Gå til innhold

Handler du mest klær på nett eller støtter du lokale fysiske butikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) 

Anonymkode: 1c609...a63

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Begge deler,  men mest i fysiske butikker. 

Skrevet

Enkelt. Vi har ingen kles- eller skobutikker i kommunen, og må som sådan ut av lokalmiljøet uansett. Da vil jeg gjerne ha utvalg, og handler på nett. Gjerne brukt.

Anonymkode: fc8bb...4e0

Skrevet

Handler mest i lokale butikker. 

Anonymkode: c0361...be9

Skrevet

Jeg handler så mye på nett at jeg går omveier når jeg ser post-i-butikk-dama...

Anonymkode: 2d1da...489

• Liker 7
Skrevet

Internett

Skrevet

Internett. Bare kjedelige butikker i denne byen. Sjelden gode tilbud også. 

Anonymkode: 2ca04...36b

• Liker 2
Skrevet

Internett, mye billigere. Kan spare tusenvis på det. Pluss at jeg er introvert med sosial angst så det er mye mindre skummelt.. 

Anonymkode: 63587...eaa

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best å handle i fysisk butikk, men her jeg bor nå er utvalget av butikker som passer min smak og størrelse ganske dårlig. 

Tidligere bodde jeg sentralt på Østlandet, og da var det mye enklere å handle i butikk. 

Skrevet

Fysiske butikker. Liker å prøve klærne og se hvordan de sitter før jeg kjøper dem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg handler så mye på nett at jeg går omveier når jeg ser post-i-butikk-dama...

Anonymkode: 2d1da...489

Samme her.. Vi er på fornavn når jeg skal hente pakke🙈

Anonymkode: 1f82c...b1c

• Hjerte 1
Skrevet

Handler stoff på nett, og syr selv. 

Ingen lokale forretninger selger stoff. 

Anonymkode: b891d...a5f

Skrevet

Jeg handlet omtrent bare på nett. Er veldig overvektig, og får bare kjøpt stygge sekkeklær i fysisk butikk. Ofte dårlig materialer i tillegg. 

På nett får jeg kjøpt klær med fasong som passer til kroppen min. Lett valg.

Anonymkode: 65c2a...ca0

• Liker 2
Skrevet

Internett. Fysiske butikker har jo omtrent bare klær i størrelsen medium 

Anonymkode: 73c84...7c3

• Liker 1
Skrevet

Stort sett på nett. 

Skrevet

Kommer an på hva jeg skal ha. Jeg gidder for eksempel ikke tråle alle byens butikker for å se om de kanskje har en lyseblå kashmircardigan, når jeg vet hvor jeg alltid kan få tak i det på nett. 

Anonymkode: 76a42...0bb

• Liker 2
Skrevet

Handler mest på nett, nå har jeg en hudsykdom, som gjør at jeg må handle klær i bomull. Og jeg har prøvd å gå i vanlig butikk, men da må du jo sjekke alle plagg, og da veldig kjedelig å ha sjekket 20 plagg, og ingen av de er i bomull.

Det er en lokal butikk her, som selger mitt favoritt kjole merke, men de tar 500 kr mer for kjolene, enn hva andre butikker tar. Og da butikker som ikke ligger langt unna. Så den butikken boikotter jeg.

Anonymkode: d9b7b...de4

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg handlet omtrent bare på nett. Er veldig overvektig, og får bare kjøpt stygge sekkeklær i fysisk butikk. Ofte dårlig materialer i tillegg. 

På nett får jeg kjøpt klær med fasong som passer til kroppen min. Lett valg.

Anonymkode: 65c2a...ca0

Jeg handler i fysisk butikk av samme grunn som du handler på nett. Ikke fordi jeg vil ha stygge sekkeklær, men fordi at når jeg er overvektig liker jeg å se hvordan ting sitter på kroppen.

En annen grunn er at jeg liker å kjenne på kvaliteten på stoff, plagg og sømmer, og det er vanskelig i nettbutikker. To plagg med samme stoffbeskrivelse kan ligge milevis fra hverandre på kvalitetsskalaen. 

Anonymkode: 1c371...f3e

• Liker 1
Skrevet

Handler mest i lokale butikker i egen by og andre steder - på nett :) 

Under covid særlig har jo alle etablert nettbutikker. 

Skrevet

Jeg kjøper hos lokale og frittstående butikker så langt det går, og er villig til å betale ekstra for det. Mange har jo også nettbutikker, så hvis alternativet er å kjøpe noe fra en stor nettbutikk eller fra en lokal bedrift sin nettbutikk velger jeg den lokale sin.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...