Anonym2203 Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Hei. Hele dagen i dag, har jeg hatt brun utflod/lysebrunt på papiret. Jeg har også hatt stikkinger i magen. Ikke sånn at det er vondt, men merker liksom det er der. ( kommer og går) Skal ha mensen om 4 dager, som vil si jeg er 10 dpo. Mensen min kommer vanligvis på tiden, aldri før. Tok eggløsningtester så vet ca når jeg hadde eggløsning. hva kan dette brune utfloden komme av? Kan det ha vært at egget festet seg? Eller har jeg rett og slett fått sopp?😩
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Anonym2203 skrev (Akkurat nå): Hei. Hele dagen i dag, har jeg hatt brun utflod/lysebrunt på papiret. Jeg har også hatt stikkinger i magen. Ikke sånn at det er vondt, men merker liksom det er der. ( kommer og går) Skal ha mensen om 4 dager, som vil si jeg er 10 dpo. Mensen min kommer vanligvis på tiden, aldri før. Tok eggløsningtester så vet ca når jeg hadde eggløsning. hva kan dette brune utfloden komme av? Kan det ha vært at egget festet seg? Eller har jeg rett og slett fått sopp?😩 Det er gammelt blod Anonymkode: f4476...7f5
Anonym2203 Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er gammelt blod Anonymkode: f4476...7f5 Regner med de kan være det. Men evt hva kommer blodet av. Blør aldri under eggløsning🤔
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Anonym2203 skrev (Akkurat nå): Regner med de kan være det. Men evt hva kommer blodet av. Blør aldri under eggløsning🤔 Det kan være rester fra sist mens. Jeg får ofte brunt blod rett før det ferske blodet kommer. Anonymkode: f4476...7f5
Anonym2203 Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan være rester fra sist mens. Jeg får ofte brunt blod rett før det ferske blodet kommer. Anonymkode: f4476...7f5 Ja. Pleier å ha dette før menstruasjonen min også, men da kommer det som regel samme dagen jeg får mensen + veldig mensensmerter. Skal i tillegg ikke ha mensen enda. Ingen tegn til pms som jeg pleier ha en uke før mens heller.🤔
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Kan hende det er vaksine som fortyrrer syklusen om du har tatt vaksine i det siste Anonymkode: eb8e8...2c5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 Anonym2203 skrev (3 minutter siden): Ja. Pleier å ha dette før menstruasjonen min også, men da kommer det som regel samme dagen jeg får mensen + veldig mensensmerter. Skal i tillegg ikke ha mensen enda. Ingen tegn til pms som jeg pleier ha en uke før mens heller.🤔 Ja det KAN jo være gravid spotting. Om det kan være sjangs ville jeg tatt en graviditetstest eller bare ventet å se ann. Anonymkode: f4476...7f5 1
Anonym2203 Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan hende det er vaksine som fortyrrer syklusen om du har tatt vaksine i det siste Anonymkode: eb8e8...2c5 Har ikke tatt noen 3.dose. Var fullvaksinert i sommer og ikke fått noen menstruelle forstyrrelser av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå