Veggpryden Skrevet 8. februar 2022 #1 Del Skrevet 8. februar 2022 Hvordan holder folk ut å bo i borettslag/blokker som ikke tillater grilling om vår/sommeren? Reiser dere andre steder å griller eller klarer dere dere uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Del Skrevet 8. februar 2022 Hæ? Går det an? Jeg bor i borettslag, griller som bare det 😁 Anonymkode: afdd1...858 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Del Skrevet 8. februar 2022 Men er det ingen grill som er tillatt? Der vi bodde før, var det lov med gas og elektrisk grill, var bare ikke lov med kullgrill. Åh ja, jeg vet, det er de der blokkene med tette balkonger, der er det heller ikke lov med gassgrill, pga fare med gasslekkasjer? Elektrisk grill er fortsatt lov der da. Anonymkode: 1bc8c...034 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar 2022 #4 Del Skrevet 8. februar 2022 Grilling og grillmat er faktisk ikke lykken for alle... Selv om jeg hadde hatt plass til grill på balkongen, synes jeg det er såpass mye styr at jeg neppe hadde giddet. Grilling hos andre en gang eller to i løpet av sommeren dekker fint behovet mitt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Del Skrevet 8. februar 2022 Veggpryden skrev (4 minutter siden): Hvordan holder folk ut å bo i borettslag/blokker som ikke tillater grilling om vår/sommeren? Reiser dere andre steder å griller eller klarer dere dere uten? Jeg bor i blokk her er det lov å grille dem låner ut grill her til å med😁 Anonymkode: 8500c...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 8. februar 2022 #6 Del Skrevet 8. februar 2022 Her er det lov å grille med elektrisk eller gassgrill. Eventuelt så kan du sette deg nede ved sjøen om du vil grille vanlig. Grilling er jo ikke livet for alle heller så det er ikke akkurat et tap for oss å ikke kunne grille med kullgrill. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Del Skrevet 8. februar 2022 Fordi ikke alle liker å grille. 🤷♀️ De to borettslagene jeg har bodd som ikke tillater det, har hatt felles kullgriller på fellesområdet. Det ble godt brukt av de som ønsket. Blir jo et fellesskap utav det også. De fleste områdene har lov med elektriskgrill, men ikke kullgrill. Så totalforbud er nok ikke så vanlig. De to stedene jeg har bodd hadde den regelen. Ikke lov med engangsgrill på grøntområdet nær blokkene heller, men det sier seg selv. Dersom bare en husstand ønsket å grille, så la de ofte engangsgriller oppi fellesgrillen, slik at de slapp å vaske den. Genialt. Anonymkode: 9aaca...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 8. februar 2022 #8 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg har grill (gass) og bor i leilighet. Men det kan allikevel gå en hel sommer der jeg ikke griller. Det er ikke alle som mener grilling er livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg har aldri interessert meg for grilling. Har bodd i enebolig og grillet aldri. Bor nå i blokk og naboene har gassgrill på balkongen. Jeg griller fortsatt ikke. Anonymkode: 9310d...47c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Del Skrevet 8. februar 2022 Det er vel først og fremst kullgrill som ikke er lov? Elektrisk eller gass har vært innafor alle plassene jeg har bodd i alle fall. Min mor griller riktignok i fellesområdene, men det er primært fordi balkongen er knøttliten. Elsker grilling så jeg har en liten portabel gassgrill, som også kan tas med ut i parken eksempelvis:) Anonymkode: 35785...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #11 Del Skrevet 8. februar 2022 Elektrisk grill funker vel bare for pølser, og da kan man like gjerne steke dem inne. Anonymkode: 2231f...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #12 Del Skrevet 8. februar 2022 Griller på hytta. Føler ikke at grillmat er livet akkurat. Anonymkode: 3a15d...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #13 Del Skrevet 8. februar 2022 Grillmat er veldig godt det, men jeg er ikke så glad i å lage mat, og det er jo veldig mye annet som også er godt. Skjønner ikke problemet. Anonymkode: 99884...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #14 Del Skrevet 8. februar 2022 Blir en vanesak - helt siden jeg flyttet hjemmefra for ca 20 år siden har jeg bodd på steder hvor det ikke var mulig med grilling. nå er jeg straks på flyttefot igjen, denne gangen til et sted jeg kan grille - og jeg tipper jeg kommer til å leve på grillmat gjennom hele sommeren Anonymkode: aff9d...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 8. februar 2022 #15 Del Skrevet 8. februar 2022 Er lov å grille her, men den kulegrillen kunne jeg fint være uten…pest og en plage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. februar 2022 #16 Del Skrevet 8. februar 2022 Det er vel mest kullgrill som ikke er greit mtp åpen ild? Vi har løst det med å kjøpe Weber gassgrill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 8. februar 2022 #17 Del Skrevet 8. februar 2022 Vi griller så mye vi vil, bare vi ikke bruker kull. I tillegg har vi to store griller ute på fellesområde som vi kan bruke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #18 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg er fint lite interessert i grilling. Jeg hadde lov å grille (kun gassgrill eller elektrisk, ikke kull), i mitt gamle borettslag, men gjorde det ikke én eneste gang. Nå bor jeg i enebolig, og grillen brukes kun fordi mannen liker fyre den opp noen ganger om sommeren. Ser ikke helt hvorfor grilling er så viktig? Altså, burgeren blir like god stekt på steikepannen, og SÅ mye mindre styr.. Anonymkode: ed70c...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #19 Del Skrevet 8. februar 2022 Det lurer jammen jeg på og! For når våren kommer er en av de største gledene å lage mat ute, enten på grill eller bålpanne. Livet hadde vært fattig og trist uten det. Og så savner jeg ikke da jeg bodde i byggefelt og det kom unger inn i hagen og tagg pølser når vi grilla ! Nei, jeg er så glad jeg kan lage bål i hagen om og når jeg vil . Anonymkode: d6a2a...69d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. februar 2022 #20 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det lurer jammen jeg på og! For når våren kommer er en av de største gledene å lage mat ute, enten på grill eller bålpanne. Livet hadde vært fattig og trist uten det. Og så savner jeg ikke da jeg bodde i byggefelt og det kom unger inn i hagen og tagg pølser når vi grilla ! Nei, jeg er så glad jeg kan lage bål i hagen om og når jeg vil . Anonymkode: d6a2a...69d Uff, nå fikk jeg helt vondt av deg. Har du så få gleder i livet? Jeg bor i leilighet og kan bruke gassgrill så mye jeg vil, men jeg gidder ikke. Jeg har en sånn bærbar liten sak som jeg tar med hvis vi er på tur, ellers er ikke grillmat så viktig for meg. Skalldyr derimot, det hører sommeren til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå