AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Jeg er 23 uker på vei. Så trøtt og sliten HELE tiden. Kroppen kjennes mørbanket ut. Har ikke hatt sex med samboer på mange uker, og jeg orker ikke heller. Føler meg kvalt og at jeg ikke har lyst på han overhodet. Andre med samme følelser? Anonymkode: d6010...46d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Hadde ikke særlig sexlyst, men det var da null problem å gjennomføre samleie noen ganger i uken. Tar et par minutter og krever ingenting, så skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Anonymkode: 16b99...cc2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Tror det er ganske vanlig Man føler seg tung og sliten, klart at det kan legge en demper på ting. Noen sliter også med smerter og ubehag ved sex, eller får kynnere av det. Anonymkode: cc4a9...a3b 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde ikke særlig sexlyst, men det var da null problem å gjennomføre samleie noen ganger i uken. Tar et par minutter og krever ingenting, så skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Anonymkode: 16b99...cc2 Fordi det bare er kvalmt når man ikke har lyst? Hvorfor har du sex om du ikke vil? Anonymkode: d6010...46d 13
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er 23 uker på vei. Så trøtt og sliten HELE tiden. Kroppen kjennes mørbanket ut. Har ikke hatt sex med samboer på mange uker, og jeg orker ikke heller. Føler meg kvalt og at jeg ikke har lyst på han overhodet. Andre med samme følelser? Anonymkode: d6010...46d Mistet lysten fullstendig i begge mine svangerskap. Hadde ikke sex under noen av svangerskapene. Etter nr 2 fikk jeg egentlig aldri lysten tilbake bortsett fra en sjelden gang nå og da. Anonymkode: ef45f...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde ikke særlig sexlyst, men det var da null problem å gjennomføre samleie noen ganger i uken. Tar et par minutter og krever ingenting, så skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Anonymkode: 16b99...cc2 Spiller ingen rolle om det tar 2 eller 20 minutter. Har man ikke lyst, så har man ikke lyst. Har aldri sex uten at jeg vil. Anonymkode: ef45f...7ba 11
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 Sliter med å bli kåt og våt. I tillegg har skjeden mer blod så den er mer fyldig/hoven innvendig, som gjør det vanskelig å få på plass penis. Var direkte smertefullt sist vi prøvde for kanskje 1,5 måned siden. Er i uke 28. Anonymkode: 0d8d5...d79 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 Samme her, også pga jeg har hatt mye vondt, men samboer har heller ikke hatt lyst når magen begynte å vokse (pga han synes det er rart med baby der) så vi er egentlig enige og har det ok 😄 Anonymkode: 4917c...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mistet lysten fullstendig i begge mine svangerskap. Hadde ikke sex under noen av svangerskapene. Etter nr 2 fikk jeg egentlig aldri lysten tilbake bortsett fra en sjelden gang nå og da. Anonymkode: ef45f...7ba Samme her. Anonymkode: 3c9ac...5cd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 Hadde ikke sex i noen av svangerskapene etter type uke 18/20. Var så sliten og ble kvalm av bevegelsene, så det var ikke vits. Er heldigvis sammen med verdens fineste fyr, så det er aldri klaget over. Sexlivet kom tilbake som normalt rundt sju måneder etter første fødsel. Bare knappe to mnd siden siste fødsel, så her er sjappa fremdeles stengt. Anonymkode: 40577...a0a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #11 Skrevet 8. februar 2022 Mister lysten veldig under svangerskapet, men kom tilbake veldig sterkt allerede en uke etter fødsel! Anonymkode: 1a842...bb6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi det bare er kvalmt når man ikke har lyst? Hvorfor har du sex om du ikke vil? Anonymkode: d6010...46d Det er jo godt uansett, og så handler det litt om å gi og ta i et forhold. Anonymkode: 16b99...cc2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 Ikke mat trollet.. Det er ganske vanlig at sex er det siste man har lyst til når man er kvalm og utslitt. Anonymkode: e5806...721 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke mat trollet.. Det er ganske vanlig at sex er det siste man har lyst til når man er kvalm og utslitt. Anonymkode: e5806...721 Ja, for har man andre meninger enn dere som slutter å ha sex, så er man et troll 🙄 Gud forby at noen faktisk har et velfungerende forhold med sex, selv om lysten ikke er tilstede. Anonymkode: 16b99...cc2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, for har man andre meninger enn dere som slutter å ha sex, så er man et troll 🙄 Gud forby at noen faktisk har et velfungerende forhold med sex, selv om lysten ikke er tilstede. Anonymkode: 16b99...cc2 Om du omtaler ditt eget forhold, så helt greit, men når du slenger på "Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig", og sier at de som ikke har sex de ikke har lyst på, og som gjerne gjør fysisk vondt, ikke gir i forholdet, så.. Ja, da er du et motbydelig troll. Det går an å si at "Jeg ønsket å ha sex med mannen selv om lysten ikke var tilstede", uten å slenge drit om at andre ikke ønsker det samme. Anonymkode: e5806...721 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du omtaler ditt eget forhold, så helt greit, men når du slenger på "Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig", og sier at de som ikke har sex de ikke har lyst på, og som gjerne gjør fysisk vondt, ikke gir i forholdet, så.. Ja, da er du et motbydelig troll. Det går an å si at "Jeg ønsket å ha sex med mannen selv om lysten ikke var tilstede", uten å slenge drit om at andre ikke ønsker det samme. Anonymkode: e5806...721 Og da bør de både godta og være forberedt på at mannen går et annet sted. Men det er de færreste kvinner. Du aner ikke hvor mange menn som har vært utro bak ryggen på sin gravide kone. Tenker det er en grunn til at min mann og meg har holdt sammen i 26 år, mens de fleste par rundt oss har havarert. Anonymkode: 16b99...cc2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og da bør de både godta og være forberedt på at mannen går et annet sted. Men det er de færreste kvinner. Du aner ikke hvor mange menn som har vært utro bak ryggen på sin gravide kone. Tenker det er en grunn til at min mann og meg har holdt sammen i 26 år, mens de fleste par rundt oss har havarert. Anonymkode: 16b99...cc2 Ja, om man ikke har sex mens man spyr og har vondt, så er det jo helt greit om mannen går et annet sted, for stakkars mannen, han må jo få sex, man kan jo ikke forvente at han skal påvirkes negativt av graviditeten på noe som helst vis, det er mannen det er synd på her, ikke hun som spyr og har bekkenløsning og ekstrem utmattelse... *vifte med ironiflagget* Litt trist for deg om du er nødt til å la mannen utnytte deg seksuelt for at han ikke skal gå fra deg.. Min mann forventer ikke at jeg skal ha sex med ham når jeg spyr, men er tydeligvis heldig, jeg da. Anonymkode: e5806...721 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 Jeg har hatt veldig lite sexlyst i mine svangerskap. Tror vi hadde sex 1-2 ganger i første, og nå i andre svangerskap har vi så langt ikke hatt noe i det hele tatt. Sliter med kvalme og utmattelse. Det er heldigvis mange andre ting som også binder oss sammen, og jeg er veldig glad for at jeg ikke føler noe sexpress hjemme. Syns det er utrolig trist å lese om de som har sex når de egentlig ikke har lyst. Trodde vi hadde kommet lenger enn det i 2022.. Anonymkode: 7fc30...b20 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er 23 uker på vei. Så trøtt og sliten HELE tiden. Kroppen kjennes mørbanket ut. Har ikke hatt sex med samboer på mange uker, og jeg orker ikke heller. Føler meg kvalt og at jeg ikke har lyst på han overhodet. Andre med samme følelser? Anonymkode: d6010...46d Samme her! Null sexlyst og overhodet ikke lyst på han. Er i uke 19 nå og har vært sånn så og si hele svangerskapet. Håper virkelig det går over når barnet kommer🙏🏼 Anonymkode: 75a43...4e6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her! Null sexlyst og overhodet ikke lyst på han. Er i uke 19 nå og har vært sånn så og si hele svangerskapet. Håper virkelig det går over når barnet kommer🙏🏼 Anonymkode: 75a43...4e6 Helt samme her! Føler meg jo veldig fæl som må avvise, men jeg klarer ikke gjennomføre sex på kommando! Anonymkode: e9cfa...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå