Jomfru-77 Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Må få ut litt frustrasjon. sitter her og skal ha mensen denne uken. Hadde EL den 11 oktober.. Og selvfølgelig håper jeg mensen ikke kommer. Men nå har jeg mensmurringer og litt mye utflod. Og litt ømme pupper og håper selvfølgelig alt er tegn på at det er graviditet. Men samtidig er jeg så innstilt på at det komme mens denne måneden også. ÅHHH... jeg vil så gjerne få det til jeg også!!!! rart hvor opphengt man blir
Felicity Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 Hei. Skal jeg fortelle deg hva jeg gjode uken jeg ventet mensen. Jeg hadde mensen smerter noen dager før ikm og jeg kjente oppi livmoren. Kjekket utflod og slike ting. Jeg hadde masse utflod, men gjennomsiktig... Jeg blei mere og mere sikker på at ikke mensen kom siden det ikke kom noe blodspor da jeg kjente i livmoren. Og at jeg hadde en liten blødning på papiret 3 dager før, som ikke kom tilbake, så var jeg skikkelig sikker. Men nærvepirrende for det. Ønsker deg lykke til og håper at det klaffer. klem
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. oktober 2005 #3 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg hadde mensen smerter noen dager før ikm og jeg kjente oppi livmoren. Jeg blei mere og mere sikker på at ikke mensen kom siden det ikke kom noe blodspor da jeg kjente i livmoren. ← Dette kan du da ikke ha klart??!! :klø: Hvor lange fingrer har du egentlig..? Jeg vet at man kan kjenne livmortappen (tuppen på mormunnen), men å stikke fingrene igjennom livmorhalsen og inni livmoren..? :klø:
Felicity Skrevet 25. oktober 2005 #4 Skrevet 25. oktober 2005 hmmmm, mente livmormunnen Unnskyld for jeg orla meg litt feil Obs
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 hmmmm, mente livmormunnen Unnskyld for jeg orla meg litt feil Obs ← Jeg begynte å lure litt, Felicity! Men nå er alt greit!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 Hei. Skal jeg fortelle deg hva jeg gjode uken jeg ventet mensen. Jeg hadde mensen smerter noen dager før ikm og jeg kjente oppi livmoren. Kjekket utflod og slike ting. Jeg hadde masse utflod, men gjennomsiktig... Jeg blei mere og mere sikker på at ikke mensen kom siden det ikke kom noe blodspor da jeg kjente i livmoren. Og at jeg hadde en liten blødning på papiret 3 dager før, som ikke kom tilbake, så var jeg skikkelig sikker. Men nærvepirrende for det. Ønsker deg lykke til og håper at det klaffer. klem ← Går d an å kjenne på livmormunnen om en er gravid? Hovenhet og ømhet der... kan d være tegn på graviditet...?
Jomfru-77 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2005 Her kom mensen på torsdag den 27 og den var slutt allerede lørdag.. 2 dager med veldig lite - det var litt uvanlig mens.. litt ømme pupper fortsatt men regner med at det går over snart..så da er det bare å håpe på bedre lykke neste gang....som da ikke blir før desember for vi får det ikke til å klaffe før. Du snakker om tålmodighetsprøve.!!
Jomfru-77 Skrevet 2. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2005 Og nå må jeg fortelle at igår så hadde jeg litt vondt oppi kjeden. Kjente sånn stikninger..og når jeg gikk på do så var hele trusa full av utflod som var rødt... (unnskyld detaljer) Men det var rett og slett litt mosete av konsistens...hva i alle dager kan det være? burde jeg dra til lege?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #10 Skrevet 3. november 2005 Det er vel bare mensen som har kommet. Hvis du er usikker så skulle en graviditetstest slå ut nå. Det er vel ikke noe å gå til legen for i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå