AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #21 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ok, så da er pengene og klær tapt? Sendte fra post i butikk og det er ikke registrert over post i min innboks i hvertfall. skal høre med butikken om de har noe fakta liggende ang returen. Anonymkode: e452d...547 Leser du ikke hva folk skriver? Du har gått til Posten med en adresseetikett og strekkode som tilhører PostNord, et helt annet fraktselskap. Den blir jo naturligvis ikke registrert hos Posten. Det er ikke deres etikett eller system du har gitt på pakken. Anonymkode: 5343c...408
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #22 Skrevet 9. februar 2022 Returer skal sendes fra samme plass du henta pakken. Derfor blir det kluss. Anonymkode: d7b38...6dd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #23 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spiller vel ingen trille hvilket selskap man sender tilbake med? Om jeg får en pakke sendt med Helthjem eller dhl så går jeg fremdeles ned til posten og sender i eventuell retur. Og ts, i fremtiden, husk kvittering! Anonymkode: a5fb9...89e Når jeg får en pakke fra Zalando med fri frakt og retur, da går jeg til PostNord og sender den gratis siden det er PostNord de bruker. Går jeg til Posten må jeg betale for returen selv. Anonymkode: 3037d...853 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #24 Skrevet 24. februar 2022 Nå har jeg sendt bevis til Zara på hvor jeg sendte pakken, hva den kostet og registreringsnummer, ( billedbevis til Zara på facebook ) det var ikke nok, først skulle de ha mail og navn, noe de fikk, så skulle de ha registreringsnummer ( noe de fikk ) fant det på nettbanken... det drar ut i hverfall 2 dager og de får det de spør om, men det er likevel ikke nok. Så prøver jeg og logge inn på Zara.no med mailen min, men får ikke logget inn, jeg prøver å bytte passord - men får ikke en gang tilsendt en link for bytte av passord.. Jeg prøver på en annen e mail adresse jeg har i tilknytning til Zara, det går fint med en gang,. Jeg synes dette er merkelig, tenk å gjøre seg så SMÅ for en 500 lapp.... i tillegg sende folk klær med hull i- jeg trodde Zara gikk bra økonomisk, de virker heller desperate. Anonymkode: e452d...547
Mezzosoprena Skrevet 24. februar 2022 #25 Skrevet 24. februar 2022 Å nei, du er hun med hull i de nye klærne dine - som mente at butikken hadde sendt deg disse med vilje? Og nå har du gjort en feil med returen av varene - og dét er butikken sin feil også? 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #26 Skrevet 25. februar 2022 Teatrica skrev (17 timer siden): Å nei, du er hun med hull i de nye klærne dine - som mente at butikken hadde sendt deg disse med vilje? Og nå har du gjort en feil med returen av varene - og dét er butikken sin feil også? Hva ER problemet ditt? Jeg har aldri sagt at de sendte meg klær med hull i med vilje, jeg påpekte det var derfor de ble sendt i retur. Siden jeg ikke sendte med sporing må jeg i tillegg betale alt. Jeg printet ut returlappen og sendte den på pakken, og trodde det var i orden. De gjør seg faktisk ganske smålige for en 500 lapp. Anonymkode: e452d...547
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #27 Skrevet 25. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva ER problemet ditt? Jeg har aldri sagt at de sendte meg klær med hull i med vilje, jeg påpekte det var derfor de ble sendt i retur. Siden jeg ikke sendte med sporing må jeg i tillegg betale alt. Jeg printet ut returlappen og sendte den på pakken, og trodde det var i orden. De gjør seg faktisk ganske smålige for en 500 lapp. Anonymkode: e452d...547 Uten sporing så kan du jo ikke vite at de har mottatt pakken? I tillegg så sendt du den vel med feil transportør også? Du gjør deg jo like smålig du Anonymkode: 65f24...723 1
Antonetta Skrevet 25. februar 2022 #28 Skrevet 25. februar 2022 Har du hørt med de du leverte den til? Kanskje den ligger der enda siden du sendte med feil selskap 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #29 Skrevet 25. februar 2022 Antonetta skrev (10 minutter siden): Har du hørt med de du leverte den til? Kanskje den ligger der enda siden du sendte med feil selskap Ja, de har den ikke. Den forsvunnede pakken.. blir dyr lærepenge dette.😅 Anonymkode: e452d...547
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #30 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Uten sporing så kan du jo ikke vite at de har mottatt pakken? I tillegg så sendt du den vel med feil transportør også? Du gjør deg jo like smålig du Anonymkode: 65f24...723 Nei, de sendte en bukse med hull i sømmene. Anonymkode: e452d...547
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #31 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 5.12): Spiller vel ingen trille hvilket selskap man sender tilbake med? Om jeg får en pakke sendt med Helthjem eller dhl så går jeg fremdeles ned til posten og sender i eventuell retur. Og ts, i fremtiden, husk kvittering! Anonymkode: a5fb9...89e Dette stemmer ikke. Har selskapet returseddel må du bruke det selskapet som støtter returlappen. Nekter man det må man betale selv, men da uten sporing fordi posten ikke kan scanne en PostNord kode. Anonymkode: 357f4...77d 1
Antonetta Skrevet 25. februar 2022 #32 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, de har den ikke. Den forsvunnede pakken.. blir dyr lærepenge dette.😅 Anonymkode: e452d...547 Off den er kjip 🙈
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #33 Skrevet 26. februar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Nei, de sendte en bukse med hull i sømmene. Anonymkode: e452d...547 Det forandrer da ikke at du sendte uten sporing og med feil transportør? Anonymkode: 65f24...723
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #34 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det forandrer da ikke at du sendte uten sporing og med feil transportør? Anonymkode: 65f24...723 jo, skal ikke sende hullete klær............. Anonymkode: e452d...547
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #35 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2/24/2022 den 19.58): Nå har jeg sendt bevis til Zara på hvor jeg sendte pakken, hva den kostet og registreringsnummer, ( billedbevis til Zara på facebook ) det var ikke nok, først skulle de ha mail og navn, noe de fikk, så skulle de ha registreringsnummer ( noe de fikk ) fant det på nettbanken... det drar ut i hverfall 2 dager og de får det de spør om, men det er likevel ikke nok. Så prøver jeg og logge inn på Zara.no med mailen min, men får ikke logget inn, jeg prøver å bytte passord - men får ikke en gang tilsendt en link for bytte av passord.. Jeg prøver på en annen e mail adresse jeg har i tilknytning til Zara, det går fint med en gang,. Jeg synes dette er merkelig, tenk å gjøre seg så SMÅ for en 500 lapp.... i tillegg sende folk klær med hull i- jeg trodde Zara gikk bra økonomisk, de virker heller desperate. Anonymkode: e452d...547 Fast fashion bryr seg ikke om den enkelte kunden, de skal bare selge volum til lave kostnader. Når det er sagt er det jo du som har levert returen feil her. Ikke zara sin feil at du klusset det til, og ikke sendte all info heller. Jeg har jobbet i kundeservice, og det er frustrerende å ikke få riktig info fra kunden. Da kan man heller ikke hjelpe. Her var du jo tydeligvis logget inn med feil e-post, og måtte sende mer info flere ganger. Anonymkode: 2a75e...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #36 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fast fashion bryr seg ikke om den enkelte kunden, de skal bare selge volum til lave kostnader. Når det er sagt er det jo du som har levert returen feil her. Ikke zara sin feil at du klusset det til, og ikke sendte all info heller. Jeg har jobbet i kundeservice, og det er frustrerende å ikke få riktig info fra kunden. Da kan man heller ikke hjelpe. Her var du jo tydeligvis logget inn med feil e-post, og måtte sende mer info flere ganger. Anonymkode: 2a75e...8ef Jeg tok feil, har prøvd å sende kvittering for at jeg sendte pakken ( det var juletider og muligens en stresset vikaransatt ) han spurte ikke om jeg ville ha sporing ( de pleier å gjøre det ) og jeg glemte det ) så får bare betale, hvor pakken er er det ingen som vet. Men blir faktisk litt lei meg likevel, men men. Takk for svar. Anonymkode: e452d...547
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #37 Skrevet 26. februar 2022 Lever aldri en retur uten kvittering (med sporingsnummeret), enkelt og greit! Hvis ikke har du ingen bevis på at den er sendt, og du får problemer slik som nå... Anonymkode: dc0bd...066 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #38 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 8.17): Returer skal sendes fra samme plass du henta pakken. Derfor blir det kluss. Anonymkode: d7b38...6dd Det stemmer ikke alltid - frustrerende nok. Har hentet ut pakker fra Narvesen, men som de ikke kan sende i retur - nettopp pga det som er nevnt i tråden, returlappen er kanskje knyttet til posten, mens pakken jeg mottok kom via postnord. Da er det bare å traske bort til posten i stedet med returpakka. Heldigvis ikke langt mellom, men irriterende nok Anonymkode: f3df8...92e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #39 Skrevet 26. februar 2022 Teatrica skrev (På 24.2.2022 den 23.43): Å nei, du er hun med hull i de nye klærne dine - som mente at butikken hadde sendt deg disse med vilje? Og nå har du gjort en feil med returen av varene - og dét er butikken sin feil også? Du svarer alltid så ufyselig. MÅ du det? Anonymkode: f3df8...92e 2
Uten navn Skrevet 26. februar 2022 #40 Skrevet 26. februar 2022 Jeg må bare spørre siden du ikke har brukt retur-systemet Zara vanligvis bruker. Hvor fant du retur adressen? Har du bare funnet en adresse til Zara i Oslo og sendt den dit? Som regel skal retur-pakker til et vanlig lager f.eks og ikke til hovedkontor eller butikk. Kan det være feilen, at du har sendt pakken til feil sted? Tror ingen bedrifter prøver å svindle på denne måten. Tenkte de kun fortjeneste hadde de jo ikke tilbudt fri retur med postnord. Retur lappen du la nedi pakken er den lappen jeg regner med du skulle sendt med, og kan ikke scannes eller registreres av Zara da det er en strekkode forbeholdt postnord. Derfor er den heller ikke registrert der du feilaktig har sendt den 😊 Så om du kontakter KS og nevner adressen du feilaktig brukte, kanskje de kan ta kontakt med den aktuelle avdelingen og høre om de har mottatt den? 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå