AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Kan dere som har erfaring eller vært i lignende situasjon komme med råd pls? Min baby på 7 m nd har kraftig diare. Han drikker og spiser heldigvis bra. Har heller ikke feber og allmenntilstanden er flott sånn generelt. MEN han sliter endel med bleieutslett ettersom han har har rundt 10-12 avføringsbleier. Jeg har smurt rumpa med inotyol, krystallfiolett, bruker engangs bomullskompresser istedenfor våtservietter, lufttørker rumpa 1-2 ganger om dagen. Ja dette har pågått nå i 3 dager. Rumpa hans ser ikke bra ut, burde jeg fra til legen?hva mer skal jeg gjøre? Trenger virkelig hjelp og råd her. Anonymkode: c1073...9c9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Jeg ville kontaktet legen.. Anonymkode: 4ed23...6bb
Gjest hellokitty Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Hva spiser han? Kan det være noe han ikke tåler?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Du burde i det minste ta en telefon til legen for å få svar fra noen med kompetanse. Anonymkode: 3cc1b...dc9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Diaré i seg selv er ikke farlig, og mest sannsynlig skyldes det virus. Kjedelig når det står på 🙁 Anbefaler deg Bephanten, den fungerer til det meste her. Veldig kjekk krem man kan kjøpe på apoteket. Istedenfor å vaske babyen, prøv å spyle babyens rumpe forsiktig i dusjen (vasken) hver gang han har slike bleier. Klapp forsiktig tørt med håndduk og smør på krem. Du kan trøste deg med at går nok over ❤️ Anonymkode: 56af4...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå