AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Etter noen år med *kremt*, så bestemte jeg meg for å tentativt lage en liten, anonym profil på FetLife, KUN for å lese og browse informasjon om ulike ting. Følger ingen, har ikke ett eneste bilde, navn eller liknende. Helt anonym. Etter en dag har jeg allerede fått fem meldinger - og jeg tenkte først at det var automatiske meldinger, ettersom jeg ikke har oppgitt noe som helst om meg selv, annet enn by, alder, kjønn. Så var det 2 meldinger som kommenterte på profilbildet mitt (igjen, 100 % anonymt, ikke noe seksuelt i det hele tatt, har ikke bio engang), så jeg har litt hjertet i halsen, for jeg vil ikke være den drittsekken som ikke svarer.. Er det mulig å "skru av" muligheten til å bli kontaktet? Eventuelt en pen måte å avslå? Føler meg egentlig ikke helt vel. Anonymkode: d856d...03d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Skift kjønn til mann i bio. Spiller ingen rolle uansett da du bare skal kikke? Anonymkode: cbad4...894 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skift kjønn til mann i bio. Spiller ingen rolle uansett da du bare skal kikke? Anonymkode: cbad4...894 He, he. Liker at du automatisk trodde jeg var kvinne 😉 Neida, jeg er det. Ja, det er en idé. Men hva skal jeg gjøre med de som har kontaktet meg? Er det frekt å ikke svare? Det er snakk om 40 + menn som "ikke legger seg borti sivilstatus" og sender melding til meg. Jeg er 18. Anonymkode: d856d...03d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Frank Franke skrev (3 minutter siden): Makan til tull! I alle fall synes jeg mennene er litt useriøse... Anonymkode: d856d...03d
Sigyn Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): He, he. Liker at du automatisk trodde jeg var kvinne 😉 Neida, jeg er det. Ja, det er en idé. Men hva skal jeg gjøre med de som har kontaktet meg? Er det frekt å ikke svare? Det er snakk om 40 + menn som "ikke legger seg borti sivilstatus" og sender melding til meg. Jeg er 18. Anonymkode: d856d...03d Det er på ingen måte frekt å ikke svare, med en så anonym profil tar de jo ikke kontakt fordi det er noe spesielt med deg de finner interessant - annet enn det du har mellom beina, og kanskje den unge alderen. De prøver bare å øke sjansen for kontakt med noen ved å rett og slett kontakte "alle", og er dermed meget vant til å ikke få svar også. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 Jeg meldte meg inn der og fikk veldig mange i starten, men ikke nå lenger. Mulig det kommer opp nye profiler et sted så det er enkelt å «finne» deg. Anonymkode: deaa0...5be
anonymbruker34 Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 Best ikke ha konto hvis du ikke vil bli kontaktet vel? 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 Sigyn skrev (32 minutter siden): Det er på ingen måte frekt å ikke svare, med en så anonym profil tar de jo ikke kontakt fordi det er noe spesielt med deg de finner interessant - annet enn det du har mellom beina, og kanskje den unge alderen. De prøver bare å øke sjansen for kontakt med noen ved å rett og slett kontakte "alle", og er dermed meget vant til å ikke få svar også. Dette. Ingen sitter og venter på svar. Skriver du noe, avviser høflig, får du i "beste" fall et surt svar og fantasiløs fornærmelse tilbake. Anonymkode: e6953...754
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette. Ingen sitter og venter på svar. Skriver du noe, avviser høflig, får du i "beste" fall et surt svar og fantasiløs fornærmelse tilbake. Anonymkode: e6953...754 Kanskje dere har rett. Jeg har ikke vært i et ordentlig forhold før, så ble litt flau over at de var så høflige ("hvordan går det med deg" "har du hatt en fin uke så langt" "hva er du på jakt etter, da?"). Kommenterer på profilbildet mitt og sånt. Kanskje de bare er ute etter sex uansett Anonymkode: d856d...03d
SlemUlv Skrevet 8. februar 2022 #11 Skrevet 8. februar 2022 Gå inn på settings, og privacy.. usikker på hvorfor dette blir spurt om HER inne dog, og ikke på fl...
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #12 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje dere har rett. Jeg har ikke vært i et ordentlig forhold før, så ble litt flau over at de var så høflige ("hvordan går det med deg" "har du hatt en fin uke så langt" "hva er du på jakt etter, da?"). Kommenterer på profilbildet mitt og sånt. Kanskje de bare er ute etter sex uansett Anonymkode: d856d...03d Kjenner følelsen, har vært der 🙂 Du kan jo bare svare noen høflig og se om det skjer noe. Men det skal sies - det finnes selvsagt mange greie folk på slike sider. Jeg meldte meg inn på et par av samme grunn som deg, da slike sider var helt noe helt nytt. Møtte på masse rare folk, og noen jeg holdt kontakten med. Men da hadde jeg lagt inn mer informasjon om meg selv etter å ha funnet ut at det var litt spennende likevel. Har aldri vært innom den siden du skriver om. Anonymkode: e6953...754
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #13 Skrevet 8. februar 2022 Like greit å lære seg en ting på sexsider og fetlife. Å ikke svare er også et svar. å svare en avvisning er bare teit. Ingen liker avvisninger. Å ikke få svar betyr liksom ingenting. Det kan til og med bety at du aldri er inne på nettsiden, ikke har lest meldingen eller som du sier, du er ikke interessert. Anonymkode: 44910...908 1
Elaine Marley Skrevet 8. februar 2022 #14 Skrevet 8. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #15 Skrevet 8. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje dere har rett. Jeg har ikke vært i et ordentlig forhold før, så ble litt flau over at de var så høflige ("hvordan går det med deg" "har du hatt en fin uke så langt" "hva er du på jakt etter, da?"). Kommenterer på profilbildet mitt og sånt. Kanskje de bare er ute etter sex uansett Anonymkode: d856d...03d At noen bare er ute etter sex på en sexside? Could it be?? 😅 Anonymkode: 2e07b...122
Tøvftta Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 Du behøver ikke å svare dem, og trenger ikke å ha dårlig samvittighet for det. Jeg er inne på fetlife selv, det er støtt og stadig en håpefull som sender melding selv om jeg har presisert i teksten at jeg ikke er interessert i kontakt fra menn. De som sender melding er nok i en liga for seg selv når det kommer til tenkekapasitet 😏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå