Gå til innhold

Svaaaak hurtigtest, positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Ene av barna våre testet positivt på hurtigtest i går da han våknet opp med forkjølelsessymptomer. Vi har oppholdt oss hjemme sammen hele helga. Tok en hurtigtest i dag tidlig og jeg synes at jeg kan skimte en svaaaaaak strek. Følte meg litt rar i går, men i dag har jeg kun litt vondt i halsen. Er på jobb. Noen andre som har vært positiv etter å ha skimtet en svak strek? Hvor lenge etter fikk du klart positiv test, og økte symptomene? Føler meg litt paranoid for samboeren min ser ingen strek. 

DC9F6441-86CD-4F5D-A34B-D003D0A6CABE.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er streken da?

• Liker 2
Skrevet

Har du et bedre bilde? Dra hjem i alle fall..

Skrevet

Hadde veldig svak strek i går morges, på ettermiddagen testet jeg helt klart positivt. Første test viste en veldig svak, men tydelig linje.

Skrevet

Takk for svar. Jeg ser en veldig svak skyggestrek, men det er vanskelig å få tatt bilde av. Får ta en test i kveld igjen. 

1CF8CAFF-F2C2-4208-8109-89471F3A57CD.jpeg

Skrevet

Jeg ser en strek på siste bilde

• Liker 1
Skrevet
Skøyer skrev (21 minutter siden):

Har du et bedre bilde? Dra hjem i alle fall..

Jeg sitter alene, så ingen fare for å potensielt smitte noen :)

Skrevet

Svak strek er positiv uansett hvor svak den er. Les pakningsvedlegget til testen så står dette. God bedring:-) 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Så, TS - du tror du har testet positivt og er på jobb? ikke hjemmekontor? 

Spesielt

Endret av Carrot
Skrevet
Carrot skrev (2 timer siden):

Så, TS - du tror du har testet positivt og er på jobb? ikke hjemmekontor? 

Spesielt

Jeg er ikke sikker på hva testen viste, må ta ny test i kveld eller i morgen tidlig. Kan ikke ha hjemmekontor i den jobben jeg har, og det er ingen fare for at jeg skal smitte noen :)

• Opprett ny...