jokke1 Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Jeg og kjæresten har lyst å reise på en helgetur, da mest sannsynligvis Europa. Antar det blir sen vår eller tidlig sommer. Vi har tidligere vært i Polen, Ukraina og Tsjekkia. Blir nok en typisk "storbyferie" fra tors- søndag eller mandag. Er åpen for utradisjonelle reisemål. Har vært innom tanken på både Latvia og Estland, men tar gjerne imot tips til andre land eller anbefalinger til reisemål. Glad i mat og drikke(øl/vin). Alle tips er kjekke tips 👌
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Jeg har en stund tenkt at jeg har lyst til å reise hit: https://www.reisdit.no/05/brugge/ Anonymkode: 1a812...5da 1
gard Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Jeg liker Italia og syntes det var fantastisk å besøke Bologna i Italia. Her får du både fantastisk mat og god vin. Vi likte oss også godt i Lisboa. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 jokke1 skrev (3 timer siden): Jeg og kjæresten har lyst å reise på en helgetur, da mest sannsynligvis Europa. Antar det blir sen vår eller tidlig sommer. Vi har tidligere vært i Polen, Ukraina og Tsjekkia. Blir nok en typisk "storbyferie" fra tors- søndag eller mandag. Er åpen for utradisjonelle reisemål. Har vært innom tanken på både Latvia og Estland, men tar gjerne imot tips til andre land eller anbefalinger til reisemål. Glad i mat og drikke(øl/vin). Alle tips er kjekke tips 👌 Edinburgh anbefales på det varmeste😍 Anonymkode: 56742...7c7 2
jokke1 Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en stund tenkt at jeg har lyst til å reise hit: https://www.reisdit.no/05/brugge/ Anonymkode: 1a812...5da Spennende, takk! 1
jokke1 Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2022 gard skrev (2 timer siden): Jeg liker Italia og syntes det var fantastisk å besøke Bologna i Italia. Her får du både fantastisk mat og god vin. Vi likte oss også godt i Lisboa. Ja her har jeg vært ett par ganger med annet reisefølge. Kjempefornøyd med italia og roadtrip 🤩
jokke1 Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Edinburgh anbefales på det varmeste😍 Anonymkode: 56742...7c7 Interessant, skal sjekkes ut 👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå