AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Del Skrevet 8. februar 2022 En person skrev følgende til meg på den samiske folkedagen: »Gratulerer ktg» Jeg aner ikke hva «ktg» betyr, og ikke tror jeg det er en tastefeil heller, da en må taste «k-t-g» på ulike steder på tlf tastene.. Noen som vet? Anonymkode: b659f...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Del Skrevet 8. februar 2022 Spør personen. Anonymkode: 3e766...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Del Skrevet 8. februar 2022 Klem til deg Anonymkode: e3a64...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Del Skrevet 8. februar 2022 Klem til geg isåfall... 😅 Anonymkode: 3e766...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En person skrev følgende til meg på den samiske folkedagen: »Gratulerer ktg» Jeg aner ikke hva «ktg» betyr, og ikke tror jeg det er en tastefeil heller, da en må taste «k-t-g» på ulike steder på tlf tastene.. Noen som vet? Anonymkode: b659f...ad2 Det betyr Kiss The Guns Anonymkode: b803b...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klem til geg isåfall... 😅 Anonymkode: 3e766...26c Gikk litt fort i svingen der 😂😂 Anonymkode: e3a64...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Del Skrevet 8. februar 2022 Braut Haaland sier ktg betyr «kå tenke gutta» Anonymkode: 37bbc...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå