AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Hva tenker dere om de ulike jobbsøkerkursene som Blå Kors og Fretex arrangerer? Personlig synes jeg det virker som rein oppbevaring uten at noen kommer ut i fast jobb. Det samme kan sies om Fontenehuset også, hvor flesteparten av medlemmene har PU. Anonymkode: a3706...cd0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Ja, slike jobbsøkerkurs er ren oppbevaring. Var på Fontenehuset og der tilbød de meg å stå i kø for å få en 20-prosent vikariatstilling i matbutikk. Anonymkode: bde33...ec5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Ja, slike jobbsøkerkurs er ren oppbevaring. Var på Fontenehuset og der tilbød de meg å stå i kø for å få en 20-prosent vikariatstilling i matbutikk. Anonymkode: bde33...ec5 De som er på Fontenehuset virker veldig utafor og de sliter nok svært mye. Det virker som det er mer enn angst og depresjon. Anonymkode: a3706...cd0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De som er på Fontenehuset virker veldig utafor og de sliter nok svært mye. Det virker som det er mer enn angst og depresjon. Anonymkode: a3706...cd0 Ja, jeg er veldig glad for at det er et tilbud som Fontenehuset, men tilbudet er for de som ikke ønsker å jobbe fulltid og som trenger hjelp til å få en deltidsstilling. Tilbudet er ikke for de som lett kan få deltidsstilling, men klarer og må ha en fulltidsstilling. Minner meg også på en historie jeg hørte. Var en med doktorgrad i matematikk som ble sendt til Fontenehuset. Der spurte de om han ønsket å få fast jobb ubetalt jobb med å telle hvor mange som gikk inn og ut av døra. Som om det er god arbeidstrening for en med doktorgrad i matematikk. Anonymkode: b8847...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå