Gå til innhold

Hva synes du om dette teppet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine farger, det vil jo live opp stuen. Mest varme farger i det så det vil jo skape litt lunhet :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke personlig hatt et fisketeppe i stuen, men fargene var jo fine.

Anonymkode: 9d752...0a9

• Liker 1
Skrevet

Passer på et barnerom

Anonymkode: ea6d0...936

• Liker 2
Skrevet

Ikke i en stue, men på et barnerom.

Anonymkode: 3ebbb...495

• Liker 3
Skrevet

Må si meg enig med de som sier barnerom. 

Anonymkode: 5a31c...17c

• Liker 2
Skrevet

Syns det var kult 😁 

Anonymkode: 9d621...4cb

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også dette kan se ut som et teppe for et barnerom, med de "barnslige" fiskefigurene. Fargene var fine, men det var altså figurene som gjorde at det virket som et barneteppe.

Men om du liker det, så prøv det.

• Liker 2
Skrevet

Teppet er kjempefint! 

Ville ikke sett på det som et barneromteppe dersom jeg så det i stua til noen. Men så kommer det også jo an på resten av interiørstilen. 

Anonymkode: 1ad79...429

• Liker 3
Skrevet

Fint! 😄 Friske farger

Anonymkode: 2c37a...02c

• Liker 1
Skrevet

Ok.

Men ser de har mye annet fint, mye fine farger!

Men har aldri hørt om firma før, ser ut som de sender fra utlandet, ser ikke ut som de er voec registrert, så blir jo litt ekstra.

Men noen som vet noe om kvaliteten? Liker ikke å kjøpe sånt på nett, men finner ikke noe jeg liker i butikk.... 

Og er det ett seriøst firma? 

Spoiler

Anonymkode: 9e210...362

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ok.

Men ser de har mye annet fint, mye fine farger!

Men har aldri hørt om firma før, ser ut som de sender fra utlandet, ser ikke ut som de er voec registrert, så blir jo litt ekstra.

Men noen som vet noe om kvaliteten? Liker ikke å kjøpe sånt på nett, men finner ikke noe jeg liker i butikk.... 

Og er det ett seriøst firma? 

Hide contents

Anonymkode: 9e210...362

Virker jo seriøst

https://no.trustpilot.com/review/www.rugvista.no

Anonymkode: ea6d0...936

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Helt ærlig så syns jeg teppe passer best på ett barnerom.

Skrevet
Athena79 skrev (39 minutter siden):

Helt ærlig så syns jeg teppe passer best på ett barnerom.

Mener du at dette teppet passer best på et barnerom, eller mener du tepper generelt? 

Anonymkode: 0f47b...4d9

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mener du at dette teppet passer best på et barnerom, eller mener du tepper generelt? 

Beklager jeg skulle jo husket at språkpolitiet satt på vakt, selv på en søndagsmorgen,  blir det bot, samfunnsstraff eller fengsel på meg.......?

Skrevet
Athena79 skrev (Akkurat nå):

Beklager jeg skulle jo husket at språkpolitiet satt på vakt, selv på en søndagsmorgen,  blir det bot, samfunnsstraff eller fengsel på meg.......?

Jeg lurte på hva du mente, det du skrev var ikke entydig. Du behøver ikke å hisse deg opp. Jeg lurer fortsatt på om du mente at tepper generelt hører hjemme på barnerom, eller om du mente dette spesifikke teppet.

Språkpolitiet er vel ikke så dumt når man skriver slik at det kan misforstås? Kanskje man lærer noe, og slipper misforståelser en annen gang?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lurte på hva du mente, det du skrev var ikke entydig. Du behøver ikke å hisse deg opp. Jeg lurer fortsatt på om du mente at tepper generelt hører hjemme på barnerom, eller om du mente dette spesifikke teppet.

Språkpolitiet er vel ikke så dumt når man skriver slik at det kan misforstås? Kanskje man lærer noe, og slipper misforståelser en annen gang?

Jeg er ikke hissig en plass 😅

Men siden du lurer, så mente jeg det teppet som TS linket til. 

Skrevet

Stygt. 

Anonymkode: 348da...2d9

Skrevet

Ikke min smak, og jeg tror det ene barnebarnet mitt har noe liknende på rommet sitt. 

Anonymkode: f2292...d19

Skrevet

Jeg liker det og kunne fint finne på å ha det i stua. Bryr meg ikke om noen skulle synes det er barnslig. 

Anonymkode: 7474a...3df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...