Auroraborealiset Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Hei. Ene av barna våre testet positivt på hurtigtest i går da han våknet opp med forkjølelsessymptomer. Vi har oppholdt oss hjemme sammen hele helga. Tok en hurtigtest i dag tidlig og jeg synes at jeg kan skimte en svaaaaaak strek. Følte meg litt rar i går, men i dag har jeg kun litt vondt i halsen. Er på jobb. Noen andre som har vært positiv etter å ha skimtet en svak strek? Hvor lenge etter fikk du klart positiv test, og økte symptomene? Føler meg litt paranoid for samboeren min ser ingen strek.
Skøyer Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Har du et bedre bilde? Dra hjem i alle fall..
Detvardetda Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Hadde veldig svak strek i går morges, på ettermiddagen testet jeg helt klart positivt. Første test viste en veldig svak, men tydelig linje.
Auroraborealiset Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2022 Takk for svar. Jeg ser en veldig svak skyggestrek, men det er vanskelig å få tatt bilde av. Får ta en test i kveld igjen.
Auroraborealiset Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2022 Skøyer skrev (21 minutter siden): Har du et bedre bilde? Dra hjem i alle fall.. Jeg sitter alene, så ingen fare for å potensielt smitte noen
cactus_ Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 Svak strek er positiv uansett hvor svak den er. Les pakningsvedlegget til testen så står dette. God bedring:-) 1
Carrot Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Så, TS - du tror du har testet positivt og er på jobb? ikke hjemmekontor? Spesielt Endret 8. februar 2022 av Carrot
Auroraborealiset Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2022 Carrot skrev (2 timer siden): Så, TS - du tror du har testet positivt og er på jobb? ikke hjemmekontor? Spesielt Jeg er ikke sikker på hva testen viste, må ta ny test i kveld eller i morgen tidlig. Kan ikke ha hjemmekontor i den jobben jeg har, og det er ingen fare for at jeg skal smitte noen
Anbefalte innlegg