Gjest Jenten Skrevet 13. oktober 2002 #1 Skrevet 13. oktober 2002 Tenk å ha den følelsen av man ikke elsker livet sitt høyt nok til å leve det. Jeg kommer ikke til å leve i mange år til, det er jeg sikker på. det er alltid noe som drar meg ned. Idag har jeg gått ned 20 kg siden ifjor da det begynte. Begynte å trene, slanke meg og bli fin å søt for at kjæresten min skulle tenne enda mer på meg. Ja mannen min, i mitt liv. Det går ikke ann å elske den person mer enn jeg elsker kjæresten min. Nei, ikke prøv å si noe annet. Vil dø for han og det kommer jeg sikkert til å gjøre. Jeg har gitt hele mitt liv til han, selv om vi bare har vert sammen i 3 år. Jeg gjør alt for han. Jeg lever for han! Tenk dere en person som ofrer alt for at han skal ha det bra og vere med deg! det er meg. så var det ei jeg blei redd for kansje stjal oppmerksomheten min bort. kansje prøver seg på han. han ville aldri gjort noe sånt mot meg bevisst. jeg har nå spiseforstyrrelser, for å se penere ut enn henne.henne er min kjæreste vennine som jeg helst ikke prater med lenger og jeg blir så lei meg.ho er veldig flørtete. Vil helst dø. kan noen hjelpe meg? dette er mitt liv det er snakk om. :cry:
Leo Skrevet 13. oktober 2002 #2 Skrevet 13. oktober 2002 Kjære deg! Dette virker alt for vanskelig å håndtere for deg alene, så du må love meg å oppsøke hjelp så snart som mulig; Helst allerede i morgen!!! En vanlig almenpraktiserende vil kunne være en god start og på private legekontorer vil du kunne få time på dagen! Klem fra Leo
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #3 Skrevet 13. oktober 2002 Søk hjelp, vær så snill! Lege, psykolog, venner, familie - noen rundt deg i det virkelige liv. Her er en link som kanskje kan være til hjelp: http://www.kvinneguiden.no/pekere/htdocs/k...tyrrelser.shtml Ingen her på forumet kan hjelpe deg ordentlig, du må hjelpe deg selv. Klem fra Vibeke
@lfa Skrevet 13. oktober 2002 #4 Skrevet 13. oktober 2002 Kjære jenten. Skjønner at du har det vanskelig, og er inne i en tøff periode, men vi har en regel her på kvinneguiden, at vi stenger alle innlegg som omhandler selvmord. Grunnen til det, er at ingen av oss har kompetanse til å gi råd i slike saker. Legger ved en link til et annet nettsted der du kan få bedre veilledning. Der ligger det også et telefonnummer du kan ringe. http://www.mentalhelse.no Håper virkelig at du finner noen som kan hjelpe deg. Varme klemmer fra moderator @lfa
Anbefalte innlegg