Gå til innhold

Du som liker BDSM

Fremhevede innlegg

Gjest Loublover
Skrevet
SlemUlv skrev (På 8.2.2022 den 20.34):

Kommer helt an på hva du anser som drøyt, i guess. 

Jeg lever i et 24/7 BDSM forhold. 

SlemUlv skrev (På 8.2.2022 den 20.38):

Han leder, jeg følger 😃 Enkelt forklart. 

Samme som oss det😊 Min mann og jeg lever 24/7 i et Dom/sub forhold

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lest forsellige  meninger om bdsm sex. I et slikt forhold bør en være klar over grenser, ellers kan det være ødeleggende for den som er underdanig eller som noen kaller det slave.Når det er snakk om sexslave så virker det slik på de som har en legning til å være slave, de føler begjæret bare ved sexleken og det ut overdel,men de  har ikke de samme følelsene utenom sex.

Jeg kan røpe at jeg er en slik mann som er underdanig kvinnen i sexleken, nå er jjeg singel, men det Sverre er det ikke så mange kvinner som er Dominaer, så det blir ikke så offte noe  sex.

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Har litt erfaring med bdsm holdninger og følelserundt det, Så om noe har spørsmål så kan jeg prøve å svare på de

Skrevet
SlemUlv skrev (På 8.2.2022 den 20.34):

Kommer helt an på hva du anser som drøyt, i guess. 

Jeg lever i et 24/7 BDSM forhold. 

Jeg hadde en gang en venninne som kjørte samme greie som deg. Det var vannvittig ubehagelig, og spesielt sære greier som at hun ikke fikk spise (når vi andre satt å åt) før han ga signal om at hun fikk lov. Bare veldig awkward og det ble et heftig samtaleemne både blant kvinner og menn i vennegjengen. 

Hun er som deg, ufør,  og lever i dag et begrenset liv som singel. 

Vær så snill å hold fetisjen din på soverommet og ikke dra alle oss andre inn i det som ikke har noen ønske om å delta i foreplay sex akten deres

Anonymkode: 15e2d...2a7

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde en gang en venninne som kjørte samme greie som deg. Det var vannvittig ubehagelig, og spesielt sære greier som at hun ikke fikk spise (når vi andre satt å åt) før han ga signal om at hun fikk lov. Bare veldig awkward og det ble et heftig samtaleemne både blant kvinner og menn i vennegjengen. 

Vær så snill å hold fetisjen din på soverommet og ikke dra alle oss andre inn i det som ikke har noen ønske om å delta i foreplay sex akten deres

Helt enig. Et slikt forhold kan umulig være sunt. 

Anonymkode: f92d1...06a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi lever etter regelen, at om du ikke har samtykket til å se vår kink, så slipper du å se vår kink. 😊

Samtykke er viktig for oss. 

• Liker 13
Skrevet

Fantasien er nok litt drøyere enn i praksis, ikke alt er like gjennomførbart. Skulle ønske dama var enda strengere og røffere, men en skal ikke være noen andre enn seg selv, heller ikke når det gjelder dette.

Anonymkode: 3f39e...6cc

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
SlemUlv skrev (14 timer siden):

Det er trygt å kunne stole på noen så mye, at man velger å gi dem kontroll. 
Det er trygt å kunne stole så mye på en annen person, at man vet at denne personen vil ens beste. 

Fint forklart. Den som er dominant er paradoksalt nok ansvarlig for at den submissive har det bra. Det er et stort ansvar.

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor vil man ikke ha et likestilt forhold? 

Fordi en ønsker mer spenning, positiv spenning mellom de to, vanligvis ulike kjønn.

Anonymkode: 3f39e...6cc

Skrevet
Gjest Nicegirl skrev (På 8.2.2022 den 19.57):

Hvor langt går du/dere med BDSM? Er fantasien drøyere enn praksis? 

Fantasien er vanligvis drøyere.....men i noen tilfeller , spessielt etter en stund....kan praksisen bli ganske drøy. Har selv fått håndjern på og deretter fistet på det hardeste. Fått både aubergin og colaboks stappa inni og guuuuuuud for en nytelse så praksisen blir drøyere med tiden kan man si 🙂 

Anonymkode: 8cd8b...e4c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er mann og trives best med å være den som blir bundet og kneblet men har ingenting imot å ta motsatt rolle om en partner ønsker det. For meg er tillit viktig fordi jeg synes mennesker ikke bør undertrykke sine seksuelle lyster for mye, men at man har en kontroll over det og gjør det med folk som ønsker å gjøre det. Jeg vil ikke piske noen eller slå og heller ikke bli pisket eller slått selv.  jeg synes det er for mye for min del så det er vel der min grense går. Når det er sagt så prøver å finne noen som vil være med på det, men først etter å ha planlagt og hatt en dialog om det. Jeg er ikke fan av å bare møte opp. Synes det er viktig å snakke om det før man eventuelt gjør det.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men dere er jo ikke likeverdige da? Når dere har blitt enige om at hans meninger er mer verdt? Slik samfunnet var i gamle dager liksom. Hvor mannen hadde siste ordet uansett. 

Du har vel da samtykket til at dere i praksis ikke er likeverdige? 

Jeg skjønner fortsatt ikke. Hvorfor vil du ha noen som bestemmer over deg? 

Anonymkode: 5b14d...7ed

De bare later som, det er ikke ekte bdsm. For noen, som den du svarte, er bdsm bare lek/rollespill, og da går det an at mannen f.eks. er feminist og langt til venstre politisk, samme med kvinnen. Men det er jo noe falskt over det hele, en charade som det kalles på engelsk.

Jeg lever i et bdsm-forhold hvor vi ikke ser på bdsm som lek/kun rollespill, men der jeg genuint ønsker å adlyde han og liker at han bestemmer. Vi har ikke on/off, men har hele tiden den dynamikken.

Folk praktiserer altså bdsm ulikt.

Anonymkode: 19963...075

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De bare later som, det er ikke ekte bdsm. For noen, som den du svarte, er bdsm bare lek/rollespill, og da går det an at mannen f.eks. er feminist og langt til venstre politisk, samme med kvinnen. Men det er jo noe falskt over det hele, en charade som det kalles på engelsk.

Jeg lever i et bdsm-forhold hvor vi ikke ser på bdsm som lek/kun rollespill, men der jeg genuint ønsker å adlyde han og liker at han bestemmer. Vi har ikke on/off, men har hele tiden den dynamikken.

Uhm.. Og du vet hvordan mitt forhold virker, hvordan? *ler*

Som sagt, jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold. 

• Liker 4
Skrevet

SlemUlv skrev (2 minutter siden):

Uhm.. Og du vet hvordan mitt forhold virker, hvordan? *ler*

Som sagt, jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold. 

Jeg er null interessert i ditt forhold. Men måten du omtaler det på her, viser jo at det for dere kun lek/rollespill, man går inn og ut av. Ikke noe galt i det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er null interessert i ditt forhold. Men måten du omtaler det på her, viser jo at det for dere kun lek/rollespill, man går inn og ut av. Ikke noe galt i det.

Oki... Så det at jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold, vil si at jeg lever et rollespill...
Greit å vite.. Godt fremmede vet mer om mitt forhold, en jeg gjør ;) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Gjest Nicegirl skrev (På 8.2.2022 den 19.57):

Hvor langt går du/dere med BDSM? Er fantasien drøyere enn praksis? 

Jeg er underdanig i BDSM-sammenheng og har hatt interessen siden ungdommen. Har prøvd ut mye av det jeg tenner på tidligere (singel nå): bondage, cbt (bl.a. med elektriske hjelpemiddel), ydmykelse osv. Fantasien er drøyere enn praksis, ofte siden scenarioene er helt usannsynlige siden de er intrikate og gjerne innebærer å bli dominert av flere damer samtidig. 

Anonymkode: 3ca72...ada

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Endret av Elaine Marley
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Man later jo ikke som hvis man faktisk gjør det? Hvordan kan man f.eks tenne på rape play og ikke ekte voldtekt? Det er dette jeg synes er rart. Alle sier det bare er fantasi og lek, men det høres utrolig skadelig ut. 

Hvor går grensen mellom "valgt smerte" og selvskading med hjelp f.eks? Selvskading føles jo godt, er derfor folk gjør det. De velger det også selv. 

Men hvorfor vil du ikke bestemme selv? Er bedre sex verdt å oppgi sin egen selvbestemmelsesrett for? 

Kan liksom ikke skjønne at det kan være sunt å ikke bestemme over eget liv. Barn og dyr adlyder blindt voksne ansvarspersoner, men mellom to voksne blir det rart. 

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er individualisme. Har ingenting med feminisme å gjøre.

Individualisme er et syn som fremhever individets og enkelttingenes verdi og realitet. Individualisme er derfor etiske teorier som tillegger enkeltmennesket moralsk verdi fremfor staten eller det kollektive. 

Det at du velger hva som er riktig i ditt liv- individualisme. 

Kamp for likestilling mellom kjønn - feminisme. 

Men ikke alle som driver med BDSM er som deg. Ble brukt til å komme unna med drap i Storbritannia blant annet. "Rough sex defense". 

Så du er egentlig ikke nysgjerrig, men har en agenda. Good to know. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man later jo ikke som hvis man faktisk gjør det? Hvordan kan man f.eks tenne på rape play og ikke ekte voldtekt? Det er dette jeg synes er rart. Alle sier det bare er fantasi og lek, men det høres utrolig skadelig ut. 

Hvor går grensen mellom "valgt smerte" og selvskading med hjelp f.eks? Selvskading føles jo godt, er derfor folk gjør det. De velger det også selv. 

Men hvorfor vil du ikke bestemme selv? Er bedre sex verdt å oppgi sin egen selvbestemmelsesrett for? 

Kan liksom ikke skjønne at det kan være sunt å ikke bestemme over eget liv. Barn og dyr adlyder blindt voksne ansvarspersoner, men mellom to voksne blir det rart. 

Å ikke bestemme selv, gir stor frihetsfølelse, tro det eller ei. Jeg føler meg også veldig begjært og ønsket, noe som gir meg gode følelser. At kjæresten gir meg så mye tid, energi og oppmerksomhet på den måten også. Vi holder ikke på med ekstrem smerte og lignende, tenner ikke meg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...