AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Er snart 34 uker på vei og våkner tre-fire ganger om natta fordi jeg blir så sliten/får vondt i bekkenet når jeg ligger på siden. Regner med det er fordi magen er tung og trasig. Har en sånn bbhugme som jeg slenger ene beinet over, men det hjelper lite. Å ligge på rygg er ikke aktuelt. Noen tips? 😩 Anonymkode: 5a098...e24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Uke 28 her og våkner sikkert 10+ ganger i løpet av natta. Føler ikke smerter, men finner liksom ikke en komfortabel stilling. Har også bb hug me. Tror bare man må leve med det 😅 blir utslitt ja Anonymkode: 6a628...c09
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Roter frem og tilbake. Anonymkode: d45b9...b3a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uke 28 her og våkner sikkert 10+ ganger i løpet av natta. Føler ikke smerter, men finner liksom ikke en komfortabel stilling. Har også bb hug me. Tror bare man må leve med det 😅 blir utslitt ja Anonymkode: 6a628...c09 Huff, så "tidlig" også! Er glad det ikke har begynt før nå med meg, men man blir jo litt sprø uansett. Anonymkode: 5a098...e24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Roter frem og tilbake. Anonymkode: d45b9...b3a Hver gang jeg våkner bytter jeg side, men så våkner jeg etter en stund igjen av at jeg har blitt sliten på den siden også, så er det tilbake til utgangspunktet, og sånn holder jeg på hele natta... frykter jeg har hatt min siste gode nattesøvn på noen år 😬 Anonymkode: 5a098...e24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Jeg hadde samme problemet når jeg lå på siden og ammet. Jeg fikk i tillegg veldig vondt i skuldrene. Fikk tips om å legge en pute bak korsryggen når jeg lå på siden og lene bekkenet mot denne. For meg hadde det så stor effekt at jeg kunne avbestille fysiotimen jeg hadde bestilt😄 Anonymkode: 2f9ed...d9d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hver gang jeg våkner bytter jeg side, men så våkner jeg etter en stund igjen av at jeg har blitt sliten på den siden også, så er det tilbake til utgangspunktet, og sånn holder jeg på hele natta... frykter jeg har hatt min siste gode nattesøvn på noen år 😬 Anonymkode: 5a098...e24 Ikke umulig det nei 😅 Anonymkode: d45b9...b3a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hadde samme problemet når jeg lå på siden og ammet. Jeg fikk i tillegg veldig vondt i skuldrene. Fikk tips om å legge en pute bak korsryggen når jeg lå på siden og lene bekkenet mot denne. For meg hadde det så stor effekt at jeg kunne avbestille fysiotimen jeg hadde bestilt😄 Anonymkode: 2f9ed...d9d Takk for tipset, det skal jeg prøve! 😊 Anonymkode: 5a098...e24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 Jeg passet på å stappe bbhugme'en litt under magen også. Pute i ryggen støttes. Anonymkode: 9500e...02d 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er snart 34 uker på vei og våkner tre-fire ganger om natta fordi jeg blir så sliten/får vondt i bekkenet når jeg ligger på siden. Regner med det er fordi magen er tung og trasig. Har en sånn bbhugme som jeg slenger ene beinet over, men det hjelper lite. Å ligge på rygg er ikke aktuelt. Noen tips? 😩 Anonymkode: 5a098...e24 Nesten i uke 34 selv. Har vært mye nattevåken siden uke 12 pga bekkenleddsmerter, og det har ikke blitt noe bedre nå for å si det sånn😄 Det som lindrer litt noen av nettene er en varmeflaske på ryggen/ved bekkenet. Jeg har begynt å ligge på siden (fant ut at det ikke er anbefalt med ryggleie) så jeg tar en stor pute bak ryggen som jeg plasser litt under benet. Jeg har en avlang pute som strekker seg fra hodet og ned til hoftene, og under den puten ligger en annen pute så jeg ligger litt høyt (halsbrann ). Jeg har også en pute til for beina, men jeg endrer alltid opp med å sparke den unna . Litt rotete forklaring, men håper det ga litt mening. Jeg merker at hvis jeg ligger på siden får jeg faktisk litt vondt i magen, så jeg prøver derfor å ha en sånn stilling der jeg ikke ligger helt over på siden. Fungerer bedre enn å ligge der uten alle disse putene 😛 Varmeflaske hadde jeg ikke klart meg uten - den lindrer en del av smertene! Anonymkode: 63d1f...721
Molly_ Skrevet 8. februar 2022 #11 Skrevet 8. februar 2022 Jeg måtte bytte til tempur overmadrass, den reddet meg for å si det mildt. Og seff bbhugme mellom bena.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #12 Skrevet 8. februar 2022 Jeg hadde for myk madrass. Endte opp med å legge noe hardt under overmadrassen, det gjorde stor forskjell for meg!! Anonymkode: 2535c...0e4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #13 Skrevet 8. februar 2022 BB hug me mellom bena og under magen. Hotellpute under overkroppen så man kommer litt opp. Det hjalp for meg. Anonymkode: ca2b9...19f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #14 Skrevet 8. februar 2022 Fikk tsk i et slags tøystykke i glatt stoff til å legge under hofteområdet når jeg sov. Hos hjelpesentralen til kommunen. Hjalp veeldig mye. Hadde også bbhugme. Anonymkode: 578f5...6b1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #15 Skrevet 8. februar 2022 Kanskje det hjelper å kjøpe en myk overmadrass for å avlaste litt ekstra? Anonymkode: 0e927...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå