Bertine Skrevet 8. februar 2022 #1 Del Skrevet 8. februar 2022 Har noen i husstanden som har korona og tester meg hver dag. Hver gang jeg tar pinnen i nesa så følger det med blod på testpinnen. Har forsøkt og google litt, men finner ikke ut om det kan påvirke resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. februar 2022 #2 Del Skrevet 8. februar 2022 Går fint det. Men det er jo et tegn på at det er litt usunt å teste så ofte 🥵 er ofte blod på min og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 8. februar 2022 #3 Del Skrevet 8. februar 2022 Elhaym skrev (Akkurat nå): Går fint det. Men det er jo et tegn på at det er litt usunt å teste så ofte 🥵 er ofte blod på min og Nei nei nei. Det trenger absolutt ikke å bety det? Hvis det er et tegn som du sier, så lurer jeg på hvordan i alle dager folk tester seg. Man skal ikke stikke testpinnen langt inn i nesa, men bare skrape omtrent to cm inn langs neseveggen og følge retning ørene. Blod kan være et tegn på en infeksjon i øvre luftveier, eller mest vanlig at man hoster eller nyser slik at små blodkar sprekker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertine Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 8. februar 2022 Ts Det er vanlig for meg å ha blod i nesa innimellom, har nok ikke noe med testinga å gjøre. Men da høres det ut som det ikke påvirker resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. februar 2022 #5 Del Skrevet 8. februar 2022 Sweetheaven skrev (33 minutter siden): Nei nei nei. Det trenger absolutt ikke å bety det? Hvis det er et tegn som du sier, så lurer jeg på hvordan i alle dager folk tester seg. Man skal ikke stikke testpinnen langt inn i nesa, men bare skrape omtrent to cm inn langs neseveggen og følge retning ørene. Blod kan være et tegn på en infeksjon i øvre luftveier, eller mest vanlig at man hoster eller nyser slik at små blodkar sprekker. Tror du misforstår men det er helt greit. Er helt vanlig å få irriterte slimhinner av å teste i nesen ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 8. februar 2022 #6 Del Skrevet 8. februar 2022 Sweetheaven skrev (36 minutter siden): Nei nei nei. Det trenger absolutt ikke å bety det? Hvis det er et tegn som du sier, så lurer jeg på hvordan i alle dager folk tester seg. Man skal ikke stikke testpinnen langt inn i nesa, men bare skrape omtrent to cm inn langs neseveggen og følge retning ørene. Blod kan være et tegn på en infeksjon i øvre luftveier, eller mest vanlig at man hoster eller nyser slik at små blodkar sprekker. Vet ikke hvor stor nese du har, men 2 cm inn i nesa er lengre inn enn nesa er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 8. februar 2022 #7 Del Skrevet 8. februar 2022 Kaktusogsol skrev (21 minutter siden): Vet ikke hvor stor nese du har, men 2 cm inn i nesa er lengre inn enn nesa er... Antar jo ikke at folk stikker den lenger inn enn de får til, uten at det gjør vondt, ca 1-2 cm. Men du skjønner tegninga? De fleste har normal lengde på nese og handler ikke om str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg