Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå pga korona er det jo strenge regler, babyen kommer ikke før om 5 måneder så håper det er «vanlig» da. Er en spesiell situasjon da barnefar nylig døde brått og hun ønsker å ha med flere på føden. Situasjonen med at personen trenger ekstra støtte har blitt forklart på ultralyd osv, men har ikke fått lov å ha med mer enn 1 person inn. Derfor fryktes det at kun 1 person får lov å være med på fødsel enda hun trenger mer støtte rundt seg pga situasjonen hun er i. 

Under normale omstendigheter, hvor mange kan være med når man føder? Tror dere ting vil være normalt til sommeren? 

Anonymkode: 464f5...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel greit å ikke fylle rommet med folk, men 2-3 stk burde vel være lov om sykehuset tillater det. Tror under omstendighetene at de kan se litt mellom fingrene om det fortsatt skulle være noen restriksjoner til sommeren. 

Anonymkode: 517a1...269

Skrevet

Dette er et spørsmål som må stilles til den aktuelle fødeavdelingen hun skal på. Men dersom det ikke er et korona-problem når hun skal føde, er det nok ikke noe i veien for at hun kan ha med 2-3 stk, gitt at de har store nok rom til det.

Anonymkode: 22b8e...cf7

Skrevet

Håper virkelig ikke det er Anne som skal ha flere barn

Anonymkode: eb541...b18

Skrevet

Når søsteren min fødte var vi mannen hennes, mamma og meg. Null problem! Dette var i 2018, så korona var ikke en tanke.

Anonymkode: 3e936...b3d

Skrevet

Jeg synes det høres styrete og veldig fullt ut med så mange som 3 personer i tillegg til fødekvinne og ansatte. Men det går sikkert med to personer om hun har behov for det.

Anonymkode: fbc19...f45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Håper virkelig ikke det er Anne som skal ha flere barn

Hvem er det?

Anonymkode: eeed4...6e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvem er det?

Anonymkode: eeed4...6e4

En nabo 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...