AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Er gravid i uke 6. Oppdaget plutselig nå at jeg er øm "utenpå" livmor/i livmorområdet. Et kjapt googlesøk kan tyde på at det er snakk om symfysen, og at mange muskler er festet her, så mulig jeg er øm fordi det er noe som strekkes eller lignende? Noen som har opplevd noe liknende? Det kjennes ut som at jeg skulle ha mistet noe hardt og fått blåveis, men det er naturligvis ikke tilfellet. Noen som har opplevd noe liknende? Merker jeg blir litt bekymret, selv om det kjennes for "overfladisk" ut til å være inni livmoren eller sånn. Er heller ikke veldig vondt, men litt ømt hvis jeg presser på. Anonymkode: 75a07...ea0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Du er gravid og livmoren vokser, ikke verre enn det. Og ja, veldig normalt Anonymkode: ea06e...cec 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Jeg har vært øm i symfysen lenge, dritvondt å trykke der. Husker ikke når det startet da, tror ikke jeg merket det før rundt uke 20 når det startet å gjøre vondt der ved mange forskjellige bevegelser. Det er jo et ledd der og det er en del av bekkenet og skal løsne i graviditeten så er vel derfor Aner ikke om det er vanlig å kjenne det så tidlig som du sier. Anonymkode: 453a2...93f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Det er helt vanlig og bare en av mange rare vondter du kommer til å kjenne på fremover 😊 Anonymkode: b6c86...26b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå