AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Disse tre blandet i en fornuftig mengde. Prøver å spise noe som er sunt og billig, og som smaker ålreit. Anonymkode: 60ac9...6a0 1
Camillapb Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 En venn av meg spiser akkurat dette hver morgen, hele yoghurten og mye musli - spiser det ofte selv. Vil si det er sunt og godt
Taluno Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Jeg ville ha valgt en yoghurt med mindre sukker. Spiste mye av Tine sine yoghurter før, men etter jeg begynte spise Q-meieriene sin, så klarer jeg ikke Tine sine lengre. Synes de er alt for søte.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Er dette et spørsmål om mat og drikke, eller et spørsmål om kosthold og helse? Anonymkode: 9cbd2...981
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Det er et ganske så høyt sukker / karboinnhold i den blandinga der, karb i kornene, druesukker i rosinene og hvitt sukker i yoghurten. Tror blodsukkerfallet etterpå vil gjøre deg ganske sulten. Bytt ut med Kesam og litt nøtter. Anonymkode: 97f6f...0c3
Gjest theTitanic Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 En porsjon med det er sikkert 800 kcal så forvent ikke å bli slank, men det er sunt og mettende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå