg er ein liten stress-takker, men det betyr ikkje at eg ikkje sette pris på det. Og av og til blir eg så glad og takknemlig at eg ikkje heilt Finn dei rette orda . Så ikkje legg for mykje i dette 😊 Anonymkode: 4b23d...d77 17 2
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Hvis noen hadde skrevet «synd du ikke kunne komme» så hadde jeg fått dårlig samvittighet for å utebli, uansett om sykdom var årsak. Kanskje bare meg? 🙉 12
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Du fikk iallefall takk. Anonymkode: d8ea3...565 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir dere skuffet om dere kun får en mld med «takk for gaven» og et hjerte når man har bidratt med gave og ikke kunne komme pga sykdom? Jeg skulle på et sosialt arrangement med et nært familiemedlem i helga men kunne ikke pga sykdom til meg og barna. Betalte dog nærmere 500 for en gave som vi spleiset på. Fikk kun en mld med takk for gaven. Det skulle bare mangle at hun takket for gaven, men er det ikke hyggelig å slenge på en «håper det går bra», «er formen bra», eller «synd du ikke kunne komme»?? Dette er en person hvor jeg har tatt alt iniativ til kontakt tidligere, og jeg har skjønt at jeg ikke skal bry meg om en relasjon da hun tydeligvis ikke ønsker en relasjon mer enn vi må siden vi er i familie. Anonymkode: 4c075...0bf Nei, blir ikke skuffet over at noen takker for en gave. Anonymkode: e1b42...2fc 17 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Ts get over yourself, alt handler ikke om deg. Du fikk takk, det holder. Anonymkode: 0d03f...819 23
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Blir dere skuffet om dere kun får en mld med «takk for gaven» og et hjerte når man har bidratt med gave og ikke kunne komme pga sykdom? Jeg skulle på et sosialt arrangement med et nært familiemedlem i helga men kunne ikke pga sykdom til meg og barna. Betalte dog nærmere 500 for en gave som vi spleiset på. Fikk kun en mld med takk for gaven. Det skulle bare mangle at hun takket for gaven, men er det ikke hyggelig å slenge på en «håper det går bra», «er formen bra», eller «synd du ikke kunne komme»?? Dette er en person hvor jeg har tatt alt iniativ til kontakt tidligere, og jeg har skjønt at jeg ikke skal bry meg om en relasjon da hun tydeligvis ikke ønsker en relasjon mer enn vi må siden vi er i familie. Anonymkode: 4c075...0bf Jeg syntes det var kjipt til jeg leste det siste avsnittet ditt. Da tenkte jeg at et enkelt takk pr melding sikkert var det du kunne forvente? Anonymkode: caa0e...849 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 Er det kusinen din? Anonymkode: 94d83...1c6 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 Kunne lett sagt det samme uten å tenke meg om og uten å mene noe vondt med det. Anonymkode: fc45f...6ae 2
Brunhilde Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 Du kunne blitt skuffet om "takk for gaven" uteble. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 Tvillingsjel skrev (5 timer siden): Hvis noen hadde skrevet «synd du ikke kunne komme» så hadde jeg fått dårlig samvittighet for å utebli, uansett om sykdom var årsak. Kanskje bare meg? 🙉 Ja, det tror jeg må være bare deg. Jeg ville blitt glad hvis verten mente det At de savnet meg og gjerne skulle hatt meg med! Anonymkode: ca174...878
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Blir dere skuffet om dere kun får en mld med «takk for gaven» og et hjerte når man har bidratt med gave og ikke kunne komme pga sykdom? Jeg skulle på et sosialt arrangement med et nært familiemedlem i helga men kunne ikke pga sykdom til meg og barna. Betalte dog nærmere 500 for en gave som vi spleiset på. Fikk kun en mld med takk for gaven. Det skulle bare mangle at hun takket for gaven, men er det ikke hyggelig å slenge på en «håper det går bra», «er formen bra», eller «synd du ikke kunne komme»?? Dette er en person hvor jeg har tatt alt iniativ til kontakt tidligere, og jeg har skjønt at jeg ikke skal bry meg om en relasjon da hun tydeligvis ikke ønsker en relasjon mer enn vi må siden vi er i familie. Anonymkode: 4c075...0bf Du er litt vel dramatisk og lager storm I vannglass. Vedkommende takket for gaven. Så bra Anonymkode: 19bf7...5a2 12
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det tror jeg må være bare deg. Jeg ville blitt glad hvis verten mente det At de savnet meg og gjerne skulle hatt meg med! Anonymkode: ca174...878 Men de ville jo ha deg med, det er jo derfor du ble invitert. Må folk få inn det åpenbare med skje...? Anonymkode: 19bf7...5a2 4
Rogadame Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 Djis..Jeg er ikke en kosemose person og skriver aldri lange meldinger. Takk for gave og hjerteemoji hadde vært. mer enn nok. 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 Du fikk Takk, ikke alle som gidder takke engang.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 Hjelpes! Er du virkelig så selvsentrert? Festen handlet ikke om deg og savn fordi du ikke kom. Du fikk takk for gaven. Er ikke det godt nok for deg? Anonymkode: bbef5...ca4 8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 Jeg kunne fint skrevet noe sånn, og droppet synd du ikke kunne komme/håper du snart blir frisk. Fordi det er så fort gjort å krenke og såre folk, ting som er hyggelig ment blir analysert og vridd på til det er noe negativt. Anonymkode: d83e2...3d8 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 Folk er forskjellige er ikke alle som liker å skrive masse på sms. Hadde enn mann skrevet samme hadde du nok ikke brydd deg. Anonymkode: 6e464...a83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå