AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Er en dame som inviterer til fester og som man kan dra ut på byen med. Ikke særlig oppegående, er ikke i arbeid, har sikkert en eller flere mentale diagnoser og har verge. Stort sett hyggelig, men ikke den personen man har lyst til å tilbringe mye tid med. Kompisen min og jeg er stadig vekk hos henne, og han liker henne heller ikke særlig godt. Vi har ganske lave forventninger til henne. Men vi tenker samtidig at det er ålreit med festene, vi kan bli kjent med andre via henne osv. Er ikke så mange andre som inviterer til fester. Hvis han får seg dame igjen har jeg ikke så mange andre igjen mtp fester og uteliv. Vanlig? Anonymkode: 2c090...19e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Så dere utnytter en kvinne dere egentlig ikke liker, fordi det er kult at noen gidder å invitere til fest? Later som dere er vennen hennes? Om det er normalt vet jeg ikke. Jeg pleier ikke å reise på fester til folk jeg ikke liker, i håp om å få noe annet ut av det. Dere høres falske og rare ut. Anonymkode: 08722...fba 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 I amerikanske tenåringskomedier er det i hvert fall ganske vanlig, Anonymkode: 97300...c08
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Tja, er vel ikke kun utnytting en vei om så. Hun vil jo tydeligvis feste, men har få å gjøre det med. Ikke sikkert hun liker dere heller så veldig godt, men tenker dere er bedre enn ingen? Så sånn sett kanskje en grei løsning for alle parter. Alle får jo noe ut av det. Anonymkode: 92779...c50 2
ryzorwarlock Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Du kan jo tenke motsatt: Hva om noen gjorde dette med deg, ville du følt at det var ok? 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Hvis du har for vane å bruke folk så er det kanskje ikke så rart at du ikke har så mange venner. Anonymkode: 72b6d...f27
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 TS, er du sikker på at denne dama liker dere godt?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så dere utnytter en kvinne dere egentlig ikke liker, fordi det er kult at noen gidder å invitere til fest? Later som dere er vennen hennes? Om det er normalt vet jeg ikke. Jeg pleier ikke å reise på fester til folk jeg ikke liker, i håp om å få noe annet ut av det. Dere høres falske og rare ut. Anonymkode: 08722...fba Vi er ålreite mot henne, og jeg tviler egentlig på at hun har fanget opp hva vi mener om henne, hvorfor vi henger med henne osv. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja, er vel ikke kun utnytting en vei om så. Hun vil jo tydeligvis feste, men har få å gjøre det med. Ikke sikkert hun liker dere heller så veldig godt, men tenker dere er bedre enn ingen? Så sånn sett kanskje en grei løsning for alle parter. Alle får jo noe ut av det. Anonymkode: 92779...c50 Hun har flere å invitere. Umulig å vite nøyaktig hva hun mener om oss, men ser i hvert fall ikke hva hun har å tjene på å invitere oss utenom selskapet. Hun har samboer og sikkert nok venner. ryzorwarlock skrev (1 time siden): Du kan jo tenke motsatt: Hva om noen gjorde dette med deg, ville du følt at det var ok? Er jo greit om man aldri får vite hvordan det henger sammen. Har vel kjent henne i fem år eller noe. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har for vane å bruke folk så er det kanskje ikke så rart at du ikke har så mange venner. Anonymkode: 72b6d...f27 Jeg har et par kompiser, noen bekjente som jeg treffer noen ganger i året og en fwb. Fungerer helt fint per nå. Dette er utenom denne dama og folka hun inviterer. Har egentlig ingen sammenheng med antall venner. O.G. skrev (1 time siden): TS, er du sikker på at denne dama liker dere godt? Vil tro at hun liker oss relativt godt. Er egentlig ingenting som tyder på noe annet. Hun har likt meg godt nok på et tidspunkt til at vi har hatt sex, men ikke datet eller vært sammen. Anonymkode: 2c090...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå