Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har lyst å reise på en helgetur, da mest sannsynligvis Europa. Antar det blir sen vår eller tidlig sommer. 

Vi har tidligere vært i Polen, Ukraina og Tsjekkia. 

Blir nok en typisk "storbyferie" fra tors- søndag eller mandag. Er åpen for utradisjonelle reisemål. Har vært innom tanken på både Latvia og Estland, men tar gjerne imot tips til andre land eller anbefalinger til reisemål. Glad i mat og drikke(øl/vin). 

Alle tips er kjekke tips 👌

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Italia og syntes det var fantastisk å besøke Bologna i Italia. Her får du både fantastisk mat og god vin. Vi likte oss også godt i Lisboa.

• Liker 1
Skrevet
jokke1 skrev (3 timer siden):

Jeg og kjæresten har lyst å reise på en helgetur, da mest sannsynligvis Europa. Antar det blir sen vår eller tidlig sommer. 

Vi har tidligere vært i Polen, Ukraina og Tsjekkia. 

Blir nok en typisk "storbyferie" fra tors- søndag eller mandag. Er åpen for utradisjonelle reisemål. Har vært innom tanken på både Latvia og Estland, men tar gjerne imot tips til andre land eller anbefalinger til reisemål. Glad i mat og drikke(øl/vin). 

Alle tips er kjekke tips 👌

Edinburgh anbefales på det varmeste😍  

Anonymkode: 56742...7c7

• Liker 2
Skrevet
gard skrev (2 timer siden):

Jeg liker Italia og syntes det var fantastisk å besøke Bologna i Italia. Her får du både fantastisk mat og god vin. Vi likte oss også godt i Lisboa.

Ja her har jeg vært ett par ganger med annet reisefølge. Kjempefornøyd med italia og roadtrip 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Edinburgh anbefales på det varmeste😍  

Anonymkode: 56742...7c7

Interessant, skal sjekkes ut 👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...