Gå til innhold

Han vil ikke slutte å være fwb, men virker helt ferdig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min fwb flørter ikke lengre, tar ikke initiativ til sex og har endret væremåte helt.  Han virker helt uinteressert i meg. Sist var 6 mnd siden.  Er som en annen personlighet. Noe av det første han sa når vi startet var at hvis en av oss ville slutte skulle vi si ifra.   Jeg har spurt han rett ut flere gang(med lang tid i mellom) om han vil avslutte og ønsker ærlighet på den fronten.  Han sier bare at han vil ikke avslutte og kommer bare med dårlige unnskyldninger til hvorfor vi ikke har sex lengre.   Jeg gir han jo muligheten til å si ja til å avslutte uten å må ta opp emnet selv.  

Hvorfor si ja til at han vil fortsette å være fwb når han knapt ser på meg lengre som før?  Teorier?   (Ja jeg vet jeg kan avslutte selv).  

Anonymkode: d4c8d...cee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har herpes og ikke kan ha sex med deg før det gir seg, eller annen type kjønnssykdom. 

Anonymkode: bdb64...e58

• Liker 3
Skrevet

Bare trekk deg ut selv. 

Anonymkode: 1ce95...77b

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere ikke har hatt sex på 6nd, så er det vel ikke så mye å avslutte?

Anonymkode: 07e03...983

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Du får finne en ny venn… eller bedre en kjæreste❤️ Så du ikke ødelegger deg selv

Anonymkode: a34db...c65

• Liker 4
Skrevet

Er det så rart? Seksuelle relasjoner uten kjærlighet er selvfølgelig dødsdømte i lengden.

Anonymkode: 0c3f2...b91

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kanskje han dater noen og holder deg på gress?

Anonymkode: 4211d...627

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel greit for han å ha en back up når den eller de han driver med forsvinner. 

Anonymkode: 96f1c...776

• Liker 4
Skrevet

Han ER jo uintressert i deg.

Har vel sex med noen andre nå da, og trenger ikke deg.

Kanskje han dater noen også? 

Men vil jo ha sex tilgjengelig tilfelle det trengs.

Anonymkode: 5c6d0...3c7

• Liker 5
Skrevet

Er det noe man må formelt avslutte da? Hele poenget er jo at det ikke er forpliktelser og fast program, så om han skulle ønske å ha sex med deg da frem i tid så er det jo bare å spørre drg (akkurat som at du kan spørre han) og ta det derfra - gitt at ingen har sagt at de ønsker stoppe sexdelen. Har f.eks noen det kan gå måneder og år mellom, for vi tar opp kontakten når vi er i samme område og begge er single. 

Akkurat han her kan du nok forvente at enten dater eller har noen andre han møter siden dere ikke har hatt sex på 6 mnd. Han har ikke behovet for flere nå, men kanskje senere. Om det ikke er greit for deg, så kan du jo gå bort fra det. Dere må ikke gi beskjed. 

Anonymkode: 851a9...133

• Liker 4
Skrevet

En ff uten f er jo ikke en ff.

Man trenger ikke å avslutte en relasjon som aldri er inngått. Dere har vel aldri vært eksklusive?

Du står fritt til å finne deg en fwb til, hvis du trenger mer sex enn du får nå.

Anonymkode: 05234...045

• Liker 3
Skrevet

Slike tema hører strengt tatt ikke hjemme under "samliv og kjærlighetsrelasjoner". Det handler verken om samliv eller kjærlighet dette. Hvorfor legge temaet i dette underforumet, er du forelsket, bor dere sammen?

Anonymkode: 5b5da...00c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kanskje han dater noen og holder deg på gress?

Anonymkode: 4211d...627

Holder en knapp på denne. Han har noe annet på gang som han kanskje vil satse på men alltids greit å ha Ts i bakhånd 😕

Anonymkode: b1462...a52

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det noe man må formelt avslutte da? Hele poenget er jo at det ikke er forpliktelser og fast program, så om han skulle ønske å ha sex med deg da frem i tid så er det jo bare å spørre drg (akkurat som at du kan spørre han) og ta det derfra - gitt at ingen har sagt at de ønsker stoppe sexdelen. Har f.eks noen det kan gå måneder og år mellom, for vi tar opp kontakten når vi er i samme område og begge er single. 

Akkurat han her kan du nok forvente at enten dater eller har noen andre han møter siden dere ikke har hatt sex på 6 mnd. Han har ikke behovet for flere nå, men kanskje senere. Om det ikke er greit for deg, så kan du jo gå bort fra det. Dere må ikke gi beskjed. 

Det var han som sa at hvis den ene ikke ville mer så skulle den personen si ifra.  Så liker jeg tydelighet og at ting er avklart. For meg er det slik at hvis man er fwb så har man seg oftere enn som så. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det var han som sa at hvis den ene ikke ville mer så skulle den personen si ifra.  Så liker jeg tydelighet og at ting er avklart. For meg er det slik at hvis man er fwb så har man seg oftere enn som så. 

Voks opp. Skaff deg en seriøs mann så vil ha deg. Ikke nedverdiger deg selv. Herregud!

Anonymkode: 6dff4...225

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og han vil jo ikke avslutte, bare ikke ha sex nå 🤷‍♀️ det er jo avklart. Han kan for all del være konfliktsky, men høres mer ut som at han holder mulighetene åpne til et senere tidspunkt. Du står fritt til å gå bort fra det om relasjonen ikke passer deg, noe den ikke virker å gjøre siden du vil ja en mer hyppighet der. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, det sa min også, og vi var mer enn ff - «Selvfølgelig skulle han si ifra om han møtte noen og/eller ville avslutte». Likevel prøvde han å ghoste meg etter 2,5 år heller enn å bare si at han hadde forelsket seg. Jeg unner ham det virkelig, selv om jeg hadde masse følelser for han (som han godt visste om), men jeg er fortsatt småsint pga. måten det ble avsluttet på.

Jeg måtte omtrent tvinge ham til å møtes en siste gang. Han kunne for så vidt gjerne avsluttet via melding for min del, men han gjorde ikke det heller, bare kom med unnskyldninger for å ikke møtes. Jeg ville avslutte på en ordentlig måte siden vi vanker i samme omgangskrets og jeg ikke orket å gå rundt å være nervøs for å treffe på ham (og jeg vet han ville vært det samme, generelt stressa type, så det var ikke bare for min del). Nå kan vi i hvert fall være på samme sted uten at en eller begge vil gjemme seg 😄

Anonymkode: 6c83d...8e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2022 den 21.06):

Min fwb flørter ikke lengre, tar ikke initiativ til sex og har endret væremåte helt.  Han virker helt uinteressert i meg. Sist var 6 mnd siden.  Er som en annen personlighet. Noe av det første han sa når vi startet var at hvis en av oss ville slutte skulle vi si ifra.   Jeg har spurt han rett ut flere gang(med lang tid i mellom) om han vil avslutte og ønsker ærlighet på den fronten.  Han sier bare at han vil ikke avslutte og kommer bare med dårlige unnskyldninger til hvorfor vi ikke har sex lengre.   Jeg gir han jo muligheten til å si ja til å avslutte uten å må ta opp emnet selv.  

Hvorfor si ja til at han vil fortsette å være fwb når han knapt ser på meg lengre som før?  Teorier?   (Ja jeg vet jeg kan avslutte selv).  

Så hvorfor gjør du ikke? Han er jo tydeligvis ikke interessert nå mer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Altså, det sa min også, og vi var mer enn ff - «Selvfølgelig skulle han si ifra om han møtte noen og/eller ville avslutte». Likevel prøvde han å ghoste meg etter 2,5 år heller enn å bare si at han hadde forelsket seg. Jeg unner ham det virkelig, selv om jeg hadde masse følelser for han (som han godt visste om), men jeg er fortsatt småsint pga. måten det ble avsluttet på.

Jeg måtte omtrent tvinge ham til å møtes en siste gang. Han kunne for så vidt gjerne avsluttet via melding for min del, men han gjorde ikke det heller, bare kom med unnskyldninger for å ikke møtes. Jeg ville avslutte på en ordentlig måte siden vi vanker i samme omgangskrets og jeg ikke orket å gå rundt å være nervøs for å treffe på ham (og jeg vet han ville vært det samme, generelt stressa type, så det var ikke bare for min del). Nå kan vi i hvert fall være på samme sted uten at en eller begge vil gjemme seg 😄

Anonymkode: 6c83d...8e0

Så unødvendig og ufølsomt. Spesielt siden han visste du hadde følelser for han.   Det virker som det er det han gjør med meg. At han fader meg ut og er kjip mot meg slik at det bare dør ut av seg selv.  Så slipper han ubehaget med å si ifra. Jeg er også småsint fordi jeg føler jeg får ikke ærlig svar når jeg spør.  Hadde han sagt at han ikke har så lyst på sex eller at han hadde truffet noen hadde det vært lettere å la det gå.  Men hvis jeg får som unnskyldning at han er sliten for tiden, men så jogger han 4 mil etter arbeidstid vet man jo at han lyver.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 18.10):

Han har indirekte sagt fra, han ligger ikke med deg lenger.

Glem ham.

Anonymkode: 1ce95...77b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...