AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Skal ha karneval på jobb til uken. Jeg er hjemme i isolasjon og får ikke dratt ut og handlet noe. Finnes det noen gode forslag her til noe jeg kan lage som man finner hjemme? Jobber forøvrig i barnehage så barnevennlige tips er fint 😅 Anonymkode: 562ae...db6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Har du ansiktsmaling? Dyr eller klovn. Om ikke; pirat. Lag en lapp over øyet (ev smink en med vanlig sminke). Bart og skjeggstubber. Tørkle på hodet, skjorte og jeans. Mus og røver skal også være lett å få til:) Anonymkode: 659b5...392
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Jeg var spåkone en gang. Masse øyesminke, mørke negler, langt skjørt med knyttet skjerf over, og så et tonn med smykker, ringer osv. Anonymkode: 7ee77...aef
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Takk for tips! Spåkone er en god ide, det har ingen av de ansatte vært tidligere. Gøy med noe nytt 🤩 Må grave meg inn i klesskapet å se hva jeg får tryllet frem 😃 Anonymkode: 562ae...db6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Ta på et hvit laken å gå som spøkelse evt KKK-medlem Anonymkode: 992d7...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå