Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt poenget med overskriften i Dagbladet. Det er vel ikke noe seier for ABB å sone 1 mil fra Utøya, enn i Telemark?

• Liker 3
Skrevet

Jeg leste fort. Det handlet litt om hensyn til de ansatte som har jobbet med Abb i årevis. De trenger å få  lov til å jobbe med litt mer ok fanger for ikke å bli mentalt utslitt . Vi trenger å ta vare på fengselsbetjentene våre.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest SnowBells
Skrevet
Callisto83 skrev (1 time siden):

Skjønner ikke helt poenget med overskriften i Dagbladet. Det er vel ikke noe seier for ABB å sone 1 mil fra Utøya, enn i Telemark?

Det er klart at det er en seier for ABB med miljøskifte etter 10 år på samme plass. Jeg håper virkelig at det er mulig å gi ham celler UTEN utsikt over Tyrifjorden. Men bygningsmassen er jo som den er.

Skrevet
SnowBells skrev (4 minutter siden):

Det er klart at det er en seier for ABB med miljøskifte etter 10 år på samme plass. Jeg håper virkelig at det er mulig å gi ham celler UTEN utsikt over Tyrifjorden. Men bygningsmassen er jo som den er.

Det ER faktisk sykt å tenke på om han får det! 🤢 

Skrevet

Hva så? Han er fortsatt sperret inne, så hvor han fysisk befinner seg er irrelevant.

• Liker 8
Skrevet

Har hørt at han tærer skikkelig på de ansatte og de må bytte ofte på å "være på" han.  Så sikkert bra.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...