AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Kjæresten vil vi skal tilbringe 14 dager med et vennepar av han i et annet land. Synes dere det høres mye ut? men også; er det forventet at vi gjør alt med det andre paret eller er det greit og sunt at jeg og han gjør noen ting for oss selv? Har tenkt til å ta det opp med han, lurer litt på hva dere tenker her inne Anonymkode: e77cc...647
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Jeg kunne fint kombinert vennepartur og partur! Men nå svarer jeg ut fra akkurat hvem jeg ville reist med da 😂 God kommunikasjon på forhånd tror jeg er nøkkelen. Samtaler om forventninger, helt konkrete ting som er viktig for dere for å ha en avslappende ferie. Jeg ville feks blitt utrolig stressa om de vi reiste med forventa at vi spiste frokost sammen hver dag, eller at alle aktiviteter må være felles. Både fordi det kan være vanskelig å bli enige 4 stk alltid, men også for å få tid alene bare oss to. Kunne trives med en fra dag-til-dag avgjørelse mtp frokost (Hei! Vi stikker ned til frokost kl 9 - bare å komme om dere vil), men ang utflukter er det greit å snakkes på forhånd. Og kanskje ha en konkret avtale om at en gir beskjed om dere har en plan som er åpen for alle (type vi har lyst til å ta en tur til xxx tirsdag eller onsdag, er dere interessert i å bli med?), mens det er helt ok å bare informere om egne planer uten at noen føler seg utelatt. At en faktisk ønsker å ha noen aktiviteter/dager/middager/kvelder alene? Anonymkode: 30ece...244 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 For meg ville det ikke vært et problem, fordi jeg ville antatt at man ikke var sammen hele tiden. Hadde også trengt noe tid for meg selv Kan ikke tro noen vil ønske 24/7 kontakt i løpet av ferien? Anonymkode: 1202c...2bc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Vi vet jo ikke hva du eller mannen din eller venneparet vil. Jeg tenker du skal spørre deg selv hva DU vil. Og så snakker du sammen med mannen din om hva HAN vil, og så tar dere hensyn til hverandre om dere ønsker ulike ting. Finner gode løsninger 😊 Det er god sjanse for at venneparet ønsker alenetid. Men kan godt hende at de er typen som vil henge på dere som klegger døgnet rundt og du knapt får gå på do alene. Vanskelig å vite. Folk er så forskjellige. Anonymkode: 1c04b...c4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå