Gjest Loublover Skrevet 20. februar 2022 #101 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere som skriver at dere lever slik døgnet rundt, hva vil det si? Dere er vel ikke bundet hele tiden? Hva med jobb/skole? Venner? Har dere barn? Anonymkode: fc9db...8a8 Bondage er ikke en stor greie for oss, bare innimellom at han binder meg. For oss er greie domination/submission😊 Han bestemmer det meste, eksempelvis; hva jeg har på meg, hva/når jeg spiser, når jeg dusjer, når jeg får gå på do ++ Dette er saker vi har blitt enige om og som vi har utvidet etter flere år. Det eneste jeg aldri kommer til å la han bestemme er hva jeg får se av filmer/serier haha. Vi har ikke barn og kommer heller ikke til å få noen, da vi ikke mener det passer/lar seg kombinere med vår livsstil. Våre nærmeste venner kjenner vår livsstil, mens andre ikke. Samme med jobb
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #102 Skrevet 20. februar 2022 1 hour ago, Loublover said: Bondage er ikke en stor greie for oss, bare innimellom at han binder meg. For oss er greie domination/submission😊 Han bestemmer det meste, eksempelvis; hva jeg har på meg, hva/når jeg spiser, når jeg dusjer, når jeg får gå på do ++ Dette er saker vi har blitt enige om og som vi har utvidet etter flere år. Det eneste jeg aldri kommer til å la han bestemme er hva jeg får se av filmer/serier haha. Vi har ikke barn og kommer heller ikke til å få noen, da vi ikke mener det passer/lar seg kombinere med vår livsstil. Våre nærmeste venner kjenner vår livsstil, mens andre ikke. Samme med jobb Takk for utfyllende svar, Men må si jeg synes det høres rart ut å ikke ha noe egen vilje lenger? Du lar virkelig noen andre bestemme når du går på do og hva du har på deg til enhver tid? Høres ikke helt sunt ut Anonymkode: fc9db...8a8 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #103 Skrevet 20. februar 2022 Jeg er ikke helt sikker på hva som går under BDSM, men jeg liker å dominere gutta og sitte på ansikte deres 🥰 Gjerne en gutt som er yngre enn meg. K28 Anonymkode: 9bbfe...dc8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #104 Skrevet 20. februar 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke helt sikker på hva som går under BDSM, men jeg liker å dominere gutta og sitte på ansikte deres 🥰 Gjerne en gutt som er yngre enn meg. K28 Anonymkode: 9bbfe...dc8 Sitter du helt naken på ansiktet dems? Eller har noe spesielt på? Anonymkode: fc9db...8a8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #105 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sitter du helt naken på ansiktet dems? Eller har noe spesielt på? Anonymkode: fc9db...8a8 Begge deler. Noen ganger helt naken. Noen ganger har jeg for eksempel på meg en strømpebukse først sånn at jeg bare kjenner varmen hans. Og de fleste ganger har jeg på sexy undertøy. Anonymkode: 9bbfe...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #106 Skrevet 20. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Begge deler. Noen ganger helt naken. Noen ganger har jeg for eksempel på meg en strømpebukse først sånn at jeg bare kjenner varmen hans. Og de fleste ganger har jeg på sexy undertøy. Anonymkode: 9bbfe...dc8 Takk for svar🙂 Anonymkode: fc9db...8a8 1
Gjest Loublover Skrevet 20. februar 2022 #107 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk for utfyllende svar, Men må si jeg synes det høres rart ut å ikke ha noe egen vilje lenger? Du lar virkelig noen andre bestemme når du går på do og hva du har på deg til enhver tid? Høres ikke helt sunt ut Anonymkode: fc9db...8a8 Det er i hvertfall slik jeg vil leve😊 Dette er noe vi er 100% enige om som feks hva jeg skal kle meg i, vi har begge en jeansfetisj så det er bare ett ekstra pluss for meg at han alltid vil at jeg skal ha på jeans😊 Også lenge begge parter er enige i det som gjøres så tror jeg at det er ganske så sunt
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #108 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er ikke helt sikker på hva som går under BDSM, men jeg liker å dominere gutta og sitte på ansikte deres 🥰 Gjerne en gutt som er yngre enn meg. K28 Anonymkode: 9bbfe...dc8 Elsker når damer sitter på ansiktet mitt😍 Anonymkode: 6a314...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #109 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 18.06): Dette høres ubalansert ut. Dere er jo ikke likeverdige hvis han har siste ordet? Anonymkode: 5b14d...7ed bdsm er ubalansert Anonymkode: bb340...601 2 1
Hunter7 Skrevet 20. februar 2022 #110 Skrevet 20. februar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: bdsm er ubalansert Anonymkode: bb340...601 Bdsm er villet og samtykket ubalansert - vesentlig og grunnleggende forskjell.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #111 Skrevet 20. februar 2022 Jeg dyppa foten nedi bdsm miljøet for noen år siden. Var et forferdelig miljø med mye drama, baksnakking og de som faktisk var bra mennesker fikk mye hets. Litt cult tendenser. Det ser du her på KG. Nåde den som sier noe annet. Møtte mye bra folk, men var mange med åpenbare selvskadingstendenser og mye åpenbart egoistisk og sadistiske menn som utnyttet kvinner. Alt var greit for du skal jo ikke kink shame. Mye skjulte seksuelle overgrep. Mye trist traumeutløst hyperseksualitet. Også mye victim blaming og hyllest av en usunn maktbalanse i et forhold. Det du gjør i soverommet påvirker det utenfor. Det at det ikke gjør det er den store løgnen som blir fortalt. Alvorlig maktforskjell er hovedtegnet på et abusive forhold. BDSM kan gjøres trygt, men det er det ekstremt få som gjør. Det er også forskjell på farlige og ufarlige kinks. Å kle seg i hundekostyme er ufarlig og egentlig bare litt søtt. Å like å slå andre, totalt underkaste seg, og å la noen andre styre livet ditt, det er tegn psykiske lidelser hvor bdsm blir en veldig usunn coping mechanism. Men noen kvinner liker det! Ja, mange kvinner selvskader og del menn. Masochisme er en psykisk lidelse. Det er selvskading. Man kan fint selvskade uten varige men, det gjør det ikke bra. Hvorfor tenner og liker noen menn å slå og ydmyke kvinner? Hva sier det om den personen? Du er fortsatt deg selv på soverommet. Anonymkode: 5b14d...7ed 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #112 Skrevet 20. februar 2022 Hunter7 skrev (21 minutter siden): Bdsm er villet og samtykket ubalansert - vesentlig og grunnleggende forskjell. De fleste er frivillige i psykiske og fysiske voldelige forhold. Dessverre. Tar i gjennomsnitt 7 forsøk å komme seg ut. Anonymkode: 5b14d...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #113 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De fleste er frivillige i psykiske og fysiske voldelige forhold. Dessverre. Tar i gjennomsnitt 7 forsøk å komme seg ut. Anonymkode: 5b14d...7ed Mulig jeg misforstår deg nå. I så fall får du korrigere meg. Men mener du med dette å påstå at de fleste som driver med bdsm er i (fysisk/psykisk) voldelige forhold? I så fall, hva baserer du den påstanden på? Anonymkode: f33ed...cd5 1
Hunter7 Skrevet 20. februar 2022 #114 Skrevet 20. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste er frivillige i psykiske og fysiske voldelige forhold. Dessverre. Tar i gjennomsnitt 7 forsøk å komme seg ut. Anonymkode: 5b14d...7ed I motsetning til BDSM-forhold er både kommunikasjonsmengde og eksplisitt samtykke ikke tilstedeværende faktorer i de forhold du omtaler. I tillegg er det psykologiske samspillet av et helt annet slag. I ikke-samtykkede voldelige forhold, er det den voldsutøvende partner som bestemmer. I et BDSM-forhold derimot er det den mottakende partner som faktisk har siste og avgjørende ord.
Elaine Marley Skrevet 20. februar 2022 #115 Skrevet 20. februar 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #116 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): bdsm er ubalansert Anonymkode: bb340...601 Det er jo ikke det, så lenge det er ordentlig bdsm. AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste er frivillige i psykiske og fysiske voldelige forhold. Dessverre. Tar i gjennomsnitt 7 forsøk å komme seg ut. Anonymkode: 5b14d...7ed Man kan ikke sammenligne slike forhold og sunn bdsm! Det er jo to helt forskjellige ting. Anonymkode: 3be2a...f38 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #117 Skrevet 20. februar 2022 Hunter7 skrev (1 time siden): I motsetning til BDSM-forhold er både kommunikasjonsmengde og eksplisitt samtykke ikke tilstedeværende faktorer i de forhold du omtaler. I tillegg er det psykologiske samspillet av et helt annet slag. I ikke-samtykkede voldelige forhold, er det den voldsutøvende partner som bestemmer. I et BDSM-forhold derimot er det den mottakende partner som faktisk har siste og avgjørende ord. Det siste du skriver gjelder absolutt ikke for alle. Jeg er i et bdsm-forhold, og ville kjedet meg ihjel om det var jeg som hadde det siste og avgjørende ordet, da hadde det ikke vært ekte og intenst nok for meg. Anonymkode: 19963...075 1
Hunter7 Skrevet 20. februar 2022 #118 Skrevet 20. februar 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det siste du skriver gjelder absolutt ikke for alle. Jeg er i et bdsm-forhold, og ville kjedet meg ihjel om det var jeg som hadde det siste og avgjørende ordet, da hadde det ikke vært ekte og intenst nok for meg. Anonymkode: 19963...075 Det er selvsagt variasjoner innenfor hvert BDSM-forhold over hva som tillates og ikke, samt for hvilke sammenhenger samtykket gis, altså generelt samtykke vs. spesifikt samtykke. For eksempel: Man kan gi et allment samtykke til "rope suspension" (anywhere, anytime), men for "hook suspension" - altså å bli hengt opp etter kroker tredd gjennom huden - er et spesifikt samtykke nødvendig*. Man har altså et rammeverk som man er blitt enige om på forhånd, og som også kan være flytende siden sex og utforskningen av den er et dynamisk anliggende. *Personlig synes jeg at alt som medfører potensiell blivende skade på kropp bør ha spesifikt samtykke i bunn.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #119 Skrevet 20. februar 2022 Loublover skrev (10 timer siden): Bondage er ikke en stor greie for oss, bare innimellom at han binder meg. For oss er greie domination/submission😊 Han bestemmer det meste, eksempelvis; hva jeg har på meg, hva/når jeg spiser, når jeg dusjer, når jeg får gå på do ++ Dette er saker vi har blitt enige om og som vi har utvidet etter flere år. Det eneste jeg aldri kommer til å la han bestemme er hva jeg får se av filmer/serier haha. Vi har ikke barn og kommer heller ikke til å få noen, da vi ikke mener det passer/lar seg kombinere med vår livsstil. Våre nærmeste venner kjenner vår livsstil, mens andre ikke. Samme med jobb Når du får gå på do? Seriøst? Høres ikke sunt ut på noe som helst nivå. Tror dere gjør veldig rett i å ikke bringe barn inn i et slikt forhold. Anonymkode: aa039...a21 2
Godgutten Skrevet 20. februar 2022 #120 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er ikke helt sikker på hva som går under BDSM, men jeg liker å dominere gutta og sitte på ansikte deres 🥰 Gjerne en gutt som er yngre enn meg. K28 Anonymkode: 9bbfe...dc8 Facesitting har alltid vært en drøm hos meg. G25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå