AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Jeg er sååå i tvil.... jeg har bestilt en mørkeblå og en knallgul regnkåpe fra Helly Hansen. Denne standard Helly Hansen jakken... Den er jo "obligatorisk" i gul, men jeg er sååå usikker. Mørkeblå går mer "til alt". Men føler litt at det er jo gul oljehyrejakke jeg må ha om jeg skal ha. Hvilken skal jeg velge? Jeg trenger seriøst hjelp... Anonymkode: 3fa65...0e2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Hva med begge? Bor du på et sted det regner mye? Jeg gjør det. Har vanntette jakker i alskens farger og fasonger. Anonymkode: ed9b9...705
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Hvordan ser de ut? Anonymkode: b1cc5...80f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Jeg synes denne var kjempefin! https://www.ellos.no/helly-hansen/regnkape-w-welsey-ii-trench/1546183-03-M?extcmp=01_NO_SEM_G4&gclid=Cj0KCQiAxoiQBhCRARIsAPsvo-wD-HSxYgAKV5TGeIz1_-7bpdQTjsilf12weebHtrUWKPQHHBRZDCIaAq16EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: ed9b9...705
Natta1980 Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 jeg hadde gått for mørk blå. knall gul farge er det de færreste som kler.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan ser de ut? Anonymkode: b1cc5...80f Det er denne tråden handler om: https://www.hellyhansen.com/no_no/w-kirkwall-ii-raincoat-53252 Anonymkode: 3fa65...0e2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 Natta1980 skrev (33 minutter siden): jeg hadde gått for mørk blå. knall gul farge er det de færreste som kler. Trådstarter her igjen. Ja, det var det jeg også kom frem til. Gul er kult og litt sånn "regnjakkefarge", spesielt når det gjelder Helly Hansen. Men det er jo egentlig en veldig lite anvendelig farge....! Så jeg beholdt den mørkeblå. Veldig fornøyd med passform! Veldig feminin og den skal visst være vanntett-vanntett! Anonymkode: 3fa65...0e2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med begge? Bor du på et sted det regner mye? Jeg gjør det. Har vanntette jakker i alskens farger og fasonger. Anonymkode: ed9b9...705 Ja, for noen år siden kunne dette vært et reelt alternativ. Men nå prøver jeg å velge farger som jeg kan bruke uansett hva jeg har på meg. Som småbarnsmor har jeg ikke tid til å få farger til å passe sammen. Men har liksom en oppfatning av at gul regnjakke er LOV uansett! Men jeg prøvde hardt og det gikk absolutt ikke til veldig mye av det jeg testet...haha Anonymkode: 3fa65...0e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå