AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #81 Skrevet 12. februar 2022 Kanskje teite spørsmål, men hvor mye skal til før det er BDSM? Må det være f.eks slag eller pisking? F.eks binding, håndjern, bind foran øynene, den ene bestemmer, er det innenfor BDSM? Anonymkode: 59a61...f6c
SlemUlv Skrevet 12. februar 2022 #82 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kanskje teite spørsmål, men hvor mye skal til før det er BDSM? Må det være f.eks slag eller pisking? F.eks binding, håndjern, bind foran øynene, den ene bestemmer, er det innenfor BDSM? Anonymkode: 59a61...f6c Bondage and discipline Dominance and submission Sadism and masochism EN av de tingene må til, for at det er bdsm Så nei, man trenger ikke drive med sadisme/masochisme. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #83 Skrevet 12. februar 2022 SlemUlv skrev (5 minutter siden): Bondage and discipline Dominance and submission Sadism and masochism EN av de tingene må til, for at det er bdsm Så nei, man trenger ikke drive med sadisme/masochisme. Takk for svar 😊 Hva mer går innenfor begrepet? Og hvordan utvikle/prøve mer? Er nysgjerrig på dette. I et forhold. Mannen er også med. Er nok jeg som er mest tent på det da, men han blir tent av at jeg blir det, så han synes det er allright Anonymkode: 59a61...f6c
SlemUlv Skrevet 12. februar 2022 #84 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar 😊 Hva mer går innenfor begrepet? Og hvordan utvikle/prøve mer? Er nysgjerrig på dette. I et forhold. Mannen er også med. Er nok jeg som er mest tent på det da, men han blir tent av at jeg blir det, så han synes det er allright Anonymkode: 59a61...f6c Men utvikler seg, med å prate sammen. kommunikasjonen er utrolig viktig. Hva som går innenfor begrepet.. vel de tingene som er listet.. Hva som går innenfor dem igjen, er litt opp til de involverte. Personlig, for å finne ut hva som virket interessant og ikke, så gikk vi gjennom en BDSM sjekkliste sammen 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #85 Skrevet 12. februar 2022 SlemUlv skrev (7 minutter siden): Men utvikler seg, med å prate sammen. kommunikasjonen er utrolig viktig. Hva som går innenfor begrepet.. vel de tingene som er listet.. Hva som går innenfor dem igjen, er litt opp til de involverte. Personlig, for å finne ut hva som virket interessant og ikke, så gikk vi gjennom en BDSM sjekkliste sammen Hvor finner man sjekkliste? Mange spørsmål her 😝 Anonymkode: 59a61...f6c
SlemUlv Skrevet 12. februar 2022 #86 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor finner man sjekkliste? Mange spørsmål her 😝 Anonymkode: 59a61...f6c Vet ikke om jeg har lov å linke til dem her, de ligger på en privat dropbox, hvor ingen ser hvem som logger inn. Så send meg gjerne en pm, for å få linken dit 1
Gjest Loublover Skrevet 12. februar 2022 #87 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje teite spørsmål, men hvor mye skal til før det er BDSM? Må det være f.eks slag eller pisking? F.eks binding, håndjern, bind foran øynene, den ene bestemmer, er det innenfor BDSM? Anonymkode: 59a61...f6c Nei "vold" trenger ikke være en del av det. Vi praktiserer veldig lite pisking og aldri slag/spark. Det er domination/submission som er vår greie😊
Dominas leketøy Skrevet 12. februar 2022 #88 Skrevet 12. februar 2022 SlemUlv skrev (På 8.2.2022 den 20.34): Kommer helt an på hva du anser som drøyt, i guess. Jeg lever i et 24/7 BDSM forhold. Godt vi er flere 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #89 Skrevet 12. februar 2022 SlemUlv skrev (1 time siden): Vet ikke om jeg har lov å linke til dem her, de ligger på en privat dropbox, hvor ingen ser hvem som logger inn. Så send meg gjerne en pm, for å få linken dit Dette er feil. Er slike lister fritt tilgjengelig om man søker etter det i Google feks. Er ikke noe hemmelig og eksklusivt som personen her feilaktig prøver å gi inntrykk av. Anonymkode: 19963...075 3
SlemUlv Skrevet 12. februar 2022 #90 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er feil. Er slike lister fritt tilgjengelig om man søker etter det i Google feks. Er ikke noe hemmelig og eksklusivt som personen her feilaktig prøver å gi inntrykk av. Anonymkode: 19963...075 Hva er feil med at jeg har en dropox hvor jeg har samlet noen? 🤔 2
Gjest Loublover Skrevet 12. februar 2022 #91 Skrevet 12. februar 2022 Dominas leketøy skrev (21 minutter siden): Godt vi er flere Samme her, en livsstil jeg ikke vil leve uten😊
Hunter7 Skrevet 14. februar 2022 #93 Skrevet 14. februar 2022 til @SlemUlv , @Loublover, og @Katten.2.0 for å gi fine, informative og utfyllende svar rundt et tema det dessverre råder mye synsing, uvitenhet, og forutinntatte holdninger rundt. 3 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #94 Skrevet 19. februar 2022 On 2/8/2022 at 8:34 PM, SlemUlv said: Kommer helt an på hva du anser som drøyt, i guess. Jeg lever i et 24/7 BDSM forhold. On 2/10/2022 at 12:35 AM, Loublover said: Samme som oss det😊 Min mann og jeg lever 24/7 i et Dom/sub forhold On 2/12/2022 at 4:26 PM, Dominas leketøy said: Godt vi er flere Dere som skriver at dere lever slik døgnet rundt, hva vil det si? Dere er vel ikke bundet hele tiden? Hva med jobb/skole? Venner? Har dere barn? Anonymkode: fc9db...8a8
Fioljenta Skrevet 19. februar 2022 #95 Skrevet 19. februar 2022 Ser du har fått mange gode svar, TS. 🤗 For min del handler det om at jeg liker å gi helt slipp og gi ham all kontroll. Det føles befriende og trygt. Også hvis jeg er bundet. For meg er BDSM alt der den ene gir tillit og den andre får dominere. Hos oss er det dessuten han som holder igjen og jeg kunne godt gått mye lengre enn vi faktisk gjør. Vi bytter litt på, men vanligvis er det han som er dominant. Når vi har lekt 24/7 er vi begge klar over hvem som er i kontroll. Er det ham, så er jeg ekstra oppmerksom på hvert lite vink han gir. Vi har barn/tenåringer og har funnet måter å leke på uten at de får det med seg. Det går også fint selv om vi har besøk av venner/familie. Jeg drar på jobb og møter venner som vanlig, men har likevel denne sitringen fordi jeg vet hva som venter når jeg kommer hjem. Det hender også at jeg får oppdrag jeg må utføre når han ikke er der. 😁 Kommunikasjon er SUPER viktig. Uten en god prat om hva som er greit/ikke greit må dere ALDRI finne på å prøve BDSM. Uansett hvilken grad. Det er også viktig å ta stegene gradvis, begynne forsiktig og aldri bli med på noe du ikke synes er greit. Det skal jo være kjekt for begge. 🤗 1 2
Fnugg Skrevet 19. februar 2022 #96 Skrevet 19. februar 2022 Det kommer vel an på hva man anser som drøyt. Vi lever ikke 24/7, mest på soverommet at vi praktiserer kink. Han er Dom/sadist/Daddy, jeg er liten/sub/masochist. Jeg er nok mer naturlig service-sub i hverdagen også, men det går mer på meg som person enn BDSMen oss i mellom. Vi er sikkert drøye i manges øyne ifht det at jeg tenner veldig på å bli påført smerte og han liker å påføre meg den. Vi bruker alt fra ridepisk til belte til kjetting. Vi finner begge en enorm trygghet, respekt og tillit til hverandre i hvordan vi praktiserer dette. Vi praktiserer ikke dette hver gang vi har sex, men ofte. Like ofte nedverdigende ord og handlinger, breath play, hard og brutal sex, han har full kontroll og bestemmer innenfor våre gitte rammer. Kommunikasjon, tillit og respekt er det viktigste. Vi prøver oss stadig frem og leker oss gjennom det, noen ganger pusher vi grensene våre og andre ganger er vi kun kjærlige og forsiktige. 3
SlemUlv Skrevet 20. februar 2022 #97 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere som skriver at dere lever slik døgnet rundt, hva vil det si? Dere er vel ikke bundet hele tiden? Hva med jobb/skole? Venner? Har dere barn? Anonymkode: fc9db...8a8 For meg betyr det at han bestemmer, og jeg følger. Bdsm trenger ikke bety kinky fuckery. Ingen rundt oss vet, med mindre de vil vite. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #98 Skrevet 20. februar 2022 50 minutter siden, SlemUlv said: For meg betyr det at han bestemmer, og jeg følger. Bdsm trenger ikke bety kinky fuckery. Ingen rundt oss vet, med mindre de vil vite. Takk for svar Hva bestemmer han? Alt du gjør? Og du bare følger det han vil? Anonymkode: fc9db...8a8
SlemUlv Skrevet 20. februar 2022 #99 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for svar Hva bestemmer han? Alt du gjør? Og du bare følger det han vil? Anonymkode: fc9db...8a8 Alt vi har blitt enige om at han bestemmer Det er en veldig lang samtale man har, før man går inn i et sånt type forhold. 1
Dominas leketøy Skrevet 20. februar 2022 #100 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dere som skriver at dere lever slik døgnet rundt, hva vil det si? Dere er vel ikke bundet hele tiden? Hva med jobb/skole? Venner? Har dere barn? Anonymkode: fc9db...8a8 Mann kan da være under kontroll selv om mann er på jobb…. Finker fint her ihvertfall, dra på jobb, ringe/snappe i lunchen, dra rett hjem etter jobb. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå