Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Begge deler, men mest i fysiske butikker.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Enkelt. Vi har ingen kles- eller skobutikker i kommunen, og må som sådan ut av lokalmiljøet uansett. Da vil jeg gjerne ha utvalg, og handler på nett. Gjerne brukt. Anonymkode: fc8bb...4e0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Handler mest i lokale butikker. Anonymkode: c0361...be9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Jeg handler så mye på nett at jeg går omveier når jeg ser post-i-butikk-dama... Anonymkode: 2d1da...489 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 Internett. Bare kjedelige butikker i denne byen. Sjelden gode tilbud også. Anonymkode: 2ca04...36b 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 Internett, mye billigere. Kan spare tusenvis på det. Pluss at jeg er introvert med sosial angst så det er mye mindre skummelt.. Anonymkode: 63587...eaa 1
Perelandra Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 Jeg liker best å handle i fysisk butikk, men her jeg bor nå er utvalget av butikker som passer min smak og størrelse ganske dårlig. Tidligere bodde jeg sentralt på Østlandet, og da var det mye enklere å handle i butikk.
Hedda-78 Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 Fysiske butikker. Liker å prøve klærne og se hvordan de sitter før jeg kjøper dem. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #11 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg handler så mye på nett at jeg går omveier når jeg ser post-i-butikk-dama... Anonymkode: 2d1da...489 Samme her.. Vi er på fornavn når jeg skal hente pakke🙈 Anonymkode: 1f82c...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #12 Skrevet 8. februar 2022 Handler stoff på nett, og syr selv. Ingen lokale forretninger selger stoff. Anonymkode: b891d...a5f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #13 Skrevet 8. februar 2022 Jeg handlet omtrent bare på nett. Er veldig overvektig, og får bare kjøpt stygge sekkeklær i fysisk butikk. Ofte dårlig materialer i tillegg. På nett får jeg kjøpt klær med fasong som passer til kroppen min. Lett valg. Anonymkode: 65c2a...ca0 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #14 Skrevet 8. februar 2022 Internett. Fysiske butikker har jo omtrent bare klær i størrelsen medium Anonymkode: 73c84...7c3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #16 Skrevet 8. februar 2022 Kommer an på hva jeg skal ha. Jeg gidder for eksempel ikke tråle alle byens butikker for å se om de kanskje har en lyseblå kashmircardigan, når jeg vet hvor jeg alltid kan få tak i det på nett. Anonymkode: 76a42...0bb 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #17 Skrevet 8. februar 2022 Handler mest på nett, nå har jeg en hudsykdom, som gjør at jeg må handle klær i bomull. Og jeg har prøvd å gå i vanlig butikk, men da må du jo sjekke alle plagg, og da veldig kjedelig å ha sjekket 20 plagg, og ingen av de er i bomull. Det er en lokal butikk her, som selger mitt favoritt kjole merke, men de tar 500 kr mer for kjolene, enn hva andre butikker tar. Og da butikker som ikke ligger langt unna. Så den butikken boikotter jeg. Anonymkode: d9b7b...de4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #18 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg handlet omtrent bare på nett. Er veldig overvektig, og får bare kjøpt stygge sekkeklær i fysisk butikk. Ofte dårlig materialer i tillegg. På nett får jeg kjøpt klær med fasong som passer til kroppen min. Lett valg. Anonymkode: 65c2a...ca0 Jeg handler i fysisk butikk av samme grunn som du handler på nett. Ikke fordi jeg vil ha stygge sekkeklær, men fordi at når jeg er overvektig liker jeg å se hvordan ting sitter på kroppen. En annen grunn er at jeg liker å kjenne på kvaliteten på stoff, plagg og sømmer, og det er vanskelig i nettbutikker. To plagg med samme stoffbeskrivelse kan ligge milevis fra hverandre på kvalitetsskalaen. Anonymkode: 1c371...f3e 1
AprilLudgate Skrevet 8. februar 2022 #19 Skrevet 8. februar 2022 Handler mest i lokale butikker i egen by og andre steder - på nett Under covid særlig har jo alle etablert nettbutikker.
Mhmjadda Skrevet 8. februar 2022 #20 Skrevet 8. februar 2022 Jeg kjøper hos lokale og frittstående butikker så langt det går, og er villig til å betale ekstra for det. Mange har jo også nettbutikker, så hvis alternativet er å kjøpe noe fra en stor nettbutikk eller fra en lokal bedrift sin nettbutikk velger jeg den lokale sin. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå