Gå til innhold

Flere som har korona men ikke er syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv test i går, den er nok riktig fordi jeg har minst fire andre øvrige nærkontakter som har testet positivt samtidig. Var bittelitt tett i nesa i går, men det var det og kunne likegjerne vært sånn til vanlig. 
føler meg veldig frisk. Men må jo være isolert 4 dager likevel da, greit nok det. Men lurer på om flere har fått det SÅ lett? Kjenner mange som har hatt koronni det siste og Hører jo  At Folk - om ikke er veldig syke- så merker de det godt i det minste og er «syke». 
jeg er nylig trippelvksinert osv så er vel bare sånn at den funker da og det er jo bra. Men jeg pleier å føle meg mer syk av Hverdagen til vanlig liksom🤪 Hadde 

blir bekymret for at viruset spiser meg opp innvending og skader kroppen min uten at jeg merker det, eller kan jeg plutselig få long covid symptomer senere?

Anonymkode: bd8b7...5a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du glemt at 80 % er symptomfrie eller vet du ikke hva «symptomfrie» betyr?

Anonymkode: a8a1e...0bb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du glemt at 80 % er symptomfrie eller vet du ikke hva «symptomfrie» betyr?

Anonymkode: a8a1e...0bb

Er det Virkelig så mange? Kjenner MANGE som har hatt det og alle har hatt symptomer/følt seg dårlige.

kan man egentlig si at man har det når man ikke merker noen verdens ting? Litt ekstra trøtt innimellom kanskje hvis jeg kjenner godt etter, men det er jeg jo til vanlig innimellom også.

Hvordan kan det slå ut på test (har jo da tydeligvis nok/mye virus i luftveiene til at det slår ut) uten at man er noe syk av det?

Skrevet

Jeg hadde også bare tett nese og kribling i halsen første dagen men så smalt det noe skikkelig. Jeg er så dårlig at jeg klikker snart!! 

Anonymkode: 8426e...cba

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde også bare tett nese og kribling i halsen første dagen men så smalt det noe skikkelig. Jeg er så dårlig at jeg klikker snart!! 

Anonymkode: 8426e...cba

Ja det er det jeg er redd for. Men hvor lang tid kan det gå før «det smeller» da, eller når er faren over? Er jo teit med 4 dagers isolasjon og så blir man syk når man egentlig er ferdig med isolasjonen🤪

• Liker 1
Skrevet

Jeg testet positivt i slutten av januar, ingen symptomer. Fortsatt ingen symptomer nå 14 dager etter. Ingen utmattelse. Null. Dette gjaldt resten av min familie også. Null symptomer. Men vi må teste pga jobb

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hatt det selv men siden hjemmekontoret er over hører man litt her og der. Mange som har vært symptomfrie av de forskjellige variantene og kun fått det påvist via test.  Har hørt nå at feks mange som har vaksiner blir veldig slitne. 

• Opprett ny...