Bertine Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Har noen i husstanden som har korona og tester meg hver dag. Hver gang jeg tar pinnen i nesa så følger det med blod på testpinnen. Har forsøkt og google litt, men finner ikke ut om det kan påvirke resultatet?
Elhaym Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Går fint det. Men det er jo et tegn på at det er litt usunt å teste så ofte 🥵 er ofte blod på min og 2
Sweetheaven Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Elhaym skrev (Akkurat nå): Går fint det. Men det er jo et tegn på at det er litt usunt å teste så ofte 🥵 er ofte blod på min og Nei nei nei. Det trenger absolutt ikke å bety det? Hvis det er et tegn som du sier, så lurer jeg på hvordan i alle dager folk tester seg. Man skal ikke stikke testpinnen langt inn i nesa, men bare skrape omtrent to cm inn langs neseveggen og følge retning ørene. Blod kan være et tegn på en infeksjon i øvre luftveier, eller mest vanlig at man hoster eller nyser slik at små blodkar sprekker. 1
Bertine Skrevet 8. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2022 Ts Det er vanlig for meg å ha blod i nesa innimellom, har nok ikke noe med testinga å gjøre. Men da høres det ut som det ikke påvirker resultatet.
Elhaym Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Sweetheaven skrev (33 minutter siden): Nei nei nei. Det trenger absolutt ikke å bety det? Hvis det er et tegn som du sier, så lurer jeg på hvordan i alle dager folk tester seg. Man skal ikke stikke testpinnen langt inn i nesa, men bare skrape omtrent to cm inn langs neseveggen og følge retning ørene. Blod kan være et tegn på en infeksjon i øvre luftveier, eller mest vanlig at man hoster eller nyser slik at små blodkar sprekker. Tror du misforstår men det er helt greit. Er helt vanlig å få irriterte slimhinner av å teste i nesen ofte. 1
Kaktusogsol Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Sweetheaven skrev (36 minutter siden): Nei nei nei. Det trenger absolutt ikke å bety det? Hvis det er et tegn som du sier, så lurer jeg på hvordan i alle dager folk tester seg. Man skal ikke stikke testpinnen langt inn i nesa, men bare skrape omtrent to cm inn langs neseveggen og følge retning ørene. Blod kan være et tegn på en infeksjon i øvre luftveier, eller mest vanlig at man hoster eller nyser slik at små blodkar sprekker. Vet ikke hvor stor nese du har, men 2 cm inn i nesa er lengre inn enn nesa er...
Sweetheaven Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 Kaktusogsol skrev (21 minutter siden): Vet ikke hvor stor nese du har, men 2 cm inn i nesa er lengre inn enn nesa er... Antar jo ikke at folk stikker den lenger inn enn de får til, uten at det gjør vondt, ca 1-2 cm. Men du skjønner tegninga? De fleste har normal lengde på nese og handler ikke om str.
Anbefalte innlegg