AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 For snart et år siden var eksen min utro mot meg på en fest. Han fortalte meg hva som hadde skjedd, og lovte at vi skulle komme oss gjennom dette sammen. Når jeg tilga han, og sa at jeg kunne komme meg videre med han etter dette, dumpet han meg helt ut av det blå. Vi var samboere, hadde vært sammen i 7 år, og hadde hatt mange fine år. Han behandlet meg svært dårlig det siste året, og utsatte meg for psykisk mishandling som gjorde meg fysisk dårlig. Måtte til lege, og mistet meg selv helt.. Han festet også mye med bare jenter, gjemte telefonen sin for meg og sa at jeg ikke fikk være med om jeg spurte en sjelden gang. Han ble en person jeg ikke føler at jeg kjente.. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor jeg fortsatt gråter hver kveld, hvorfor jeg føler meg konstant trist, og hvorfor jeg savner han så innmari mye enda. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og vil bare holde rundt han. Hater meg selv for dette, og skjønner ikke hvorfor.. Så søker råd her, om noen kan snakke litt..❤️ Anonymkode: 61e50...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Klem til deg ❤️ Dere var tross alt sammen i 7 år, så det er ikke rart at det fremdeles er veldig sårt. Som du skriver så var det et fint forhold mesteparten av tiden. Dessuten var det nok også sårende å oppleve hans oppførsel mot slutten, utroskap og bli dumpet. Sånt sitter nok litt i. Jeg tror du trenger mer tid for å heles. Det er likevel dumt at du gråter hver kveld og kjenner på det såpass intenst. Det stjeler jo mye energi. Jeg ville vurdert å finne en psykolog som har erfaring med samlivsbrudd og kan gi deg noen verktøy videre for å komme deg ut av den negative sirkelen av savn og tanker om eksen og forholdet dere hadde. Har dere noe kontakt enda? Møter du på han fremdeles eller har du verken sett eller snakket med han på 1 år? Anonymkode: e42c7...360 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klem til deg ❤️ Dere var tross alt sammen i 7 år, så det er ikke rart at det fremdeles er veldig sårt. Som du skriver så var det et fint forhold mesteparten av tiden. Dessuten var det nok også sårende å oppleve hans oppførsel mot slutten, utroskap og bli dumpet. Sånt sitter nok litt i. Jeg tror du trenger mer tid for å heles. Det er likevel dumt at du gråter hver kveld og kjenner på det såpass intenst. Det stjeler jo mye energi. Jeg ville vurdert å finne en psykolog som har erfaring med samlivsbrudd og kan gi deg noen verktøy videre for å komme deg ut av den negative sirkelen av savn og tanker om eksen og forholdet dere hadde. Har dere noe kontakt enda? Møter du på han fremdeles eller har du verken sett eller snakket med han på 1 år? Anonymkode: e42c7...360 Takk, vi går på samme universitet en liten stund til, så syntes det er vanskelig å gå på skolen. Vi har kontakt en gang i blant, men snakker sjeldent og har ikke sett han siden i september. Anonymkode: 61e50...e7f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Det høres ut som han ville bli kvitt deg det siste året, og utroskapen var siste stuntet hvor han håpet du ville gå fra ham...slik at han slapp ubehaget.. Se for deg at du får han tilbake og hvilken elendig tillitt du ville hatt til ham, og hvilken redsel for at den kødden han faktisk kunne være ville vise seg igjen - er du ikke da glad du er kvitt ham? Anonymkode: f15ae...c46 1
McMary Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Det er forståelig at du sliter med dette, og om du ikke har fått bearbeidet det, tar det lang tid. Du savner den han var og det forholdet dere hadde de første årene. Du er fremdeles forvirret fordi han forandret seg, sikkert litt og litt til du ikke kjente han igjen. Du ønsker at han kommer tilbake til deg så dere kan gjøre det bra igjen. Det blir litt som å gå fra en du er glad i i en krangel og aldri skvære opp. Bare at mye verre. Du savner den fremtiden du trodde skulle komme. (Nå kom alt som påstander, men det er ment som forslag.) Jeg anbefaler veldig terapi, og hvis du ikke vil eller har råd til det. (trenger ikke være psykolog) så er det et par bøker som kan hjelpe deg til å gå videre: Getting past your breakup og Kjærlighetsmønster. Lykke til 🧡 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 McMary skrev (3 timer siden): Det er forståelig at du sliter med dette, og om du ikke har fått bearbeidet det, tar det lang tid. Du savner den han var og det forholdet dere hadde de første årene. Du er fremdeles forvirret fordi han forandret seg, sikkert litt og litt til du ikke kjente han igjen. Du ønsker at han kommer tilbake til deg så dere kan gjøre det bra igjen. Det blir litt som å gå fra en du er glad i i en krangel og aldri skvære opp. Bare at mye verre. Du savner den fremtiden du trodde skulle komme. (Nå kom alt som påstander, men det er ment som forslag.) Jeg anbefaler veldig terapi, og hvis du ikke vil eller har råd til det. (trenger ikke være psykolog) så er det et par bøker som kan hjelpe deg til å gå videre: Getting past your breakup og Kjærlighetsmønster. Lykke til 🧡 Takk for råd, dette føler jeg var til hjelp. Har ikke tenkt på det at jeg kanskje ikke savner han, men det jeg trodde han ville være..❤️ Savner en versjon av han sol ikke eksisterer lenger, og det er sårt..❤️☹️ Har oppsøkt skoleterapauten i dag, får håpe det hjelper meg noe Anonymkode: 61e50...e7f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå