Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at noen aldri smiler er lettere å legge merke til på Teams. Og i løpet av de siste to årene har jeg merket meg noen få personer i min organisasjon som ALDRI smiler! Ikke hvis teamet/prosjektet får servert en god nyhet, ikke hvis noen spøker, aldri. Flere som har lagt merke til dette? Ok, jeg synes heller ikke sjefen sine vitser er like morsomme hver gang. Men det er normal høflighet å dra på smilebåndet en sjelden gang.

Andre som har merket seg det samme etter digitale møter ble normen?

Anonymkode: 483d9...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, lagt merke til dette jeg også!

Anonymkode: 906eb...1bc

Skrevet

De er psykopater.

Anonymkode: 6033c...173

Skrevet

Egentlig ikke. Men det tror jeg er fordi jeg er veldig morsom. Så folk ler som oftest mye (ekte latter) i mine møter. Under større møter med mange deltakere kan jeg kanskje se noen surpomper. 

Anonymkode: 98772...3b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Egentlig ikke. Men det tror jeg er fordi jeg er veldig morsom. Så folk ler som oftest mye (ekte latter) i mine møter. Under større møter med mange deltakere kan jeg kanskje se noen surpomper. 

Hahaha! Lurer på om du hadde fått surefjesene på min jobb til å le.

Gjest Ghostface
Skrevet

Kan jo være nervøsitet siden ikke alle er vant til kamera og slikt. Er glad jeg ikke går på skole og sånt i dag og måtte snakek med folk digitalt. Hadde sikkert ikke hatt guts til å logge meg på en gang.

Skrevet

Noen ganger skrur man av lyden og hører på lydbok:) Det spørs hvor viktig møtet er.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hahaha! Lurer på om du hadde fått surefjesene på min jobb til å le.

Ja lett, sjeldent opplevd at folk ikke ler. Skjønner du blir oppgitt over å måtte se på surpompene😠

Skrevet

Noen av mine kolleger gjør helt tydelig andre ting på PC'en under teamsmøter, så bare antar at de ikke får med seg hva som blir sagt. 😅

Anonymkode: d07c2...105

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

De er psykopater.

Anonymkode: 6033c...173

Nei, de smiler ekstra mye og vil gjerne overdøve den som er morsom og overta spøken/få oppmerksomhet selv. 

Anonymkode: f68b0...98a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...