Gå til innhold

Bryllup nummer 2

Gjest Kristenmann

Anbefalte innlegg

Gjest Kristenmann

Mitt første bryllup var i 2003 og vi fikk 10 år sammen. Om jeg skulle gifte meg igjen. trenger jeg ikke kirkebryllup og full pakke, men kanskje bare reise på bryllupsreise og gifte meg i en eller annen sjømannskirke, ambassade eller på en vakker strand. Så kan vi ta en fest med familie og venner når vi kommer hjem, hvis vi vil. Eller jeg kan bare gifte meg på Rådhuset her hjemme og gå ut med forloverne og spise middag.

Hvordan ville du hatt ditt bryllup nummer 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært gift to ganger, og andre gang gikk vi på Tinghuset, så ut til en fin lunsj med forloverne. Tok helgen på et høyfjellshotell, og tok bryllupsreisen noen måneder senere. Vi hadde begge vært gift før, og ingen av oss var opptatt av stort bryllup og full pakke.

Anonymkode: 28a44...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt kirkebryllup, men det første var stor fest og 70 gjester. Det var noe veldig stress husker jeg, og jeg tenkte kjapt at om jeg noen gang skulle gifte meg på nytt (som selvsagt ikke var planen) ville jeg gjøre det enklere.

Når jeg giftet meg i fjor sommer var vi 10 stk som gikk på restaurant etterpå :) mannen min ønsket også et lite bryllup, og jeg var helt enig. Mye bedre opplevelse.

Anonymkode: db14d...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kommet helt ann på om partner hadde vært gift før/ønsket et stort bryllup. Hadde ikke likt å bare "nei, jeg har hatt mitt store bryllup, så du får ikke muligheten". Men hadde nok foretrukket å reise til utlandet og gjøre det på ambassaden der, evt på rådhuset og så en middag på restaurant med de helt nærmeste 10-20 familie/venner etterpå. Tror jeg hadde vært åpen for det meste da. 

Anonymkode: e812b...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinghus tenker jeg. I teorien så blir det hel feil for meg at man skal gifte seg flere ganger i kirken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt andre bryllup ble på rådhuset, med lunsj med forloverne og barna våre. 

Mitt tredje i Roma kanskje? 😅 (neida, skal aldri gifte meg igjen)

Anonymkode: f742b...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...