Gjest Nicegirl Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Hvor langt går du/dere med BDSM? Er fantasien drøyere enn praksis?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Ja, absolutt drøyere fantasier enn hva jeg gjør i praksis. Er kommet som er digg med det. Mange ting jeg fantaserer om som jeg ikke har lyst til å gjøre i praksis. Jeg kan ikke alle begrepene, men liker litt underdanighet og fornedrelse. F.eks Deep throat, face fucking, bli dratt litt i håret og bli bundet litt. Er med en partner som jeg har vært sammen med i mange år, så det er slikt vi har utforsket etter hvert. Han syntes face fucking føltes veldig feil i starten og imot alt av vanlig oppførsel i senga, men når jeg blir kåt av det blir han også kåt. I fantasien kan jeg drømme om mye rart, som å bli bundet og kanskje «brukt» av flere. Men ville aldri gjort det i virkeligheten. Ellers tror jeg at det at vi er så likeverdige ellers og deler på alt fra husarbeid til å lage matpakker, gjør at det funker for oss. Han ville aldri dominert meg utenfor senga, da hadde han fått så ørene flagret 😅 Anonymkode: 9b1f8...d82 2
SlemUlv Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Kommer helt an på hva du anser som drøyt, i guess. Jeg lever i et 24/7 BDSM forhold. 1
Gjest Nicegirl Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 SlemUlv skrev (2 minutter siden): Kommer helt an på hva du anser som drøyt, i guess. Jeg lever i et 24/7 BDSM forhold. Hvirdan fungerer det? Har du noen eksempler på ting i hverdagen som er annerledes? 😊
SlemUlv Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Nicegirl skrev (Akkurat nå): Hvirdan fungerer det? Har du noen eksempler på ting i hverdagen som er annerledes? 😊 Han leder, jeg følger 😃 Enkelt forklart.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 SlemUlv skrev (1 time siden): Han leder, jeg følger 😃 Enkelt forklart. Men gjelder det alt i samlivet ? Fra at han kan bestemme at dere plutselig skal flytte langt bort eller at du skal få deg to jobber? Har du aldri lov til å diskutere eller være uenig? spør av uvitenhet, ikke fordømmelse Anonymkode: bf9cc...cd7 3
SlemUlv Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men gjelder det alt i samlivet ? Fra at han kan bestemme at dere plutselig skal flytte langt bort eller at du skal få deg to jobber? Har du aldri lov til å diskutere eller være uenig? spør av uvitenhet, ikke fordømmelse Anonymkode: bf9cc...cd7 En av hovedtingene i bdsm er kommunikasjon, så seff blir ting diskutert Og min mening vil bli tatt med i hans vurdering. Om han ville jeg skulle hatt to jobber, hadde vi ikke vært kompatible siden jeg er ufør 😛 Det er derfor det er så viktig å prate godt sammen, før man går inn i et forhold som dette. For at man skal vite at man faktisk er på samme bølgelengde på de store tingene. Jeg kunne aldri vært sammen med en som mente at vi skulle flytte hver gang kontrakten gikk ut, bare fordi kontrakten gikk ut. Fordi jeg trives med hvor jeg bor. Jeg har også lov å være uenig, og kan da forklare hvorfor. Også vil vi snakke om det Noen ganger vil han, etter en diskusjon, si seg enig med meg. Eller uenig. Noen ganger blir det et kompromiss, men det er uansett han som bestemmer Skulle jeg være veldig uenig, så vil det være såpass stort at det hadde avsluttet forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 SlemUlv skrev (19 timer siden): En av hovedtingene i bdsm er kommunikasjon, så seff blir ting diskutert Og min mening vil bli tatt med i hans vurdering. Om han ville jeg skulle hatt to jobber, hadde vi ikke vært kompatible siden jeg er ufør 😛 Det er derfor det er så viktig å prate godt sammen, før man går inn i et forhold som dette. For at man skal vite at man faktisk er på samme bølgelengde på de store tingene. Jeg kunne aldri vært sammen med en som mente at vi skulle flytte hver gang kontrakten gikk ut, bare fordi kontrakten gikk ut. Fordi jeg trives med hvor jeg bor. Jeg har også lov å være uenig, og kan da forklare hvorfor. Også vil vi snakke om det Noen ganger vil han, etter en diskusjon, si seg enig med meg. Eller uenig. Noen ganger blir det et kompromiss, men det er uansett han som bestemmer Skulle jeg være veldig uenig, så vil det være såpass stort at det hadde avsluttet forholdet. Dette høres ubalansert ut. Dere er jo ikke likeverdige hvis han har siste ordet? Anonymkode: 5b14d...7ed 5
SlemUlv Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dette høres ubalansert ut. Dere er jo ikke likeverdige hvis han har siste ordet? Anonymkode: 5b14d...7ed Vi er likeverdige, vi har bare en maktforskyvning Det er ikke for alle, men det virker for oss. 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 SlemUlv skrev (7 minutter siden): Vi er likeverdige, vi har bare en maktforskyvning Det er ikke for alle, men det virker for oss. Men hvis du er syk, eller har skadet deg og ikke er i stand til å gjøre noe, foventer han de samme tingene fra deg som du gjør til vanlig? Anonymkode: ce504...7f6
SlemUlv Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvis du er syk, eller har skadet deg og ikke er i stand til å gjøre noe, foventer han de samme tingene fra deg som du gjør til vanlig? Anonymkode: ce504...7f6 Vi tar selvfølgelig hensyn til helse. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 I mitt siste BDSM-forhold var praksisen drøyere enn fantasien. Dette fordi jeg var sammen med en sadist, og han gikk lengre enn hva jeg selv har fantasert om å gjøre. Men altså, jeg tente på at han skulle dra det lengre enn mine egne grenser, og måtte presisere for ham mange ganger at det var greit. Men én gang ble det faktisk for mye. Og etter det måtte jeg ha en lang pause i det forholdet. Ingenting ble det samme igjen etter det. Like greit, egentlig. For han pushet grensene mine, jeg fikk oppleve det å bli pushet, og jeg fant ut av hva jeg liker og ikke liker. Anonymkode: 98e12...e1d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 SlemUlv skrev (1 time siden): Vi er likeverdige, vi har bare en maktforskyvning Det er ikke for alle, men det virker for oss. Kan du forklare dette? Hvordan er dere likeverdige når han har mer makt? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 5b14d...7ed 2
SlemUlv Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du forklare dette? Hvordan er dere likeverdige når han har mer makt? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 5b14d...7ed Vi har like mye verdi i forholdet, uten oss begge hadde det ikke funket 😃 Vi har bare en maktubalanse som vi begge har samtykket til 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 SlemUlv skrev (11 minutter siden): Vi har like mye verdi i forholdet, uten oss begge hadde det ikke funket 😃 Vi har bare en maktubalanse som vi begge har samtykket til Men dere er jo ikke likeverdige da? Når dere har blitt enige om at hans meninger er mer verdt? Slik samfunnet var i gamle dager liksom. Hvor mannen hadde siste ordet uansett. Du har vel da samtykket til at dere i praksis ikke er likeverdige? Jeg skjønner fortsatt ikke. Hvorfor vil du ha noen som bestemmer over deg? Anonymkode: 5b14d...7ed 4
SlemUlv Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men dere er jo ikke likeverdige da? Når dere har blitt enige om at hans meninger er mer verdt? Slik samfunnet var i gamle dager liksom. Hvor mannen hadde siste ordet uansett. Du har vel da samtykket til at dere i praksis ikke er likeverdige? Jeg skjønner fortsatt ikke. Hvorfor vil du ha noen som bestemmer over deg? Anonymkode: 5b14d...7ed Oki.. Da syns du det.. Så vet jeg hvordan mitt forhold fungerer 😃 Jeg vil ha en dominant partner, fordi jeg er underdanig. 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Oki.. Da syns du det.. Så vet jeg hvordan mitt forhold fungerer 😃 Jeg vil ha en dominant partner, fordi jeg er underdanig. Er det en identitet liksom? Anonymkode: 5b14d...7ed
SlemUlv Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det en identitet liksom? Anonymkode: 5b14d...7ed For meg, ja. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 SlemUlv skrev (1 minutt siden): For meg, ja. Er du sånn ellers i samfunnet og eller bare med partner? Og hvordan kom du frem til at du ikke liker å bestemme over ditt eget liv selv? Beklager hvis jeg er litt konfronterende, synes bare det er vanskelig å forstå og er nysgjerrig. Anonymkode: 5b14d...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du sånn ellers i samfunnet og eller bare med partner? Og hvordan kom du frem til at du ikke liker å bestemme over ditt eget liv selv? Beklager hvis jeg er litt konfronterende, synes bare det er vanskelig å forstå og er nysgjerrig. Anonymkode: 5b14d...7ed Underdanige mennesker (i BDSM-sammenheng) går sjeldent rundt og er underdanige i samfunnet. Tvert imot. Mange har god kontroll over eget liv. Og så VELGER man å gi litt eller hele kontrollen til en Dom. Veldig variert hvor mye kontroll en Dom faktisk har, sånn til syvende og sist. Anonymkode: 98e12...e1d 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå