Gå til innhold

Hvor lang tid tar din reise til jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor lang tid det tar for dere å komme dere på jobb? Hva mener dere er lang reisetid? Hva mener dere er "best" med å ta kollektivt eller kjøre selv? 

Jeg har fått en ny jobb som kommer til å ta rundt 1 time med bil. Det er egentlig litt langt for meg, men 35 min av det er ferje. 

Anonymkode: 15063...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til hjemmekontoret - 20 sekunder fra sengen til pcen, definitivt min firetrukne reisemåte!

til kontoret - 20 minutter med buss. Syns det er litt for lenge og liker ikke ta buss. Hadde foretrukket bil, men det er ikke mulig midt i Oslo sentrum.

Anonymkode: eeb2d...f6c

Skrevet

Sykler på 50 minutter, kollektivt 30-40 minutter.

Anonymkode: 4a64b...535

Skrevet

Åtte-ti minutter å gå. Kjøpte et rimelig hus i sentrum av en liten by, og har både tid og råd til livskvalitet.

Anonymkode: 44b68...c02

Skrevet

Kjører på 15 min

Anonymkode: bcbf3...341

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

En halv time, med bil.

Skrevet

Tar vel rundt fem sekunder å gå fra soverommet til kontoret.

Anonymkode: c2f0f...7f6

Skrevet

Fem min med bil. Kanskje 30 min å gå.

Anonymkode: 495d8...f95

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Lurer på hvor lang tid det tar for dere å komme dere på jobb? Hva mener dere er lang reisetid? Hva mener dere er "best" med å ta kollektivt eller kjøre selv? 

Jeg har fått en ny jobb som kommer til å ta rundt 1 time med bil. Det er egentlig litt langt for meg, men 35 min av det er ferje. 

Anonymkode: 15063...12e

Kommer an på trafikk. Bruker ca 25 minutter med bil til dagvakt. 10-12 minutter til kveldsvakt.

kjører bil. Kollektiv ikke aktuelt.

syntes 1 time er innafor

Skrevet

7 minutter med bil. Bor rett utenfor Trondheim sentrum. 

Anonymkode: b6afe...7a9

Skrevet

Alt fra 40 minutter til en time, alt etter som. Reiser med båt og bil. Av og til går jeg deler av strekningen. Synes det er helt ok å pendle, men skulle gjerne hatt hjemmekontor et par dager i uken for å slippe å reise hver dag. Selv om pendling ikke er hovedgrunnen til at jeg ønsker å få være på hjemmekontor.

Anonymkode: 2d9fb...813

Skrevet

Alt fra 3 minutter til 2 timer. Kommer an på hvor oppdraget er. Har firmabil. 

Anonymkode: d82ed...e26

Skrevet

Ti minutter med buss (har ikke bil). Ca 35 minutter å gå - oppoverbakke hele veien, så tar helst buss når jeg kan :P Men hjemveien er en fin tur da! 

Skrevet

Ti min med bil. Alt over 30 min er lang reisetid. En time ville vert maks for meg. Bruke to timer av dagen på kjøring ? Helst ikke. 

Skrevet

10 min med bil. Det er hovedvei uten fortau mesteparten av veien, så ville tatt betraktelig lengre tid å gå enn jeg er komfortabel med. Og jeg begynner på jobb kl 0700, så ser det ikke som et alternativ. 

Skrevet

22 minutter å gå.

2-3 minutter å kjøre.

:)

Skrevet

Jeg bor 500 meter fra kontoret så jeg bruker ca 7 minutter å gå.

Anonymkode: e15f2...0dc

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Sykler på 50 minutter, kollektivt 30-40 minutter.

Anonymkode: 4a64b...535

Samme her  dvs med elsykkel - litt lengre tid med vanlig sykkel, 15 min hvis jeg kjører bil :P

Endret av FruR
Skrevet

65 minutter. 10 minutter med bil, 50 minutter med tog og 5 minutter gange. 

Liker togturen fordi jeg kan koble helt ut og får foret min skjermavhengighet. 

For meg handler det mer om hvordan jeg reiser, ikke hvor lenge. Har prøvd både bil og kortere togreise. Likte det ikke. 

Anonymkode: 12cc9...412

Skrevet

Ca. to minutter å gå. Er rett over veien.

Anonymkode: 52511...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...