Gå til innhold

Menn som sier de ikke vil ha flere barn, endrer de mening noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en mann med nesten voksne barn. Han sier han ikke ønsker seg flere, og det er egentlig helt greit for meg, jeg har også barn fra før. Men biologisk sett har jeg muligheten i noen år til, og jeg lurer jo litt på, kan han endre mening? Skjer det egentlig? Eller er det mest hvis de møter barnløse damer at de går med på flere barn for å få damen? 

Jeg kan godt leve uten fellesbarn, men hvis han hadde ombestemt seg hadde jeg nok sagt ja med en gang. 

Anonymkode: e742a...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å svare på for andre. 

• Liker 6
Skrevet

Hadde aldri orket i hvertfall, men menn er vel like forskjellige som kvinner?

• Liker 2
Skrevet

Nei, men de steriliserer seg sjelden så de ender som regel opp med flere likevel. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil si helt klart nei til spørsmålet ditt.

Anonymkode: dd444...b1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Møtt en mann med nesten voksne barn. Han sier han ikke ønsker seg flere, og det er egentlig helt greit for meg, jeg har også barn fra før. Men biologisk sett har jeg muligheten i noen år til, og jeg lurer jo litt på, kan han endre mening? Skjer det egentlig? Eller er det mest hvis de møter barnløse damer at de går med på flere barn for å få damen? 

Jeg kan godt leve uten fellesbarn, men hvis han hadde ombestemt seg hadde jeg nok sagt ja med en gang. 

Er i samme situasjon som deg. Men etter at han presset meg til abort tidlig i forholdet, bestemte jeg meg for at nei, dette klarer jeg ikke leve med så jeg lot som jeg gikk på piller,  og ble gravid. Han har motstridene gått med på at vi skal bli foreldre i august. 

Anonymkode: c9793...365

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er i samme situasjon som deg. Men etter at han presset meg til abort tidlig i forholdet, bestemte jeg meg for at nei, dette klarer jeg ikke leve med så jeg lot som jeg gikk på piller,  og ble gravid. Han har motstridene gått med på at vi skal bli foreldre i august. 

Dette er jo virkelig ikke greit gjort av noen av dere. 

Anonymkode: 3a82e...65c

• Liker 17
Skrevet

Så trist for barnet at du med vilje har blitt gravid med en mann som ikke ønsker barnet. 

Anonymkode: 5bd83...3e9

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor vil noen være sammen med en person som ikke ønsker barn, når man selv vil ha? Synes det er så kynisk gjort. Finnes andre måter å få barn på enn å tvinge en annen person som har gjort det klart at han ikke vil ha barn. Hvor er respekten for partneren? Da burde man heller avbryte forholdet. Hadde aldri klart å tilgi meg selv om jeg hadde gjort det, da forholdet består av gjensidig tillit og respekt. Meg om det.

Anonymkode: 64164...a00

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så trist for barnet at du med vilje har blitt gravid med en mann som ikke ønsker barnet. 

Anonymkode: 5bd83...3e9

Er selvsagt ikke trist, han blir glad i barnet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han KAN endre mening, men når noen sier nei så må du ikke bli skuffet over at nei faktisk er nei og godta det. Å gå tilbake til småbarnsfasen etter man har vært igjennom den og Arna har blitt store.. skjønner godt at det ikke frister. 

Anonymkode: d4807...fd0

• Liker 2
Skrevet

Er selvsagt ikke trist, han blir glad i barnet.

Selvsagt er det trist. Ja, han kan bli glad i barnet, men han ønsker det jo ikke? Hadde jeg fått vite at min far ikke ønsket meg, da hadde jeg slitt med forholdet… både til mor og far

Anonymkode: 64164...a00

• Liker 1
Skrevet

Nei,har tenåringer nå, passer bra at de flytter ut når jeg er rundt 40-45. Med ny runde vil jeg ha hjemmeboende barn til jeg er pensjonist. 

Anonymkode: f3ede...704

• Liker 2
Skrevet

Mannen min lot seg overtale etter år med nekt. Prøvd i et år nå. Han blir like skuffet som meg over neg tester nå

Anonymkode: 9a75f...73b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mannen min lot seg overtale etter år med nekt. Prøvd i et år nå. Han blir like skuffet som meg over neg tester nå

Stakkars mann. 

Anonymkode: e13ac...720

• Liker 2
Skrevet

Flere menn som begynner på nytt igjen med kull nr 2, selv om de har voksne barn og er gamle nok til å være bestefar. Ikke kan jeg skjønne behovet for et fellesbarn🤷‍♀️ 

Skrevet

Det er jo et litt håpløst spørsmål, all den tid menn er akkurat like ulike som kvinner... 

Noen menn skifter mening, andre ikke, og noen skifter mening til og med flere ganger.. 

Mannen min gikk fra å ville ha et barn til, til å absolutt ikke ville det, til å ville det likevel (helt uten press fra meg bare så det er sagt). Andre menn skifter ikke mening. 

På samme måte som at jeg nå absolutt ikke vil ha flere barn, og ikke ser for meg at jeg kommer til å ombestemme meg på de få fruktbare årene jeg har igjen. 

Anonymkode: b97b4...676

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2022 den 23.59):

Tviler på at han blir skuffet så lenge du har tvunget deg til det. Han er nok sjeleglad hver gang den er negativ. Kanskje han har kuttet strengen uten at du vet det? 

Anonymkode: 2faed...c42

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lyst på barn med kjæresten, kjæresten vingler i om han har lyst eller ikke. Noen ganger er han bastant nei, andre ganger er han usikker. 

Har ingen aning om han kommer til å lande på å ville ha barn, da han heller mer mot nei. Men kommer aldri til å lure han, nekte han, eller drive med andre pressmidler for å få viljen min gjennom. Skal vi noensinne ha barn så blir det fordi vi begge ønsker det. Og blir jeg uplanlagt gravid fordi ev prevensjon har feilet eller lignende, og han ikke er klar for barn så tar jeg abort uten å skylde på at "han presset meg til det". 

Anonymkode: 26170...4bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lyst på barn med kjæresten, kjæresten vingler i om han har lyst eller ikke. Noen ganger er han bastant nei, andre ganger er han usikker. 

Har ingen aning om han kommer til å lande på å ville ha barn, da han heller mer mot nei. Men kommer aldri til å lure han, nekte han, eller drive med andre pressmidler for å få viljen min gjennom. Skal vi noensinne ha barn så blir det fordi vi begge ønsker det. Og blir jeg uplanlagt gravid fordi ev prevensjon har feilet eller lignende, og han ikke er klar for barn så tar jeg abort uten å skylde på at "han presset meg til det". 

Anonymkode: 26170...4bf

Det samme gjorde jeg. Jeg tok abort for noen uker tilbake fordi samboer ikke føler han er klar for barn. Det skulle bare mangle for min del, for jeg vil ikke bringe et barn til verden med mindre vi begge er klare eller har lyst på dette barnet.

Anonymkode: 284f9...c6a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...