Gå til innhold

Jakke farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge er finest som skalljakke? Rosa eller mørk grønn?

Anonymkode: 80eae...ee8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er typisk skandinaver i farge. Rosa fargen i jakka er ganske lys.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kler mørk grønn best. 

Anonymkode: 912e0...0af

• Liker 1
Skrevet

jeg ville ha gått for rosa. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville gått for mørkegrønn.

Kan ikke fordra rosa...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fortsatt usikker.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å vurdere selv hva du synes er finest? Det er du som skal gå med jakken, det er du som vet hvilke farger du trives med, og hvilke farger som passer til resten av garderoben din.

Jeg kan som sagt ikke fordra rosa, men jeg bryr meg ikke om andre har rosa klær. Jeg ville forsåvidt ikke valgt mørkegrønn heller, er ikke så fan av grønt, men heller grønt enn rosa.

Jeg har en knallblå skalljakke som turjakke, fordi jeg elsker den fargen. Og så har jeg en svart som mer "daglig-jakke" fordi det er enklere matche til andre klær.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde valgt mørk grønn, liker ikke rosa. Men liker du rosa bedre, så velger du den. Er den veldig lys rosa bør du tenke på om den blir fort skitten også, flekker vil vise godt på en lys jakke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker begge fargene like godt og det er derfor jeg spør her. Mørke grønn er kjekt siden ikke all skitt synes. Lyse rosa er fint siden nå er det vår og sommer og det er en fin sommerfarge. Kommer til å bruke jakka om det regner om sommeren også.

• Liker 1
Skrevet

Mørkegrønn til personer over 11år. Også mer praktisk 

Anonymkode: cacab...0f5

• Liker 1
Skrevet

Skal du bruke den på tur/fjellet ville jeg valgt rosa. 

Anonymkode: 9df3e...2bb

• Liker 3
Skrevet

når du sier mørkegrønn, mener du sånn mørk militærgrønn? legg gjerne ut bilde av begge to.

mørkgrønn er jo en fin farge, skjønner at mange bruker det i jakker. men for min del, hvis den er sånn mørk militær så blir den for maskulin for meg. og anonym 😄

• Liker 1
Skrevet

Som en her skriver, skal du bruke den som friluftsjakke ville jeg definitivt valgt den i rosa. Skal du bruke den som hverdagsjakke ville jeg kjøpt den mørkegrønne. 

Når det er sagt, har mange skalljakker og allværsjakker i sort/mørkeblått/mørkegrønt, men bestemte meg for å kjøpe en i lilla. Den var så fresh at jeg begynte å bruke den til hverdags (er mye regn og sludd her jeg bor). Neste allværsjakke skal også ha en frisk farge, som f.eks. rødt eller rosa.

Anonymkode: f82cd...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...