AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 det ligner ikke på trøske eller after. Er liksom et hvitt belegg på begge sider på innsiden men som absolutt ikke ligner på disse bildene man googler. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 71089...aaf
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): det ligner ikke på trøske eller after. Er liksom et hvitt belegg på begge sider på innsiden men som absolutt ikke ligner på disse bildene man googler. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 71089...aaf Ja både jeg og mine små blir fort plaget av dette ifm forkjølelser og virussesonger. Det skyldes altså virus. Ikke farlig, men svært ubehagelig og kan være veldig smertefullt nå man spiser og drikker. Går heldigvis over av seg selv etter 1-3 dager, ihvertfall den smertefull biten🌸 Anonymkode: deb6b...ae9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Viruset utløses altså lettere ifm virus og i hos eldre barn/voksne er sitrusfrukter o.l triggere. Ikke så vanlig at s,p babyer får det, men ene vår fikk det også første gang i 5-7 mnd alder ifm forkjølelse. Vi merket det pga mer grining ifm mat og så den hvite blemmen på innsiden av leppa tilfeldig da vi sjekket munnen av erfaring. De kan også sitte i kinn og gane. Ganen og tunga er det mest smertefulle😣 Anonymkode: deb6b...ae9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Våre ligner forresten på disse aftene på bildene øverst her. Gjerne da bare litt mindre. Ligner ikke dette det din baby har, så kan det være noe annet. Da er det nok best legen ser på det. Samme om det ikke går over etter ett par dager. https://www.helsenorge.no/sykdom/munn-tenner-kjeve/after/ Anonymkode: deb6b...ae9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 takk for svar! Det jeg reagerer på er at det ikke er en typisk blemme. Ser nesten ut som melkerester på begge sidene men det ser ikke "ufriskt" ut. Vanskelig å forklare, men ligner ikke på typiske forkjølelsessår. Tenker å ringe legen om det ikke blir bedre om 1-2 dager. Hun vil ikke spise. Jeg har forøvrig ikke tegn på brystene mine, de er helt fine. Anonymkode: 71089...aaf
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): takk for svar! Det jeg reagerer på er at det ikke er en typisk blemme. Ser nesten ut som melkerester på begge sidene men det ser ikke "ufriskt" ut. Vanskelig å forklare, men ligner ikke på typiske forkjølelsessår. Tenker å ringe legen om det ikke blir bedre om 1-2 dager. Hun vil ikke spise. Jeg har forøvrig ikke tegn på brystene mine, de er helt fine. Anonymkode: 71089...aaf Om hun ikke vil spise ringer du legen i morgen tidlig! Anonymkode: d2ac7...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Om hun ikke vil spise ringer du legen i morgen tidlig! Anonymkode: d2ac7...4d3 Jeg var visst litt uklar over her. Hun får i seg nok- men kanskje litt mindre matlyst enn vanlig. Hun har våte bleier og jeg følger med på hvor mye hun spiser, ellers hadde det blitt legen med en gang. Har også chattet med helsestasjonen, de kom bare med generelle råd.. Anonymkode: 71089...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå