Csjja2022 Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Fullførte en ti dagers kur med primolute på lørdag. Etter det jeg forstår skal det ta ca 2-3 dager før mensen kommer, men foreløpig ikke kommer eller antydning til at den er på vei. Til info er det ca 4,5 uke siden jeg hadde en SA i uke 6. Har vært hos gynekolog for å sjekke om det var rester, men det sa hun at det ikke var. Tester fortsatt svakt svakt med babyplan tidligtest. Noen som har noen erfaringer som de vil dele? Skal igang med nytt fryseforsøk å ivrig på å starte på gonal-f første blødningsdag. Endret 8. februar 2022 av Csjja2022
Elise93 Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 De gangene jeg har tatt primolut har jeg fått mensen 4 dager etter 😊 så håper den er like rundt hjørnet 🙌
Csjja2022 Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2022 Elise93 skrev (3 minutter siden): De gangene jeg har tatt primolut har jeg fått mensen 4 dager etter 😊 så håper den er like rundt hjørnet 🙌 Takk for svar 😊🤞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå