Gå til innhold

Kostyme på karneval, voksen

Mollert

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i barnehage, og det er tid for karneval. Jeg er ikke rutinert på området, så jeg lurer på hva det går i som voksen. Barna går jo som hva som helst, så da kan jeg ta det jeg har i skapet og være turist? Eller er det dyr og figurer/karakterer en skal gå for? En kan vel være feks yrker også?

Enkle tips til kostyme som fort allerede er i hus tas i mot med takk! Men vurderer sokker i sandalene og shorts, dersom det er karnevalaktig nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleide å være pirat, rød- og hvitstripete tskjorte og et svart skjørt samt et hvitt tørkle med et smilende dødningshode på.

Du kan gjerne kle deg ut som en turist, men barna vet nok ikke helt hva en "turist" er for noe.

Anonymkode: dbd8a...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turist forstår vel kanskje ikke små barn. Hva med prinsesse, troll, klovn, et dyr, snømann, en figur fra populært barnetv?

Anonymkode: 82311...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble turist. Det er på småbarn, så de vet knapt hva noe er. Noen av de ville ikke ha på sitt kostyme engang, så da gjorde det ikke så mye at jeg hadde noe som for de er abstrakt. 

Er vikar, så fikk låne et biekostyme da det var naboavdelinga sin tur med karneval.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...