AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Del Skrevet 8. februar 2022 Noen med erfaring? Anonymkode: 91123...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Del Skrevet 9. februar 2022 Noen? 🙂 Anonymkode: 91123...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg synes ikke det, med mindre du har veldig spesialisert kompetanse hvor du kan velge og vrake i stillinger. Synes Akademikerne har gode vilkår, men helt ræva på individuell kundeservice. Du må selv ta ansvar for lønnsforhandlinger og finne ut "din egen verdi". Jeg meldte meg ut og fant en forening som var for likelønn og god oppfølging av sine enkeltmedlemmer. Anonymkode: 3c206...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 9. februar 2022 #4 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg har vært i både Samfunnsviterne og NITO og har egentlig vært fornøyd med begge deler. Fått god hjelp til lønnsforhandlinger. Men jeg ville sett på om de har en lokal forening i nærheten, for det var vanskelig å få hjelp til å forhandle lønn da jeg var i Samfunnsviterne. Endte med at noen sentralt hjalp meg, men det er ingen optimal løsning. Ring gjerne den lokale foreningen din og hør hvordan kapasiteten er før du melder deg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Del Skrevet 9. februar 2022 Samfunnsviterne sviktet meg da jeg trengte dem. Det de derimot var gode på var å sende ut brev om billig forsikring og kredittkort, tror jeg. Jeg meldte meg ut og har ikke vært medlem i fagforening siden. Jeg er absolutt for fagforeningsideen, men med min erfaring kommer jeg meg lengre med å kjempe mine egne slag. Anonymkode: 8eeb6...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå