missluna Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Leste i et annet innlegg her noe om at lillejenta hennes hadde avføring i flere forskjellige farger og konsistenser pga at det var tenner på gang.. Er dette tilfelle? For småen har veldig varierende avføring for tiden, kan dette ha med å gjøre at han holder på å få tenner?? Syns det hørtes så rart ut.. hehe
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 Det var mitt innlegg det. Jeg ringte til helsestasjonen for jeg var i tvil om hva jeg skulle gjøre, om jeg skulle gå til legen. Der sa de at det var pga tenner, og at det var helt normalt. Må bare huske på å smøre veldig godt, for de blir veldig sår. Det hadde visst noe med spyttet å gjøre, og at magen må venne seg til noe molekyl-greier...
Gjest marthepia Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 Jenta vår holder også på å få tenner. Hun er snart 3 mnd nå. Jeg ser det på at det klør forferdelig i munnen til henne. Hun stapper i handa si og tygger på den. Vi har også en slags tyggeleke som hun elsker. Merker at hun blir så mye roligere når vi tar en finger i munnen så hun får bite. Vi har skaffet oss Dentinox som skal virke bedøvende på gommene. Det virker må jeg si!! Hun er mye bedre nå. Vi så det også litt på avføringen. Den varierte ganske..noen ganger tykk, tynn, m/u klumper. Gul og grønn var den. Ganske rinnende også opplever vi..mendet er normalt de kan også få feber av at tennene holder på bryter fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå