AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Jeg er ute etter å prøve meg litt frem. Har hatt noen utfordringer i livet mitt, men har lyst til å være litt mer sosial nå. Noen som har noen tips til enkle ting jeg kan gjøre? Er i midten av 30-årene. Vil helst komme i kontakt med folk i alderen 25-40. Noen som har erfaring med turistforeningen turer? Anonymkode: 3c587...05d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ute etter å prøve meg litt frem. Har hatt noen utfordringer i livet mitt, men har lyst til å være litt mer sosial nå. Noen som har noen tips til enkle ting jeg kan gjøre? Er i midten av 30-årene. Vil helst komme i kontakt med folk i alderen 25-40. Noen som har erfaring med turistforeningen turer? Anonymkode: 3c587...05d Ts her Er en mann og jeg bor sentralt så kan flytte på meg ganske lett. Og jeg liker å trene. Anonymkode: 3c587...05d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Jeg har god erfaring med «singelturer» fra turistforeningen. Var hyggelig og sosialt, men førte i mitt tilfelle ikke til varige vennskap som jeg har opprettholdt kontakten med, men sånt er jo litt tilfeldig også. Men kunne gjort det igjen, liksom. Jeg fikk ganske mange bekjentskap da jeg meldte meg på kurs i improteater. Hyggelige og sosiale folk, ble blant annet kjent med/medlem av et quizlag gjennom de. Anonymkode: 46172...488 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Sjekk frivillig.no for et lag eller forening som passer interessene dine. Anonymkode: 6a497...b5c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Jeg bor ikke langt unna Oslo og har det helt likt som deg. Vi kan trene sammen om du vil ❤ Anonymkode: 6796a...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå