Gjest Loublover Skrevet 11. februar 2022 #61 Skrevet 11. februar 2022 SlemUlv skrev (På 10.2.2022 den 14.30): Oki... Så det at jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold, vil si at jeg lever et rollespill... Greit å vite.. Godt fremmede vet mer om mitt forhold, en jeg gjør Er så enig med deg, lei at at andre som ikke har peiling skal synse og mene ting ting ikke vet noe om. Men har Dom/sub forholdet deres utviklet seg mens dere har levd slik eller har det vært det samme hele veien? Jeg har levd Dom/sub med min mann i snart 7 år og vi har etter hvert innlemmet ting i dagliglivet jeg/vi ikke hadde vært komfortabel med i starten😊
SlemUlv Skrevet 11. februar 2022 #62 Skrevet 11. februar 2022 Loublover skrev (4 minutter siden): Er så enig med deg, lei at at andre som ikke har peiling skal synse og mene ting ting ikke vet noe om. Men har Dom/sub forholdet deres utviklet seg mens dere har levd slik eller har det vært det samme hele veien? Jeg har levd Dom/sub med min mann i snart 7 år og vi har etter hvert innlemmet ting i dagliglivet jeg/vi ikke hadde vært komfortabel med i starten😊 Ting har utviklet seg en del Men vil jeg påstå at vaniljeforhold gjør også. Siden man utvikler seg som menneske 1
Gjest Loublover Skrevet 11. februar 2022 #63 Skrevet 11. februar 2022 SlemUlv skrev (1 time siden): Ting har utviklet seg en del Men vil jeg påstå at vaniljeforhold gjør også. Siden man utvikler seg som menneske Ja det er helt sant😊 Og hvor mer man lærer hverandre å kjenne og jo tryggere man blir på hverandre jo mer vil (ihvertfall jeg) gjøre for/med den andre😊
Rapptuss Skrevet 11. februar 2022 #64 Skrevet 11. februar 2022 Loublover skrev (2 timer siden): Er så enig med deg, lei at at andre som ikke har peiling skal synse og mene ting ting ikke vet noe om. Men har Dom/sub forholdet deres utviklet seg mens dere har levd slik eller har det vært det samme hele veien? Jeg har levd Dom/sub med min mann i snart 7 år og vi har etter hvert innlemmet ting i dagliglivet jeg/vi ikke hadde vært komfortabel med i starten😊 Lurer på om det er mye lureri med pisking, Hvor hardt slår de, er det lagt på farver på huden slik at det skel se ut som det er brutalt, og så hører du piskelyd?
Katten.2.0 Skrevet 11. februar 2022 #65 Skrevet 11. februar 2022 21 minutter siden, Rapptuss said: Lurer på om det er mye lureri med pisking, Hvor hardt slår de, er det lagt på farver på huden slik at det skel se ut som det er brutalt, og så hører du piskelyd? Pisking i seg selv kan gjøres på mange forskjellige måter, og kommer veldig an på redskapet man pisker med. Det kan skape mye lyd uten smerte. Mye smerte uten lyd. Kan treffe slik at det svir, eller slik at det gir en mer helhetlig følelse. Kan være nesten kilende osv. 4
Gjest Loublover Skrevet 11. februar 2022 #66 Skrevet 11. februar 2022 Rapptuss skrev (33 minutter siden): Lurer på om det er mye lureri med pisking, Hvor hardt slår de, er det lagt på farver på huden slik at det skel se ut som det er brutalt, og så hører du piskelyd? Vi praktiserer ikke så mye pisking ol, og når vi gjør det så er det på steder som ikke synes så godt
Rapptuss Skrevet 11. februar 2022 #67 Skrevet 11. februar 2022 Katten.2.0 skrev (47 minutter siden): Pisking i seg selv kan gjøres på mange forskjellige måter, og kommer veldig an på redskapet man pisker med. Det kan skape mye lyd uten smerte. Mye smerte uten lyd. Kan treffe slik at det svir, eller slik at det gir en mer helhetlig følelse. Kan være nesten kilende osv. Jeg ble tilbudt piskeslag, men takket nei, enda jeg er litt underdanig,men kansje jeg skal takke ja neste gang vi har GR sex
Rapptuss Skrevet 11. februar 2022 #68 Skrevet 11. februar 2022 Loublover skrev (39 minutter siden): Vi praktiserer ikke så mye pisking ol, og når vi gjør det så er det på steder som ikke synes så godt Rapptuss skrev (Akkurat nå): Jeg ble tilbudt piskeslag, men takket nei, enda jeg er litt underdanig,men kansje jeg skal takke ja neste gang vi har GR sex På rompen?
SlemUlv Skrevet 11. februar 2022 #69 Skrevet 11. februar 2022 Rapptuss skrev (36 minutter siden): Jeg ble tilbudt piskeslag, men takket nei, enda jeg er litt underdanig,men kansje jeg skal takke ja neste gang vi har GR sex Ikke alle underdanige er masochister, og ikke alle masochister er underdanige. 2 1
Gjest Loublover Skrevet 11. februar 2022 #70 Skrevet 11. februar 2022 Rapptuss skrev (2 timer siden): På rompen? Og andre steder 😉
Rapptuss Skrevet 11. februar 2022 #71 Skrevet 11. februar 2022 Loublover skrev (1 time siden): Og andre steder 😉 Lurte litt på dette, for i en GR jeg er med i, vet at jeg liker å være underdanig, så neste gang ville de piske litt, noen liker slik underholding, burte jeg si ja?
SlemUlv Skrevet 11. februar 2022 #72 Skrevet 11. februar 2022 Rapptuss skrev (1 time siden): Lurte litt på dette, for i en GR jeg er med i, vet at jeg liker å være underdanig, så neste gang ville de piske litt, noen liker slik underholding, burte jeg si ja? Kun om det er noe du vil
Rapptuss Skrevet 11. februar 2022 #73 Skrevet 11. februar 2022 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Kun om det er noe du vil SlemUlv skrev (1 minutt siden): Kun om det er noe du vil Det blir skrevet kontrakt, en må skrive under på, leken er slik
Rapptuss Skrevet 11. februar 2022 #74 Skrevet 11. februar 2022 Slaven skal ikke ha noen vilje heter det i kontrakten
SlemUlv Skrevet 12. februar 2022 #75 Skrevet 12. februar 2022 Rapptuss skrev (2 timer siden): Det blir skrevet kontrakt, en må skrive under på, leken er slik Igjen, om det er noe du vil. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #76 Skrevet 12. februar 2022 regnbuebarn skrev (På 9.2.2022 den 20.52): Mam blir ikke nedbrutt. Man blir tatt vare godt på og man blir støtte, løftet mye mer enn i et vanlig forhold vil jeg si. Et bdsm-forhold inneholder mye mer kommunikasjon og tillit enn vanlige forhold. Man gir i fra seg kontrollen fordi man ønsker at noen andre tar kontroll over deler av livet, det oppleves trygt. De som gir i fra seg kontrollen i et slikt forhold er sterke damer med vettet i behold, de har gjerne kontroll på mye annet. Det er ikke på noen måte mishandling, det er ønsket av de begge. Og for at et slikt forhold skal fungere og føles bra for begge to så må de kommunisere så det ikke blir tråkket over grenser man ikke vil tråkke over. Dette. Mannen og jeg lever slik, men ikke i like stor grad. For meg så handler det om trygghet, det er en som tar vare på meg, men det er også forventninger til meg. Pga tidligere "ting", så er jeg svært opptatt av kontroll, må har full kontroll på alt! Det er slitsomt. Så hjemme, mest på rommet, så har jeg gitt kontrollen til mannen, og det er så deilig at det finnes en plass der jeg har gitt fra meg all kontroll. Må legge til at det egentlig er jeg som bestemmer også, det er mine grenser som gjelder og selv om grensene mine kan bli pushet, så går han aldri utenfor dem. Jeg forstår at noen ikke kan klare å forstå dette, og det er bra at man er nysgjerrig og spør om det man lurer på. Anonymkode: 3be2a...f38 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #77 Skrevet 12. februar 2022 Spør her også. Et det noen som har prøvd elektro sexleketøy. Vi har lyst å kjøpe å bruke på bryst. Har også lyst å kjøpe dildo og kanskje ei elektrisk stang. Håper på noen svar fra dere som har kjennskap til det.😊😊 Anonymkode: 06cab...5f1
Katten.2.0 Skrevet 12. februar 2022 #78 Skrevet 12. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Spør her også. Et det noen som har prøvd elektro sexleketøy. Vi har lyst å kjøpe å bruke på bryst. Har også lyst å kjøpe dildo og kanskje ei elektrisk stang. Håper på noen svar fra dere som har kjennskap til det.😊😊 Anonymkode: 06cab...5f1 Kommer veldig an på hvilken type utstyr det er. Er det lite kontaktflate kan stimuli en være en overfladisk smerte, og det en større kan stimulien nå dypere. Det kan brukes som en form for smerte, for de som liker det, og med rett utstyr og rette innstillinger så kan det gi en veldig dyp stimuli uten smerte. 2
Rapptuss Skrevet 12. februar 2022 #79 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette. Mannen og jeg lever slik, men ikke i like stor grad. For meg så handler det om trygghet, det er en som tar vare på meg, men det er også forventninger til meg. Pga tidligere "ting", så er jeg svært opptatt av kontroll, må har full kontroll på alt! Det er slitsomt. Så hjemme, mest på rommet, så har jeg gitt kontrollen til mannen, og det er så deilig at det finnes en plass der jeg har gitt fra meg all kontroll. Må legge til at det egentlig er jeg som bestemmer også, det er mine grenser som gjelder og selv om grensene mine kan bli pushet, så går han aldri utenfor dem. Jeg forstår at noen ikke kan klare å forstå dette, og det er bra at man er nysgjerrig og spør om det man lurer på. Anonymkode: 3be2a...f38 Enig med deg Det er trygt stort sett, også i grupper som jeg er med på. Der har de selfølgelig grenser, så jeg stiller opp å føler meg trygg. Jeg liker den spenningen, hva kommer nå, smertene blir bare begjærlig. Og en føler at en gir andre som liker å vare dom
Rapptuss Skrevet 12. februar 2022 #80 Skrevet 12. februar 2022 Katten.2.0 skrev (18 timer siden): Pisking i seg selv kan gjøres på mange forskjellige måter, og kommer veldig an på redskapet man pisker med. Det kan skape mye lyd uten smerte. Mye smerte uten lyd. Kan treffe slik at det svir, eller slik at det gir en mer helhetlig følelse. Kan være nesten kilende osv. Spanskerøret er tøffest,men spørst jo hvem som slår da i en gruppe er det som regel flere som vil prøve seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå