AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Har det plutselig veldig fint på jobb. Enkelte av problemene i nåværende jobb(prosjekter med mange samarbeidspartnere) ser ut til å løse seg på mirakuløst vis og nå angrer jeg litt. Har ikke signert kontrakt med ny arbeidsgiver ennå, men vet den er rett rundt hjørnet. Skal ikke snu og si jeg angrer meg til sjefen, vet det er uproft, men trengte bare få det ut. Får satse på at den nye jobben blir bra😆 Anonymkode: 19228...a2b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Jeg tenker at antakelig blir arbeidsgiveren din bare glad om du trekker oppsigelsen, med mindre de har ansatt noen andre ennå. Så det ville jeg ikke tenkt så mye på. Og ift ny arbeidsgiver så er det ganske vanlig at man trekker seg før kontraktssignering. Så egentlig helt uproblematisk hvis det er det du egentlig vil. Men det er jo en grunn til at du søkte det vekk, så om du ombestemmer deg og blir i nåværende jobb bør du tenke på om det er noe du kommer til å angre på. Husk også at det er ganske vanlig å få litt panikk når det gjelder jobbytte - litt «hva har jeg gjort»-tenking er helt vanlig. Anonymkode: 76867...870 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Jeg går i oppsigelsestid nå og koser meg også plutselig på jobb. Kjenner en del på at jeg er usikker og kjemperedd for å ha valgt feil, men jeg forstår det sånn at det er vanlig i oppsigelsestid. Det blir sikkert veldig spennende med ny jobb, bare synd det er så innmari lenge til. Anonymkode: 4e28a...539
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Vi hadde en som trakk oppsigelsen, det var bare fint det 😊 Anonymkode: 4922d...4d5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Takk for svar. Nå har jeg signert kontrakt så er ingen vei tilbake🙀 Anonymkode: 19228...a2b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Har opplevd at kollegaer har trukket en oppsigelse - alle er glade og puster lettet ut…en stund. Før vedkommende igjen sier opp. Er man først på vei ut, skjer det på ett eller annet tidspunkt før eller senere er min erfaring. Så - lykke til i ny jobb 👍 Anonymkode: b8b19...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå