sommermor Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 https://www.dagbladet.no/nyheter/flyttes-naermere-utoya---stottegruppa-informert/75338199 For det første så skjønner jeg overhodet ikke behovet for i det hele tatt å flytte han. La han sitte der han sitter til evig tid. Å flytte han dit så han er så nærme sitt eget åsted for så mange drap på uskyldige, kan jeg overhodet ikke fatte nødvendigheten av.
Callisto83 Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Skjønner ikke helt poenget med overskriften i Dagbladet. Det er vel ikke noe seier for ABB å sone 1 mil fra Utøya, enn i Telemark? 3
I Grosny Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Jeg leste fort. Det handlet litt om hensyn til de ansatte som har jobbet med Abb i årevis. De trenger å få lov til å jobbe med litt mer ok fanger for ikke å bli mentalt utslitt . Vi trenger å ta vare på fengselsbetjentene våre. 8 1 1
Gjest SnowBells Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Callisto83 skrev (1 time siden): Skjønner ikke helt poenget med overskriften i Dagbladet. Det er vel ikke noe seier for ABB å sone 1 mil fra Utøya, enn i Telemark? Det er klart at det er en seier for ABB med miljøskifte etter 10 år på samme plass. Jeg håper virkelig at det er mulig å gi ham celler UTEN utsikt over Tyrifjorden. Men bygningsmassen er jo som den er.
Thaila Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 SnowBells skrev (4 minutter siden): Det er klart at det er en seier for ABB med miljøskifte etter 10 år på samme plass. Jeg håper virkelig at det er mulig å gi ham celler UTEN utsikt over Tyrifjorden. Men bygningsmassen er jo som den er. Det ER faktisk sykt å tenke på om han får det! 🤢
Drizzt Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Hva så? Han er fortsatt sperret inne, så hvor han fysisk befinner seg er irrelevant. 8
Gjest Acer Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 Er vel en oppgradering av boforholdene
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 Har hørt at han tærer skikkelig på de ansatte og de må bytte ofte på å "være på" han. Så sikkert bra. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå